نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تمرینِ آزادکاران با هدایت رییس فدراسیون ‌کشتی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اردوی آماده‌سازی تیم ‌ملی کشتی‌ آزاد برای شرکت در مسابقات قهرمانی‌ جهان ۲۰۲۰ صربستان در خانه‌ کشتی شهید ابراهیم هادی برپا شده است.

خبرورزشیکشتی؛ غلامرضا محمدی سرمربی تیم‌ملی همچنین عباس حاج‌کناری و مهدی تقوی مربیان تیم‌ملی به‌دلیل ابتلا به کرونا هم نظارت برعملکرد کشتی‌گیران حاضر درانتخابی تیم‌ملی را از دست دادند و هم این‌که فعلا نمی‌توانند تمرینات اردونشینان را زیرنظر بگیرند. همین موضوع باعث شده تا نه‌تنها محسن کاوه مدیرتیمهای‌ملی کشتی‌آزاد برای جبران غیبت سرمربی و دو تن از مربیان تیم‌ملی خودش لخت شود و درکنار ابراهیم مهربان مربی تیم‌ملی و دستیار ارشد غلامرضا محمدی برنامه‌های آماده‌سازی آزادکاران را زیرنظر بگیرند، بلکه علیرضا دبیر رییس فدراسیون‌کشتی نیز برای کمک به کاوه و مهربان، خودش لخت شد، پابه‌پای کادرفنی و کشتی‌گیران در تمرین صبح سه‌شنبه با آزادکاران کار کرد. اگرچه دبیر بیشتر وقتش صرفِ امور مختلفِ فدراسیون، بویژه رایزنی و تلاش برای تامین نیازهای مالی و برطرف ساختن مشکلات متعدد ورزش‌اول کشور می‌شود، اما درشرایط فعلی که سرمربی و دو تن از مربیان تیم‌ملی به‌خاطر ابتلا به‌کرونا خانه‌نشین شده و نمی‌توانند کنار آزادکاران باشند، حضور دبیر برای کمک به کاوه و مهربان، می‌تواند اندکی از مشکلات بکاهد. 

اگرچه نفرات اول انتخابی تیم‌ملی بویژه حسن یزدانی قهرمان‌المپیک و جهان، رضا اطری، مجید داستان، امیرمحمد یزدانی، یونس امامی، مصطفی حسین‌خانی، علی سوادکوهی، کامران قاسمپور، علی شعبانی و امین طاهری بسیار پرتلاش و باانگیزه درتمرینات حضور دارند ولی غیبت و کم‌لطفی اکثر قریب به‌اتفاق نفرات بازنده انتخابی در اردوی تیم‌ملی مثل محمدحسین محمدیان، مجتبی گلیج، پرویز هادی، یداله محبی و ..... برای کمک به ملی‌پوشان اعزامی به رقابتهای‌جهانی، بسیار سوال‌برانگیز و دلسرد کننده است! البته امیرحسین زارع، بی‌توجه به نتیجه انتخابی برای کمک به تیم‌ملی و حریف برنده مقابل خودش درانتخابی، یکی‌از معدود بازنده‌های انتخابی و شاید بتوان گفت تنها بازنده (تازمان درج این‌مطلب) است که نه‌تنها در اردو حضور دارد، بلکه پابه‌پای امین طاهری برای آماده‌سازی نفر اول انتخابی و ملی‌پوش سنگین‌وزن کشورمان در پیکارهای‌جهانی ۲۰۲۰ صربستان، تلاش می‌کند. اگر هم رقابتهای جهانی بلگراد برگزار نشود، نفرات اول‌انتخابی شانس اول حضور درمسابقات گزینشی اوزانی که سهمیه نگرفته‌ایم، محسوب می‌شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی