شکست گل گهر مقابل هوادار
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال گل‌گهر در دیواری دوستانه نتیجه را به تیم هوادار واگذار کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ تیم فوتبال گل‌گهرسیرجان بعدازظهر امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم هوادار تهران با هدایت رضا عنایتی رفت که این بازی با پیروزی تیم هوادار به پایان رسید.

پیش از آغاز این دیدار، رضاعنایتی وحسین کاظمی دو بازیکن اسبق استقلال و عضو فعلی کادرفنی هوادار با امیرقلعه‌نویی دیدار و گفت‌وگو کردند.

مجتبی جباری هافبک اسبق استقلال نیز خارج از محوطه زمین بازی تماشاگر این دیدار بود و با پایان نیمه اول محل را ترک کرد. جباری در اواسط نیمه دوم به همراه محمدنیک سیرت به کنار زمین بازی برگشت و تماشاگر این مسابقه شد.

یونس شاکری مهاجم گل‌گهر در جریان نیمه اول و در برخورد با بازیکن حریف مصدوم و درحالیکه درد زیادی را حس می‌کرد از زمین خارج شد.

در اواخر نیمه اول بازیکن هوادار با گادوین منشا بر سر تصاحب توپ برخوردی داشت که این برخورد منجر به درگیری لفظی این دو بازیکن شد اما در نهایت با دخالت نیمکت نشینان دو تیم غائله ختم به خیر شد.

تیم هوادار در نیمه اول با تک گل حیدراحمدزاده به پیروزی رسید.

در نیمه دوم علیرضا حقیقی که از ناحیه دست دچار مصدومیت شده بود جای خودش را به مهرداد بشاگردی داد. پیمان رنجبری نیز به جای منشا وارد زمین شد.

در این نیمه شاگردان قلعه‌نویی موقعیت‌های زیادی را از دست دادند. امین پورعلی دو بار برای گل‌گهر گلزنی کرد اما دبل حمید کاظمی برای هوادار باعث شد شاگردان رضا عنایتی با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی