دراگان اسکوچیچ: این بازی برای انتخابی جام‌جهانی به ما کمک می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بعد از برتری مقابل بوسنی از اهمیت این دیدار پیش از رقابت‌های مهم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ گفت.

خبرورزشی/ تیم‌های ملی؛ دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل بوسنی و هرزگووین اظهار داشت: فکر می‌کنم محک خوبی برای ما بود. از عملکرد تیم در نیمه اول خیلی راضی هستم، چون دقیقاً همانطور که می‌خواستم، بازی کردند.

وی افزود: در نیمه اول خیلی روی تیم حریف فشار ایجاد کردیم. دو سه شانس خوب داشتیم و مستحق این پیروزی بودیم. بازی‌هایی مثل این بازی به ما کمک می‌کند که تیم از نظر ذهنی شفاف‌تر شود و برای دیدارهای انتخابی جام جهانی، بهتر عمل کند.

سرمربی تیم ملی کشورمان خاطرنشان کرد: در نیمه دوم از نظر ذهنی به‌هم ریختیم، چون می‌خواستم شانس را به چند بازیکن دیگر هم بدهم تا آنها محک نیز بخورند. البته از شرایط تیم راضی هستم و امیدوارم که از این هم بهتر شویم.

اسکوچیچ در نشست خبری تاکید کرد: سفر خوبی برای من انجام شد چون اینجا نزدیک به خانه‌ام در کرواسی است. زمان زیادی در بوسنی نبودم اما در این روزهای کوتاه اوقات خوبی را در اینجا گذراندیم. 

وی ادامه داد: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، به نظرم باید در نیمه اول راه حلی پیدا می‌کردیم که اتفاقا فشار خوبی روی دروازه حریف آوردیم. فرصت‌های خوبی برای ما مهیا شد. می‌توانستیم کمی اقتصادی‌تر بازی کنیم اما در نیمه دوم دچار مشکل شدیم و بازی خوبی ارائه نکردیم. بازیکنان ما در این نیمه فرصت‌هایی داشتند و از آنها استفاده نکرده و به حریف فرصت دادند.

سرمربی تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: وقتی بازی در سطح ملی برگزار می‌شود، نمی‌شود آن را دوستانه تلقی کرد. ما در ایران ۸۰ میلیون نفر و متعهد هستیم با تمام وجود در همه بازی‌ها حضور پیدا کنیم.

اسکوچیچ یادآور شد: بوسنی امروز برخی از بازیکنانش را در ترکیب نداشت، البته ما هم مثل بوسنی بودیم، با وجود اینکه این دیدار دوستانه بود به دنبال برد بودیم و به هدف‌مان رسیدیم. تیم ملی بوسنی تیم خوبی است، تیمی که با هلند و ایتالیا خوب بازی می‌کند حتماً تیمی سطح بالا و خوب است. در دیدار امشب هر دو تیم غایبانی داشتند که در این مسابقه حضور نداشتند اما در کل حریف ما تیم خوبی بود.

وی ادامه داد: بوسنی تیم باکیفیتی است که می‌داند مقابل حریفش چگونه بازی کند.متاسف هستم که این تیم مقابل ایران شکست خورد ولی مطمئن هستم سطح تیم ملی این کشور خیلی فراتر است.

ویدیو| خلاصه بازی بوسنی ۰-۲ ایران

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسن پرسپولیسی قوژد DE ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    به نظرم تیم واقعا تیم شده و میتونه سعود کنه به جام جهانی وداشتن موقعیت گل برای بوسنی نتیجه دفاع خوب ایرانه
  • شیخ راسل IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    متاسف هست که بوسنی شکست خورد؟!!!!!!!!!!!! حالا خوبه از حریف تعریف کنیم ولی نه دیگه انقدر
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    دیشب موقع بازی با یکی از رفقا در حال بحث بودم و دیر رسیدم بازی را بببنم ولی سربار آزمون را ندیدم کاشکی دعوت نشده باشه
    • پیشرو IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      هیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی