عباس سرخاب: اخبار درباره بدهی‌های خارجی استقلال برای هواداران نگران کننده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: از اینکه نام من به عنوان یکی از نامزدهای هدایت تیم جوانان ایران مطرح شده، بسیار خوشحالم و به این موضوع افتخار می‌کنم.

خبرورزشی/ تیم‌های ملی؛ عباس سرخاب روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: هنوز به طور رسمی با مدیران فدراسیون فوتبال صحبت‌ نکرده‌ام اما به صورت جزیی حرف‌هایی رد و بدل شده است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: من تجربیات ارزشمندی از زمان بازیگری‌ و فوتبال، در اختیار دارم که می‌توانم به نسل جوان انتقال دهم.

سرخاب تصریح کرد: البته از تیم جعلان عمان پیشنهاد همکاری دریافت کرده‌ام. من در گذشته نیز در این تیم حضور داشتم و آنها به دنبال این هستند تا دوباره هدایت جعلان را بر عهده بگیرم و منتظر این هستم تا تکلیفم‌ در ایران مشخص شود و بعد به این پیشنهاد پاسخ دهم.

وی تاکید کرد: استقلال در بازی با مس رفسنجان به پیروزی رسید و این یک اتفاق خوب برای این تیم محسوب می‌شود اما متاسفانه هر روز اخبار زیادی درباره بدهی‌های خارجی آبی‌پوشان به گوش می‌رسد که برای هواداران نگران کننده است. امیدوارم مدیرانی که تصمیم می‌گیرند یکبار برای همیشه تکلیف بدهی‌های استقلال را مشخص کنند تا هر چند ماه یکبار خطر بسته شدن نقل و انتقالات استقلال را تهدید نکند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: همه باید از محمود فکری سرمربی استقلال حمایت کنند تا او بتواند به دور از حاشیه برنامه‌هایش را در این تیم انجام دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی