استقلال ریسک بازی دادن به رشید مظاهری را می‌پذیرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رأی دادگاه بدوی پیرامون ماجرای محمد رشید مظاهری و تراکتور به سود این دروازه‌بان صادر شد ولی با توجه به شکایت مجدد تراکتوری ها، پرونده حالا در حال بررسی مجدد است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ با توجه به بازگشایی پنجره نقل و انتقالات استقلال و ادعای برخی از مدیران سازمان لیگ، آبی‌ها برای جدال روز جمعه مقابل فولاد می‌توانند از وجود دروازه‌بان جدید خودشان استفاده کنند ولی در صورت صدور رأی مجدد علیه مظاهری ، باشگاه استقلال بر اساس گفته همین مدیران باید تمام مسئولیت ناشی از بازی دادن این سنگربان را بپذیرد.

در چنین شرایطی باید ببینیم استقلال ریسک استفاده از مهره جدید خودش را خواهد پذیرفت یا اینکه ترجیح می‌دهد از حسین حسینی استفاده کرده و برای خودش دردسر جدیدی نخرد. اتفاقاً امروز قبل از شروع تمرین پیرامون همین مسئله میان برخی از بازیکنان صحبت بود و آنها اعتقاد داشتند اگر حکم مظاهری تا قبل از مسابقه اعلام نشد، بهتر است دنبال دردسر نگردند و مجدداً به حسینی بازی دهند تا تکلیف توسط فدراسیون یکسره شود و دیگر حرف و حدیثی از این بابت وجود نداشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ss IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    فکری مواظب باشه بابا مسعود داره از الان دام پهن میکنه
    • اس اسی IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
      واقعا باید مراقب مافیای پلید فوتبال بود از هر راهی برای زدن استقلال وارد میشن زمان سوپرجام مسئولان هردو تیم آبی و قرمزرفته بودن پیش وزیر و رضایت داده بودن که سوپرجام به تعویق بیفته اما مدیران لنگ به فدراسیون و سزمان لیگ گفته بودن ما آماده بازی هستیم !!! بخاطر چِندر غاز امتیاز و یه جام حلبی تن به هر کاری میدن
  • شمسعلی IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    فدراسیون لنگی مگه میخواد حکم قتل رو صادر کنه چرا هفتادو دو روز طول میدن یک حکم ساده رو؟؟دو تا بازی به همین راحتی از دست داده.همین ها کنارهم میشه مهندسی لیگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی