نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
۴ |
۰
تمجید جالب وین رونی از تاکتیک‌های کارلوس کی‌روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گفته وین رونی، کارلوس کی‌روش مغز متفکر منچستریونایتد در دیدار نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۷ مقابل بارسلونا بوده است.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان اروپا؛ وین رونی، ستاره پیشین منچستریونایتد و فعلی دربی‌کانتی که سال‌های آخر دوران فوتبالش را سپری می‌کند، درباره دیدار نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۷ را بازگو کرده است.

رونی درباره روش بازی منچستریونایتد در دیدار مقابل بارسلونا می‌گوید: «مغز متفکر ما در نیمه‌نهایی ۲۰۰۸ کارلوس کیروش بود. در آن دیدار تنها راه شکست دادن بارسا فقط کی‌روش بود! هر زمانی که فرگی بر اساس غرایزش پیش میرفت و ما را به حمله وادار می‌کرد، کارلوس او رو به تجدید نظر وا می‌داشت. رابطه فرگی و کارلوس فوق‌العاده بود. در بازی مقابل بارسلونا، کارلوس کسی بود که تاکتیک‌ها را برای ما شرح می‌داد، کارلوس همان شخص محتاطی بود که بهش نیاز داشتیم. جدایی کی‌روش در فصل بعد به ما لطمه زد.»

منچستریونایتد آن فصل با شکست چلسی در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ضربات پنالتی برای آخرین مرتبه قهرمان شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    کی روش تکرار شدنی نیست...
  • منطق پرسپولیسیا IE ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    همچین نوشتی وین رونی انگار داری نظر علی علیپورو گزارش می کنیا در نهایت نظرات صفحه ی فاطی پرسپولیسی، استاد قلیچ خانی ، صفحه ی ارتش سرخ و اکثر طرفدارای فهیمو فوق کهکشانی لنگ از وین رونی مهمتره کی روش که سهله خوده فرگوسنم در سطح پولفوسیل برانکو نیست ، برانکو سرمربی دینامو زاگرب بوده، خیلی ام واضحه که دینامو زاگرب با اختلا فاحشی از منچستر سرتره اصن برانکو بهترین سرمربی تاریخ فوتباله و دیگه بعدشم نمیاد ، اصن بجز پرسپولیس و برانکو و کرواسی و دینامو زاگرب و تیم ملی عمان، تیم باکیفت با بازیکنا و طرفدارایی که در سطح نظر دادن باشن نداریم اصن فوتبال یعنی پرسپولیس، برانکو، دومی آسیا، دیناموزاگرب و تیم ملی عمان، و نظرات لنگیا ،بقیش چرته
  • تئاتر شیاطین IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    اگر کیروش میماند هم فرقی نمیکرد چون هم فرگوسن بازنشسته شده بود هم از آن نسل طلایی چیزی باقی نمانده بود لازم هم نیست اینقدر از کیروش تعریف کنی همه میدانند که کیروش غیر از تاکتیکهای دفاعی و کثیف فوتبال و البته دلالی بازیکنان خاص چیزی از فوتبال نمیدونه
    • شمسعلی IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
      کی‌روش اگه مغز متفکری داشت که بعد از فرگوسن جانشینش میشد ، احتمالا رونی می‌خواسته بگه کی‌روش اتوبوس قشنگی داشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی