نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ستار همدانی: استقلال محمود فکری حس امیدوارکننده‌ای دارد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: با حضور محمود فکری و کادر فنی‌اش این حس به ما داده می‌شود که استقلالی متفاوت را خواهیم دید.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ ستار همدانی، هافبک دفاعی اسبق تیم ملی و استقلال درباره گلزنی مهدی قایدی با پیراهن تیم ملی، برد روحیه‌بخش مقابل بوسنی و دیدار هفته اول استقلال و پیروزی روبه‌روی مس رفسنجان با ما همکلام شد.

تیم ملی در دیدار با بوسنی برنده شد. این دیدار را چطور دیدید؟
خب تیم ملی دومین بازی‌اش را هم با اسکوچیچ برنده شد که این می‌تواند نویدبخش روزهای خوب برای تیم ملی باشد. ضمن اینکه تیم بوسنی هم با همه نفراتش روبه‌روی ما قرار نگرفت و البته تیم ملی ما هم تقریباً با تیم ب روبه‌روی بوسنی به میدان رفت و طارمی، بیرانوند، آزمون، جهانبخش و تعدادی دیگر از اصلی‌ها نبودند.

 نحوه بازی تیم ملی را پسندیدید؟
مشخص بود که اسکوچیچ توانسته از نظر روحی و روانی به خوبی روی تیم کار کند. تیم خوب جمع می‌شد و سوار بازی بود ولی باید این قبیل بازی‌ها را بیشتر برای تیم ملی تدارک دید و از فیفادی‌ها بیشتر و بهتر استفاده کرد.

گل‌های تیم ملی را هم دو استقلالی زدند.
در تیم ملی نباید این‌گونه نظر داد. تیم ملی فارغ از همه رنگ‌هاست چون دیدیم که پاس گل کاوه را وحید امیری داد و سعید عزت‌اللهی گل دوم را برای قایدی ساخت.

گل قایدی در دومین بازی ملی‌اش نشان دهنده چیست؟
مهدی قایدی پتانسیل خوبی دارد که اگر درست زندگی کند، می‌تواند جزو نوابغ فوتبال ما باشد. یکی مانند خداداد عزیزی و یا علی کریمی که همواره درباره نبوغ فوتبالی‌شان حرف زده می‌شد. پاس گلی که در لیگ به مطهری داد هم روی همین نبوغ بود.

درباره استقلال مدل فکری حرفی نمی‌زنید؟
استقلال در این فصل برخلاف فصول قبلی لیگ را خوب شروع کرد و این می‌تواند نویدبخش روزهای خوب باشد. اصلاً با حضور محمود فکری و کادر فنی‌اش این حس به ما داده می‌شود که استقلالی متفاوت را خواهیم دید.

چطور؟
برای اینکه در کنار فکری مرفاوی را داریم که خودش سرمربی استقلال بوده، مظلومی را داریم که سرپرست تیم است و آرش برهانی و حنیف هر دو از نسل جوان مربیان استقلالی هستند که می‌توانند ارتباط بهتری با بازیکنان تیم ایجاد کنند. بازیکنانی که هم غیرت دارند و هم تعصب.

برخی کارشناسان می‌گفتند استقلال محتاط بازی کرد و برخی این روش بازی را می‌پسندیدند. نظر شما درباره شیوه بازی استقلال روبه‌روی مس چیست؟
این قبیل نظرات کارشناسی سطحی است و عمیق نیستند. محمود فکری تازه دو هفته است تیم را تحویل گرفته و نباید انتظار شق‌القمر از او داشت. در همین تیم هم ضعف‌هایی دیده شد که درست نیست الان به آنها بپردازیم چون تیم در حال ایجاد هماهنگی و اتحاد تاکتیکی است و باید فرصت داد. همین که تیم با برد شروع کرده نوید خوبی برای بازی‌های آتی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    به عنوان یه موجود معلوم الحال و مسخره اعتراف میکنم استقلال از اول زندگی سرورم بوده و هست و تنها دلیلم برای پرسپولیسی بودن خانوادم بودم به راستی که استقلال بهتر است....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی