یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
۲ |
۵
اعتراض علیرضا فغانی: چرا عرب براقی خط خورد؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعتراض‌ها و انتقادها به عملکرد فدراسیون فوتبال تمامی ندارد و این بار علیرضا فغانی از مسئله‌ای گله دارد.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ اگرچه علیرضا فغانی برای سال ۲۰۲۱ هم در لیست داوران بین‌المللی فوتبال ایران گرفته است و به همین بهانه می‌تواند یکی از گزینه‌های قضاوت در جام جهانی آتی باشد اما همچنان از فدراسیون فوتبال ایران گله‌مند است.

این ناراحتی به دو دلیل است، اول اینکه ابتدا او از لیست داوران بین‌المللی فوتبال ایران حذف و تبعات این تصمیم و اعتراض مردم به تصمیم کمیته داوران موجب بازگشت علیرضا فغانی به لیست داوران بین‌المللی شد. به واقع اگر این موضوع پیش از اعلام رسمی به بیرون درز پیدا نمی‌کرد و مردم متوجه نمی‌شدند و اعتراض نمی کردند کمیته داوران  نام علیرضا فغانی را از لیست داوران بین‌المللی فوتبال ایران خط می‌زد.

اعتراض دوم علیرضا فغانی به کمیته داوران به خاطر خط زدن نام عرب‌براقی در لیست داوران بین‌المللی است. داور جوانی که محصول آکادمی کنفدراسیون فوتبال آسیا بشمار می‌رود و برادر همسر فغانی است. فغانی عقیده دارد با حذف عرب‌براقی با او تسویه حساب شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیمحمد US ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    شما تو استرالیا عشقتو بکن و پول خوب بگیر و تازه جام جهانی که دیگه حق تو نیست خودتو قاطی کردی حداقل میذاشتی شانس در خونه یک داور دیگمونم بزنه بخدا خیلی زرنگی
    • فوتبال پاکم آرزوست IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
      کسی میدونه چرا اینقدر برخی اصراردارن آقای فغانی که در کشور دیگه ای زندگی میکنن بنام ایران داوری کنن ؟یعنی داورانی که اینجا کار و زندگی میکنن واقعا به چنین حقی نرسیده بودن ؟ انشالله که بخاطر حُسن اجرای داوری در برخی مسابقات نباشه !!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی