نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سرمقاله| وقتی معاون باشگاه را هم وزارت ورزش انتخاب می‌کند...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد مددی زمان سعادتمند معاون ورزشی بود که گفته می‌شد با حمایت علی‌نژاد معاون وزارت ورزش آمده است. در واقع سعادتمند خیلی دیر اعتراف می‌کند که نقشی در انتخاب معاونانش- یا حداقل مددی- نداشته و این وزارت ورزش است که برای استقلال و پرسپولیس معاون انتخاب می‌کند.

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ احمد سعادتمند این روزها تا دل‌تان بخواهد افشاگری می‌کند ولی این افشاگری‌ها کمکی به استقلال نمی‌کند و فقط نشان می‌دهد که پشت پرده انتخاب‌ها و انتصاب‌ها چگونه است. سعادتمند چند روز پیش گفته بود احمد مددی که معاون ورزشی استقلال بود را وزارت ورزش آورد نه من! او بعداً هم گفت: «بالاخره مشخص می‌شود وزارت ورزش در رفتن من نقش داشت یا نه؟»

مددی زمان سعادتمند معاون ورزشی بود که گفته می‌شد با حمایت علی‌نژاد معاون وزارت ورزش آمده است. در واقع سعادتمند خیلی دیر اعتراف می‌کند که نقشی در انتخاب معاونانش- یا حداقل مددی- نداشته و این وزارت ورزش است که برای استقلال و پرسپولیس معاون انتخاب می‌کند!

حالا سؤال اینجاست که وقتی معاون ورزش باشگاه را خود وزارت انتخاب می‌کند چطور می‌شود اعضای هیئت مدیره و شخص مدیرعامل را انتخاب نکند؟ اصلاً با عقل جور درمی‌آید؟ جالب اینکه مسئولان محترم وزارت مدام می‌گویند ما در مسائل استقلال و پرسپولیس دخالتی نداریم و خود اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل باشگاه را انتخاب می‌کنند و مدیرعامل هم سرمربی را!

باور اینکه حتی سرمربی باشگاه را خود مدیرعامل انتخاب کند خیلی سخت است. اگر تمام پازل‌ها را کنار هم بچینیم به این نتیجه می‌رسیم که حتی گل‌محمدی و فکری هم با «بله» وزارت روی نیمکت قرمز و آبی نشسته‌اند و اگر تأیید نهایی شخص وزیر نبود الان افراد دیگری سرمربی پرسپولیس و استقلال بودند. آنچه مسلم است سرمربی این دو تیم از وزرای این مملکت هم معروف‌ترند و وقتی معاون ورزشی باشگاه را وزارت ورزش و شخص وزیر (یا نهایتاً معاونش) انتخاب می‌کنند، قطعاً سرمربی پرسپولیس و استقلال را هم خود وزارت انتخاب می‌کند، شما جور دیگری فکر می‌کنید؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    درود به خبرنگار محترم كه نوري به تاريكخانه مافيا تاباند. مطمئن باشيد كه در صورت استمراررمورد حمايت مردم قرار خواهيد گرفت. ما هواداران فوتبال پاك از سلطه مافيا خسته و بيزاريم.
    • رضا IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
      شخصي كهنظر منفي ااده، فازت چيه هوادار مافيايي؟!!! دوست نداري فوتبال پاك و بدون شرط بندي ببيني؟!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی