نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مهدی پاشازاده: من هم مثل وریا غفوری و رامین رضاییان به تیم ملی دعوت نشدم!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی پاشازاده بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال از اینکه بازیکنانی چون وریا غفوری و رامین رضاییان به تیم ملی دعوت نشده‌اند، ابراز تعجب کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهدی پاشازاده از بازی هفته نخست استقلال راضی است اما از نظر او دعوت نشدن ۲ استقلالی به اردوی تیم ملی قابل توجیه نیست. بخش‌هایی از مصاحبه پاشازاده را بخوانید:

*استقلال لیگ را خوب شروع کرد، چرا که در چند فصل اخیر بازی هفته اول را نبرده بود و این پیروزی اهمیت زیادی داشت. استقلال مشکلات سال‌های اخیر را ندارد و ترکیب فصل گذشته‌اش تغییر زیادی نکرده است، به همین دلیل به این تیم امیدواریم.

*در تیم‌های بزرگی مثل رئال مادرید، بارسلونا، لیورپول و ... شرایط به این صورت است که برای خرید یا فروش بازیکن هزینه هنگفتی پرداخته می‌شود. این مسئله طبیعی است. برای فروش بازیکن باید منافع باشگاه در نظر گرفته و به بازیکنان جوان به راحتی اجازه جدایی داده نشود. اینها در استقلال مطرح شده‌اند و باشگاه باید حداقل حق رشدشان را بگیرد.

*نادری بازیکن بااستعدادی است و می‌تواند تبدیل به بازیکن بزرگی شود، به شرط اینکه در استقلال جا بیفتد. تجربه حضور در پرسپولیس می‌تواند به او کمک کند تا در استقلال موفق شود.

*غفوری و رضاییان شرایط خوبی در تیم‌های خود دارند. اگر تیم ملی نتیجه گرفت که نمی‌توان ایرادی وارد کرد، اما اگر نتیجه نگرفت چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ همه تعجب کرده‌اند که چرا غفوری و رضاییان به تیم ملی دعوت نشده‌اند. اتفاقی که برای من در گذشته افتاد، در لیگ بهترین بودم، اما برای تیم ملی بازی نمی‌کردم.

بیشتر بخوانید: بزرگان استقلال که درهای تیم ملی را به رویشان بستند؛ از زرینچه و پاشازاده تا منصوریان و مجیدی 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    یکی از اون استقلالبهای با منطق آقای پاشازاده است به شخصه احترام خاصی براش قائلم
    • ابرام US ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      =======من عودت و دعوتِ مُجّدد که شدم ........هم رامین و هم ووریا و جَو گیر شدم================================== ============داریوش به رندی به خود من میگفت .........( ما یل کهنی نبود که من شیر شدم )
  • محمدطاها IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    خب دعوت نشدن وریا و رامین رضاییان فنی نیست..وریا به دلیل سیاسی و رامین هم به دلیل اخلاقی دعوت نمیشن/// بدون تعصب حقشونه به تیم ملی دعوت بشن ولی خب اینجا ایرانه ورزشم سرتا سرش سیاست کثیف داخلش رخنه کرده حرف سیاسی بزنی یا اینکه یه ذره طرف مردم رو بگیری حذف میشی..رو اسم وریا اونایی خط کشیدند که تحمل حرف حق رو ندارند/// کشوری که سیاست رو با فوتبال و سرگرمی قاطی میکنه‌ همینم میشه..وریا به خاطر انتقادها و توییت هایی که میذاره دیگه هیچ وقت دعوت نمیشه///زبان سرخ سر سبز می‌دهد به باد/// ادمین جااان زیبا گفتم مگه نه ؟! پس خواهشاً پاکش نکن ایولااااا..
  • ایران IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    اگه دلیلش بخاطر پشتیبانی از اعتراضات مردمیه که دمش گرم!! کرد=غیرت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی