نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
عکس| پیام تشکرآمیز آندره‌آ استراماچونی برای احمد سعادتمند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از جنجال‌هایی که در برنامه فوتبال برتر شاهد بودیم، سعادتمند مدیرعامل سابق استقلال از پیام قدردانی استراماچونی در صفحه اینستاگرام خود رونمایی کرد.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ پس از جنجال شبه‌مناظره‌ای در برنامه فوتبال برتر با حضور اسماعیل خلیل‌زاده و احمد سعادتمند و متهم کردن مدیران استقلال به دروغگویی و پشت هم اندازی، امروز صبح سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال یک پست اینستاگرامی را منتشر کرد.

سعادتمند، اسکرین‌شاتی از صفحه واتساپ خود رو کرد که در آن پیامی از آندره‌آ استراماچونی مشاهده می‌شد. سعادتمند در شرح این تصویر پیام استراماچونی را ترجمه کرده است: آقای رئیس عزیز، ‎من شنیدم که شما چکار کردید، و این یک افتخار بزرگ برای من است. من یک جنتلمن و آدم جدی هستم، یک بخشی از فوتبال، از علاقه شما تشکر می‌کنم و از تلاشهای شما. امیدوارم یک روز شما را ببینم و حضورا از شما تشکر کنم. آندره‌آ استراماچونی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    بهترین حرف رو دکتر خطیر زد که گفت هم احمد پفکی هم دروغ زاده جفتشون دروغ میگن و به فکر خودشون هستن البته با روش های متفاوت یکیشون مربی فراری میده یکیشون میره ایتالیا پفک فروشی بعد جامو از استقلال میگیره!!!
  • پسر فوتبالی IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    دوتا دروغگوی منفور و عامل بدبختی استقلال نشستن برا هم جوک تعریف میکنن!! من نمیخوام از کسی حمایت کنم ولی حداقل دکتر خطیر با تمام ایراداتش خوبیش این بود که صاف تو روی وزیر و دروغ زاده ایستاد و زیر بار حرفشون نرفت اونا هم کاری کردن که خطیر روبه روی هواداران قرار بگیره و همینطور شد خطیر حداقل بلد بود حال این دشمنای استقلال رو بگیره و آدم مقتدری بود و علیه دروغ زاده سند آورد که از عمد حقوق استرا رو ندادن و همینطور احمد پفکی رو به درستی دروغگو خواند و گفت تو هیچ مذاکره ای نکردی الان تک تک حرفاش داره ثابت میشه اصلا خود سعادتمند گفت من میرم ایتالیا کارو درست میکنم میام هیئت مدیره هم قبول کردن مجوز دادن!! میثاقی اگه میتونست یه تماس با استرا یا نزدیکش بگیره عالی بود اگه فردوسی پور بود از پسش بر میومد سعادتی رفت ایتالیا نه مذاکره کرد نه تخفیف گرفت نه استرا اومد نه جام حذفی نه سوپر جام و نه حتی آسیا و خود فرهادمجیدی از کف استقلال رفتن به غیر از عبدیان و نامداری بقیه هیئت مدیره بدردنخورن
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    حاضرم فتحی مدیر عامل استقلال بشه ولی {...}
  • نامدیران وزارتی IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    خوب که چی مثلا این پست چی رو میرسونه ؟ ؟ این نامدیر سه تا جام رو از دسترس استقلال خارج کرد (حذفی /سوپرجام / آسیا ) امروز دیگه شکی وجود نداره که سعادتمند با رفتارش فقط استقلال رو تخریب کرده اونم با بولدوزر خواه استقلالی بوده باشه خواه پرسپولیسی سعادتمند نشون داد نه تنها یک مدیر نبوده و نیست بلکه اگر یک کارمند ساده هم باشه آدم مخرب و نا شایستی هست و اینجور افراد در هیچ سیستمی نباید به کار گرفته بشن .
  • هاشم DE ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    داخل این باشگاه استقلال هر که گفت روز است بدان که اینطور نیست و شب است. یعنی بعد از اینهمه سال مردم نفهمیده اند که مسئولان منتسب وزارت ورزش از جنس مردم نیستند؟ دروغگویی شده نقل هر مجلس مدیری در باشگاه های ایران،نمونه اش همین مدیران تراختور، استقلال ،پرسپولیس وو...مثلا آقایان تاج و ساکت مدیر فعلی سپاهان تا گند کارشان در آمد، یکی رفت اصفهان تا از سرو صدا دور باشد و دیگری معلوم نیست کجا اتلاق کرده و به ریش همه می خنده.
  • علی IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    من نمیدونم چراباید پول بیت المال در پرسپولیس واستقلال حیف ومیل شود وهیچ نظارتی وجود نداشته باشد هردفعه هم بجای توبیخ برنامه چه جور حیف ومیل کردنشان رابه ما نشان میدهند شماکه نمیتونید تیمداری کنید غلط میکنید که تیمداری میکنید بدهید به بخش خصوصی .هیچ جای دنیا اینطوری نیست فوتبال خودش پول خودش رادرمی آورد.امامتاسفانه این آقایان نمیخوانداینطورشود روز پرداخت یارانه چندرغاز روز عزای دولت است ولی اینجا بایدپول بیت المال اینطورازبین برود هرمدیر عامل بیکفایت بدهی پشت بدهی !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی