نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پرویز برومند: موفقیت محمد نادری در استقلال بستگی به خودش دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: فضای استقلال متفاوت از تیم‌های دیگر است و امیدوارم نادری هم برای تیم‌مان مؤثر باشد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ پرویز برومند معتقد است فضای استقلال به عنوان یک تیم بزرگ شرایطی متفاوت با تیم‌های دیگر دارد و میزان بازدهی بازیکنان جدید بعد از مسابقه مشخص می‌شود. سنگربان خاطره‌انگیز آبی‌ها گفت: «در همین چند فصل اخیر دیدیم بازیکنانی که ستاره تیمشان بودند اما نتوانستند در استقلال یا پرسپولیس حتی برای یک نیم‌فصل بازی کنند و در پایان فصل یا قراردادشان تمدید نشد یا خودشان عطای کار را به لقایش بخشیدند و به تیم‌های دیگری رفتند. مسلماً کار کردن در تیم بزرگ استقلال هم به کیفیت فنی بالا احتیاج دارد و هم روحیه قوی می‌خواهد، به همین دلیل نمی‌توانم بگویم همه بازیکنان جدید در استقلال موفق خواهند بود. هفت بازیکن جذب شده‌اند که بعید است هر هفت نفر بتوانند فیکس شوند.»

نظر دروازه‌بان اسبق تیم ملی را در خصوص جذب محمدرشید مظاهری پرسیدیم که برومند گفت: «او در تیم تراکتور عملکرد خوبی داشت و هم اکنون به عنوان یکی از دروازه‌بان‌های تیم ملی در کشور بوسنی حضور دارد. به نظر من یکی از پست‌هایی که باشگاه باید در فصل نقل و انتقالات برایش بازیکن می‌گرفت مهمترین جای زمین یعنی دروازه بود. یکی از اشتباهات بزرگ مدیریت قبلی باشگاه استقلال بدون رقیب نگه داشتن دروازه‌بان تیم بود؛ یا نباید به مهدی رحمتی اجازه جدایی می‌دادند یا باید سریعاً یک دروازه‌بان بزرگ دیگر برای تیم جذب می‌کردند چون دیدیم در جریان مسابقات لیگ برتر، جام‌ حذفی و لیگ قهرمانان آسیا گل‌های بدی وارد دروازه استقلال شد ولی برای این فصل رقابت باعث می‌شود عملکرد حسینی هم پیشرفت داشته باشد.»

برومند درباره اینکه محمد نادری می‌تواند در استقلال موفق باشد یا نه؟ بیان کرد: «بستگی به روح و روان خودش دارد. نادری توانایی‌های خوبی دارد و در عین حال با رقیب قدری به اسم هروویه میلیچ باید رقابت کند؛ در هر صورت فضای استقلال متفاوت از تیم‌های دیگر است و امیدوارم این بازیکن هم برای تیم‌مان مؤثر باشد.»

او پیرامون عملکرد آبی‌پوشان در هفته اول لیگ برتر گفت: «در دقایقی از بازی تیم تازه لیگ برتری شده مس رفسنجان میدان‌داری می‌کرد ولی استقلال با تکیه بر پتانسیل بالا، توانایی و تجربه بازیکنانش برنده بازی شد و با در نظر گرفتن زمان کمی که فکری و همکارانش برای دوره آماده‌سازی استقلال داشتند عملکرد تیم امیدوارکننده بود. کسب سه، چهار پیروزی متوالی می‌تواند تیم را روی غلتک موفقیت بیندازد. به نظرم تیم از کادر و نفرات خوبی برخوردار است و می‌تواند این فصل مدعی اصلی قهرمانی باشد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    والا فعلا که همه همّ و غمش را گذاشته مشکلات مالی استقلال را حل کنه دیگه تمرکزش را روی فوتبال از دست داده.
    • تاجی IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      به امید خدا میترکونه . ما بهش ایمان داریم
  • امید اس اس واقعی IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    استقلال نبابد خانه سالمندان و خانه اوراقی ها و بنجلهای لنگ چون نادری بشه تیممون باید خودش بازیکن سازی کنه
    • امید اس اس واقعی IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      دوستان من لنگی ام زیاد جدی نگیرید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی