نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
رشید مظاهری یا سیدحسین حسینی؟ مسئله این است!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کادر فنی استقلال در فصل جدید با یک دغدغه کاملا متفاوت با فصل گذشته مواجه شده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ کادر فنی استقلال در فصل گذشته دغدغه این را داشت که در نبود یک دروازه‌بان دوم مطمئن اگر حسینی محروم یا مصدوم شود، چه‌کار کند و امسال این دغدغه به شکل کاملاً معکوس ایجاد شده که در این پست دو نفر مدعی ایستادن درون دروازه حضور دارند. باید دید محمود فکری از چه شیوه‌ای برای استفاده از این دو دروازه‌بان بهره می‌برد!

حالت اول‌؛ لیگ و حذفی
یکی از روش‌های سرمربیان برای حل مواجهه با چنین دغدغه‌هایی استفاده از یک دروازه‌بان در لیگ و از دیگری در جام ‌حذفی است و باید دید فکری چنین نظری درباره مظاهری و حسینی دارد یا نه! البته همین هم می‌تواند دردسرساز باشد چراکه باید دید کدام‌یک راضی به نیمکت‌نشینی در لیگ می‌شود؟

حالت دوم‌؛ هرکس گل خورد
یکی دیگر از روش‌هایی که در چنین مواردی استفاده می‌شود، زمانی است که یکی از دروازه‌بانان درون دروازه می‌ایستد و مادامی که گلی دریافت نکرده، فیکس بازی می‌کند و به محض دریافت گل، جای خود را به نفر دوم می‌دهد. در این قبیل موارد هم وقتی دروازه‌بانی در بازی برده که چند موقعیت جدی را از حریف گرفته تغییر کند، مشکلات استارت می‌خورد!

حالت سوم‌؛ روش یکی درمیان
روش دیگری که سال‌ها قبل سرمربیان سنتی وطنی از آن در استفاده از دروازه‌بانان همتراز استفاده می‌کردند، شیوه بازی یکی در میان بود. اینکه تحت هر شرایطی دروازه‌بانان یک خط درمیان به دروازه می‌رسیدند و اینکه تیم می‌باخت یا برنده می‌شد، تأثیری در بازی کردن و نکردن‌شان نداشت. روشی که این روزها به ندرت در تیمی دیده می‌شود.

حالت چهارم‌؛ بحث تیم ملی هم هست
بین حسینی و مظاهری همه می‌دانند که دروازه‌بان تازه‌وارد استقلال در تیم ملی حضور دارد و با فیکس شدن سیدحسین حسینی این بحث پیش می‌آید که اگر محمدرشید مظاهری نتواند در ترکیب تیم باشگاهی‌اش به زمین برود، ممکن است تیم ملی را از دست بدهد. جایی که رقبای جدی مانند علیرضا بیرانوند، حامد لک، امیر عابدزاده و سایر نفرات حاضر در تیم ملی با قدرت دنبال گرفتن جای رقبا هستند!

حالت پنجم‌؛ بدترین شکل ماجرا
اغلب در پیشنهاد دادن راه حل برای رسیدن به نتیجه در چنین مواردی باید پیش‌بینی بدترین حالت را هم کرد. اینکه تحت هر یک از حالت‌های بالا آبِ دروازه‌بانان استقلال در یک جوی نرود و هر کدام مدعی پوشیدن دستکش‌هایی باشند که بیشترین بازی را در طول فصل بازی کنند! در آن صورت وضعیت به شکل بدی تغییر خواهد کرد و تمرکز، از مهمترین پست استقلال خارج می‌شود. فکری در این باره کار بسیار مهمی دارد و باید از حالا به این موضوع به‌طور دقیق فکر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    دوتا شون بزار روی هم بازم هیچی نیستند راستی چرا فیلم ناصر خانشون که پر شده در اینستا نمی زارید تا همه بدونن وقتی می گن استقلال مکتب ناپاکی یا اسمش تیم ناپاکه و بدون اسطوره است
    • باشگاه بولینگ عبدو لُنگ IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      بچه جون میدونم برات خیلی سخته که چرا تیم لُنگ یک اسطور در دروازه بانی نداشتید؟؟ فقط عابدزاده بوده که اون هم اصالتش استقلالی هست و دوران اوجش در استقلال بود و بخاطر نبود پول و سو مدیریت از استقلال رفت لنگ حقیر... در ضمن اگه به فیلم دیدن باشه یه سرچ کوچولو در اینترنت بزن ببین علی پروین و آشتیانی و علی دایی و درخشان و رهبری فر و هدایتی و عابدینی در مورد جعل و ناپاکی های لُنگ {...} چی گفتن..!!!
    • تیمورکیسه DE ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      بچی بگو ادم خندش نگیره شما تیم بی اسطوره هستید ن ما اون اع فرهاد دوپینگی ما امثال علی کریمی مهدوی کیا هستن که اندازه تاریخ باشگاه کیسه مشهور سرشناسن
    • باشگاه خسروانی کیسه IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      مکتب کیسه مکتب جعل و فتوشاپ و توهین هست
    • ss IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      یه بار فیلم رختکن افشین پیروانی رو ببین بعد برو سراغ درس و مشقت بچه جون
    • کیسه مافیا ورزش واقعی IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      کاری به کامنتی که گذاشتی ندارم فقط بگو اون ۸۰ لایک را از کجا آوردی
    • تاج IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      با اختلاف رشید ولی هرچی فکری بگه
    • ابرام US ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      =======مظا هری و حسینی؟ که گفت مسیله این است؟.........که هردو ٬ از یه قما شند ٬ و اصل مسیله این است ================ =======من ار که بگویم « لک » است که «عقاب» است......... برو ببین که« حسینی » چه است ؟« رشید » که این است============ ======= ( هزار کبــــــــْــــــــکْ ندارد ٬ دِلِ یکی شا هین ..) ............. داداش مسیله این ست که وضعْ چنین است ================== =======( هــــــــــــــزار بنده ندارد دلِ خد ا وندی ) ............ ببین « بوا طنِ » اَمْر ت ٬ «مظاهرش» که چنین است ============== =======« جیجی » نگقت چنانم ٬ «لئو » نگفت چنینم.......... که او ن یکی« بوفون » است٬و این که « یَشین» است================ =====یکی« رادو » به تیم من از ایالتِ « کرواسی» است .......هزا ر مرتبه از او «بهِ» و از این که « بهین » است =================== ======دگر حو صله ام سر مَبَر ٬ مگو تو دوباره ............... که مسیله نه «چنا ن» است و راه حل ٬ نه چنین است ===============
  • امید IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    یه حالت دیگه هم هست،،میتونن با هوچییگری هواداراشون به وزارت و فدراسیون فشار بیارن و برای اولین بار در تاریخ، بعنوان تیم فراقانونی از دو دروازه بان همزمان استفاده کنن
    • علیمحمد US ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      لوس و بی معنی
  • ارتش سرخ IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    ی راه حل دیگه هم داره:با دلشون انتخاب کنن مثلا هرکس قیمت دلش بیشتر بود تو دروازه وایسه
  • البي IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    طرفداراي لنگ اكثرا زير ١٢ سال هستند با اين ها بچه ها كل كل نكنيد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی