نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
محمد ربیعی: دربی، دربی است و تهران و کرمان ندارد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی مس رفسنجان به خبرورزشی گفت: شک نکنید تیم ما جنگنده‌تر از مسابقه با استقلال برابر گل‌گهر بازی خواهد کرد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ دو تیمی که این روزها سرنوشت غم‌انگیزی پیدا کرده‌اند و...  اما اشاره امروز ما دربی استان کرمان است. مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان که به ترتیب امسال و سال گذشته به لیگ برتر صعود کرده‌اند، جمعه دربی استان کرمان را برگزار خواهند کرد. دیداری که می‌تواند یکی از مسابقات جذاب هفته دوم لیگ برتر باشد. در همین ارتباط بد ندیدیم دقایقی با «محمد ربیعی» سرمربی مس رفسنجان گفت‌وگو کنیم‌.

دربی کرمان با دربی تهران، اصفهان یا حتی گیلان فرق دارد؟
به نظرمن دربی، دربی است. فرقی هم نمی‌کند در تهران برگزار شود یا کرمان و حساسیت‌های خاص خودش را هم دارد. ما در سطح لیگ دسته اول دربی‌هایی با مس کرمان داشتیم که در نوع خودش بسیار حساس و جذاب بود اما فکر می‌کنم بعد از سال‌ها اولین دربی لیگ برتری استان قرار است جمعه برگزار شود. فقط به نظر می‌رسد جای تماشاگران در ورزشگاه آن هم به دلیل شیوع ویروس کرونا خالی باشد چراکه دربی متعلق به مردم و هواداران است.

شاید یکی از اعتراض‌های گل‌گهری‌ها زمین چمن مصنوعی رفسنجان باشد. علیرضا حقیقی گلر تیم سیرجان هم به این موضوع اعتراض کرده بود؟
این سؤال را باید مسئولان و مدیریت باشگاه جواب بدهند. چمن طبیعی مطالبه تیم خودمان است اما در حال حاضر زمین اصلی مس رفسنجان در حال ترمیم و بازسازی است. بعد از صعود تیم به لیگ برتر فرصتی فراهم شد که چمن ورزشگاه ما بازسازی شود. البته چمن مصنوعی شهر رفسنجان از کیفیت بالایی برخوردار است مضاف بر اینکه برخی تیم‌ها از جمله نساجی مازندران سومین فصلی است که در لیگ برتر در زمین چمن مصنوعی از تیم‌ها پذیرایی می‌کنند. علیرضا حقیقی گلر تیم ما در جام جهانی‌ بوده و یک دروازه‌بان فوق‌العاده است اما این موضوع را بهتر می‌داند. ان‌شاالله بتوانیم جمعه میزبان خوبی برای همه دوستان باشیم و مهمان‌نوازی مردم خونگرم رفسنجان را نشان دهیم.

گل‌گهر سیرجان را چطور ارزیابی می‌کنید؛ تیمی که توانسته ۳ گل به سپاهان بزند؟
گل‌گهر تیم خوب و نسبتاً پرمهره‌ای است که مربی‌ای همچون آقای قلعه‌نویی را بالای سر خود می‌بیند. می‌دانم برابر این تیم خوب و قابل احترام بازی سختی پیش‌رو داریم اما تلاش می‌کنیم در اولین بازی خانگی نتیجه خوبی بگیریم.

برای برد به میدان می‌روید؟
شک نکنید تیم ما جنگنده‌تر از مسابقه با استقلال برابر گل‌گهر بازی خواهد کرد. بچه‌های ما هفته اول هم نمایش خوبی به ویژه در نیمه اول برابر استقلال در تهران داشتند اما با بدشانسی گل خوردیم. فکر می‌کنم در حال حاضر شرایط بسیار خوبی داریم و می‌خواهیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. البته همان‌طور که گفتم با حریف سرسختی روبه‌رو هستیم.

امسال به نظر می‌رسد میانگین سنی مربیان لیگ برتری باز هم پایین آمده باشد. قبول دارید ناگلزمن‌های فوتبال ایران بیشتر شده‌اند؟
(با لبخند) بله، مربیان جوان و باانگیزه‌ای در لیگ برتر فعالیت می‌کنند و به قول شما ناگلزمن‌های فوتبال زیاد شده‌اند که به نظرم اتفاق خوبی است. البته من خودم ۳۹ ساله‌ام و ۱۳ سالی هم می‌شود در لیگ‌های دسته سوم، دسته دوم، لیگ یک و حالا لیگ برتر مربیگری می‌کنم. (‌با خنده ادامه می‌دهد) خیلی هم ناگلزمن نیستم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی