بوسنی – ایران؛ تمرینی برای بردن‌ و مسابقه‌ای برای صعود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی ایران امشب در دیداری دوستانه به مصاف بوسنی خواهد رفت که این دیدار می‌تواند محک خوبی پیش از دیدارهای انتخابی جام‌جهانی باشد.

خبرورزشی/ تیم‌های ملی؛ امروز شاهد مصاف دوستانه تیم ملی برابر بوسنی خواهیم بود. مسابقه‌ای که به میزبانی تیم بوسنی برگزار می‌شود. این مسابقه یک تمرین خوب است برای بردن. به خصوص که تیم ملی برای صعود به جام جهانی‌ ۲۰۲۲ باید بازی‌های پیش‌رو را با پیروزی پشت‌سر بگذارد. این تمرین خوب در بازی با ازبک انجام شد و حالا نیاز به تکرار دارد. خیلی‌ها می‌گویند نتیجه در بازی تدارکاتی مهم نیست در حالی که نباید برای تیم ملی این چنین باشد؛ تیم ملی باید بردن را در بازی‌های دوستانه تمرین کند تا در بازی‌های رسمی به هدف نزدیک شود. تیم آنی را بازی می‌کند که تمرین می‌کند و اگر تیم ملی نتواند در بازی‌های دوستانه به سه امتیاز برسد، رسیدن به این مهم در بازی‌های رسمی سخت خواهد بود.

این مسابقه در حالی برگزار می‌شود که هر دو تیم به برخی از لژیونرهای خود استراحت داده‌اند و این یک فرصت خوب برای بازیکنان جایگزین است‌؛ بازیکنانی که حتی در صورت نمایش خوب می‌توانند نگاه سرمربی را نسبت به خویش تغییر دهند و در بازی‌های رسمی در ترکیب ثابت تیم به میدان بروند. همه اینها به کنار؛ نتیجه‌گیری در بازی‌های دوستانه به شخصیت تیم کمک می‌کند. از این‌رو نتیجه بازی دوستانه با بوسنی باید برای تیم ملی اهمیت داشته باشد. به نظر هم نمی‌آید جو تیم ملی چیزی غیر از این باشد. نکته‌ای که بازیکنان تیم ملی بعد از بازی با ازبک بدان اشاره کردند. آنها گفتند اسکوچیچ مربی‌ای است که اشتیاق زیادی برای بازی و بردن دارد و این را به خوبی به آنها انتقال می‌دهد. این یک اتفاق خوب است که باید آن را به فال نیک گرفت.

این بازی دوستانه برای بوسنی هم مهم است. سرمربی این تیم در مصاحبه پیش از بازی به این نکته اشاره کرد که در جدال با ایران می‌خواهد به برخی از بازیکنان جدید میدان دهد؛ آنها حتماً با انگیزه کار خواهند کرد چراکه شروع کارشان در تیم ملی بوسنی است و موقعیتی که به سختی به دست ‌آورده‌اند را نمی‌خواهند به راحتی از دست بدهند.

بازی با یک تیم اروپایی. این اتفاق باید در فیفا دی‌های بعدی برای تیم ملی تکرار شود. بازی با تیم‌های اروپایی به سود تیم ملی است به خصوص اگر تیم ملی در چنین بازی‌هایی بردن را تمرین کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی