پای پدر امیر عرب‌براقی به میان کشیده می‌شود؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

عرب‌براقی درباره احتمال حذفش به خاطر رابطه فامیلی با فغانی گفت: حذف من قطعاً به آقای فغانی ارتباط دارد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ بخش مهمی از مسابقات فوتبال، داوران هستند؛ افرادی که در مقایسه با سایر عوامل دخیل در فوتبال کمترین دستمزدها را می‌گیرند و مجبور به تحمل انواع و اقسام مشکلات، شایعات، اتهامات و سختی‌ها هستند. در روزهای گذشته سر موضوع لیست داوران بین‌المللی ماجراهای پرحاشیه‌ای را شنیده‌ایم که مهم‌ترین آن خارج کردن نام علیرضا فغانی سرشناس‌ترین داور کنونی فوتبال ایران از لیست و در ادامه بازگرداندن نام این قاضی شناخته شده به لیست و خارج کردن نام امیر عرب‌براقی داور جوان و موفق از لیست بود.

امیر عرب‌براقی برادر همسر علیرضا فغانی و پسر حسین عرب‌براقی داور قدیمی و رئیس کنونی دپارتمان داوری استان تهران است که درخصوص بسته شدن لیست داوران بین‌المللی گفت: اصلاً لیست بسته نشده و امکان تغییر هم وجود دارد و اگر دوستان بخواهند می‌توانند تغییر ایجاد کنند اما به اذهان القا می‌کنند که لیست بسته شده است. من می‌خواهم بدانم دلیل حذف نامم چیست؟

عرب‌براقی درباره احتمال حذفش به خاطر رابطه فامیلی با فغانی گفت: حذف من قطعاً به آقای فغانی ارتباط دارد. من منتظر پیگیری مسئولان هستم و اگرچه دوست ندارم خللی به مسائل داوری وارد شود اما حرف‌های زیادی برای گفتن دارم. دوستان دست دست می‌کنند که نتوانند لیست را تغییر دهند و خودشان هم می‌دانند چه کار اشتباهی کرده‌اند. من می‌خواهم ارکان عالیرتبه فدراسیون ورود کنند؛ نظیر دبیرکل و رئیس فدراسیون.

گفته می‌شود پدر امیر که رئیس دپارتمان داوری استان تهران است در صورت لزوم حرف‌هایی خواهد زد که برای مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته داوران که در حال حاضر فریدون اصفهانیان سرپرست این کمیته است، خوشایند نخواهد بود. تعدادی از داوران شاغل در لیگ برتر به چیدمان داوری در هفته اول مسابقات بسیار معترض هستند و می‌گویند در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال رؤسای هیئت‌های استان‌ها مدام پیگیر هستند که داور استان خودشان بازی‌های مهم و پخش زنده را قضاوت کنند. چنانچه داوری بازی استقلال و مس رفسنجان به داوری سپرده شده که در کل سابقه انجام ۲۰ قضاوت در لیگ برتر را نداشته است.

بدهی کلان فدراسیون فوتبال به مارک ویلموتس، اصلاح اساسنامه، بدهی‌های فدراسیون به افراد حقیقی و حقوقی، برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ‌های مختلف در اوج شیوع ویروس کرونا، وضعیت نامطلوب تیم ملی بزرگسالان در مرحله گروهی انتخابی جام جهانی‌ قطر، بلاتکلیفی تیم ملی امید، نامشخص بودن وضعیت تیم ملی جوانان بعد از جدایی پرویز مظلومی و...  تنها بخشی از مشکلات عیان فدراسیون فوتبال به عنوان متولی این رشته ورزشی محسوب می‌شود. حال حساب کنید تلاش‌ها برای جلب نظر مساعد رؤسای هیئت‌های استان‌ها و سایر افرادی که در انتخابات فدراسیون فوتبال حق رأی دارند، می‌تواند چه بلبشویی را در فدراسیون فوتبال ایجاد کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فوتبال پاکم آرزوست IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    مافیای سرخ کم بود مافیای خانوادگی داوری هم ظهور کرد لطفا برای گِل گرفتن درِ این فدراسیون تعجیل فرمائید که فردا دیر است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی