نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
وحید قلیچ: شما نمی‌دانید چرا علیرضا بیرانوند بازی نمی‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس به خبرورزشی گفت: یکسری دروازه‌بان‌ها حق‌شان نبود دعوت شوند و دعوت هم نشدند. اسم از دروازه‌بان خاصی نمی‌برم اما فکر می‌کنم مردم خودشان همه چیز را می‌دانند!

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ وحید قلیچ، پیشکسوت پرسپولیس به حامیان حامد لک اضافه شده و معتقد است دروازه‌بان سرخپوشان باید زودتر به تیم ملی دعوت شود. او در این مورد به ما گفت: «این دروازه‌بان که من دیدم، می‌تواند به درد تیم ملی بخورد. لک در چند بازی آسیایی آمار خوبی از خود برجای گذاشت و دل مردم را شاد کرد. حتی یک پنالتی هم گرفت که باعث شد پرسپولیس به فینال آسیا برود. در لیگ هم، همان بازی اول توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد. اینها نشان می‌دهد آمارش خیلی خوب است اما نمی‌دانم چرا دروازه‌بان‌هایی دعوت شدند که یا در این چند ماه بازی نکردند یا دچار افت بودند.» 

گلر پیشکسوت پرسپولیس همچنین اضافه کرد: «البته یکسری دروازه‌بان‌ها هم حق‌شان نبود دعوت شوند و دعوت هم نشدند. اسم از دروازه‌بان خاصی نمی‌برم اما فکر می‌کنم مردم خودشان همه چیز را می‌دانند. به هر حال اگر یک روز ما از اسکوچیچ انتقادی داریم، باید بیان کنیم اما اگر کار خوبی هم دیدیم، باید شجاعت داشته باشیم و به موقع از او حمایت کنیم. اگر قرار بود همه انتخاب‌هایش بد باشد، امروز با صدای بلندتری انتقاد می‌کردیم.» 

قلیچ در نهایت سؤال خاصی هم پرسید و گفت: «من نمی‌دانم چرا از موقعی که علیرضا بیرانوند از پرسپولیس جدا شد تا امروز هنوز نتوانسته برای تیم جدیدش بازی کند. البته از دوستانم هم پرسیدم ولی آنها هم دلیل این موضوع را نمی‌دانستند. شما دلیلش را نمی دانید؟! با خودم فکر کردم شاید شما این را بدانید که چرا علیرضا بازی نمی‌کند. من فقط این موضوع را شنیده بودم که برای دو، سه هفته مصدوم بوده اما هنوز فرصتی برای بازی به دست نیاورده است. اگر یک زمانی از علیرضا انتقاد می‌کردم، دلیلم این بود که او را در یک مقطعی در حد و اندازه‌های پرسپولیس و تیم ‌ملی نمی‌دانستم اما حالا که لژیونر شده برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتواند نماینده خود برای فوتبال کشورمان باشد. حالا هم تعجب می‌کنم چرا دروازه‌بانی در این سطح هنوز نتوانسته برای باشگاه جدیدش بازی کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جواد CA ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    واقعا که روز این جناب قلیچ با حرف بیربط نزدن و چرندنگفتن شب نمیشه. حالا که چی منظورت با علی‌بیرو ئه؟ یعنی برا اینکه مبادا مجبور بشه اعتراف کنه اشتباه میکرده راجع به فلان بازیکن، زمین و زمانو به هم میدوزه. باشه بابا انتقادای یه‌زمان شما از علی‌بیرو درست بود! مام یادمون نمیآد که بعدا چندصدبار حرفتو پس گرفتی!
    • تاج IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      مقصر وزیر استقلالیه خخخخخخ
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      در جواب پرسپولیس پس چرا بهترین بازیکنان دنیا حتی یک هزارم نهایی اروپا هم نمی رسند!!!
  • تتلیتی وحشتناک باهوش SE ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    جناب قلیچ سواد خودت بالا ببر کسی با بازی در لیگ درپیتی بلژیک لژیونر محسوب نمیشه
    • کیسه مافیا ورزش واقعی IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      هر لیگی هم باشه از لیگ ایران بهتره لیگ بلژیک خیلی بهتره از لیگ ایران هست
    • تتلیتی وحشتناک باهوش SE ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      از لیگ ایران یک تیم فینال آسیا رفته از لیگ درپیتی بلژیک در این بیست سال اخیر تو یک هزارم نهایی اروپا هم تیمی نرفته!!
    • Perspolis IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      همین لیگ در پیتی جز بهترین لیگهایه دنیاست لیگهای دنیارو ببین بهترین بازیکناشون بلژیکین و از همین لیگ در پیتی الا تو دنیا حرف اولو میزنن...در جواب اسمتم باید بگم مشک ان است ک خود ببوید ن انکه عطار بگود....
  • علی IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    وقتی تو در مورد دروازه بانها نظر میدهی عصبانی میشوم.تو یک گلر ساده وبه درد نخور بودی حالا بروکنار بگذار دروازه بان های بزرگ و ملی پوش اضهار نظر کنند. تو به کمک پروین در درون دروازه پرسپولیس ایستادی و ایستل ات هم به دروازه بانی نمی خورد.نا بغه بیرانوند را برای ذخیره شدن به تیمشان برده اند.اگر یک موقع اتفاقی به گلر اصلی تیم افتاد از بیرانوند استفاده می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی