واکنش مربی فولاد به ادعای محمود فکری: تمرکزتان را روی مسائل فنی بگذارید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فولادخوزستان گفت: مطمئنیم فدراسیون زیر بار بدعت تغییر داوری با اعتراض باشگاه‌ها نخواهد رفت.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ حمیدرضا رجبی مربی تیم فولاد در گفت‌وگو با رسانه باشگاه در خصوص نامه باشگاه استقلال در خصوص تغییر داور بازی گفت: در شرایطی که تنها یک هفته از آغاز بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آغاز شده بنظر می‌رسد برخی اعتراض‌ها که از فضای مجازی کلید خورده قصد فشار بر فدراسیون فوتبال و کمیته محترم داوران برای تغییر داور دیدار این هفته تیممان برابر استقلال دارد، بدعتی که اگر با موافقت فدراسیون فوتبال همراه شود می‌تواند تبعات خطرناک و جبران‌ناپذیری را برای فوتبال ایران به همراه داشته باشد. 

وی گفت: ما فصل ‌گذشته از اشتباه‌ غیر عمد آقای زاهدی فر ٣ امتیاز را به راحتی در دیدار با  ذوب‌آهن از دست دادیم ولی هیچ وقت به خودمان اجازه ندادیم تا به کمیته داوران بگوییم ایشان را داور بازی ما نگذارید، ایشان از داوران مطرح ،خوب و زحمتکش کشورمان هستند و امیدواریم بهترین قضاوت را در روز جمعه داشته باشند و برنده اصلی دیدار ایشان باشند.

رجبی افزود: ما در باشگاه فولاد خوزستان خود را ملزم به اجرای قواعد حرفه‌ای فوتبال می‌دانیم و هرگونه تغییر داور بازی روز جمعه آن هم با فشار یک تیم می‌تواند شائبه‌برانگیز باشد، مطمئنیم قوه عاقله و تصمیم‌گیر در فدراسیون فوتبال زیر بار این بدعت نمی‌رود چرا که آن را سنگ بنای بی‌قانونی‌ها و فشارهای غیرمنصفانه آتی بر قشر بی‌ادعای داوران می‌داند. امید است با ورود لیگ برتر فوتبال ایران به سن بیست‌سالگی، باشگاه‌ها، مربیان بازیکنان و حتی هواداران پرشور تیم‌ها رفتارهای حرفه‌ای‌تری از خود به نمایش بگذارند.

مربی فولاد همچنین گفت: آقای فکری چند روز پس از مرگ تلخ داور جوان، استوری می‌گذارند که داوران قشر ضعیف که حقشان پرداخت به موقع نمی‌شود و پس از آن باشگاه‌شان اینگونه اعتراض می‌کنند و امروز پس از چند روز گذشتن از نامه می‌گویند که در جریان نامه باشگاهش نبوده است، ایشان پس از چند روز تاخیر در جریان کارهای باشگاهشان قرار می‌گیرد؟ آقای فکری دوست عزیز دوران این کارها تمام شده و بهتر است تمرکزتان را روی مسائل فنی بگذارید نه این صحبت‌هایی که دیگر تکراری شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آبی IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    گویا آقای رجبی خیلی از داور بازی گذشته شون که استقلال رو 9 نفره کرد راضی و خشنود هستن و اعتراض به کمیته داوران رو صلاح نمیدونن !!!!!!!!!!!!!
  • prr IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    شرف بر درودت..... اين گلبرگان مغرور كم كم بايد تو روشون وايساد... ديگه داره گند كاراشون درمياد.. آسه آسه
    • اس اس IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
      شرف بر درودت ؟؟!!!!خخخخخخخخخخخخخخ
  • شمسعلی IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    پسرخاله اقایه نکونام معلومه کی دنبال کثافت کاری و شلوغ کاری وشانتاژه.نکونام تو این زمینه خیلی تبحر داره خودش نشسته قاشق نشسته هارو میندازه وسط.تو زمین خودتو تیکه پاره اتون میکنیم
  • کیسه حقیر IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    کیسه حکومتی امسال با داور فدراسیون وزیر استقلالیفر به خصوص مجلس کیسه قاضی زاده هاشمی دنبال نتایج پاک با کمک داوری هست این شگرد کیسه کش ها هست تا داوران قبل بازی های سخت فشار بگذارند مثل فصل قبل آخر لیگ ۴ پنالتی و گل آفساید هدیه پشت سرهم بگیرند اگر قرار به تغییر باشد زاهدی فر قضاوت بازی کیسه نباشد پس بیژن حیدری بنیادی فر و کاظمی پنالتی های هدیه و گل آفساید تقدیم کیسه کردند حق قضاوت با کیسه ندارد قلعه نوعی بعداز پنالتی اهدایی به کیسه در بازی سپاهان با کیسه گفتند نتایج کیسه در زمین رقم نمی خورد بلکه خارج از زمین رقم می خورد و نتایج کیسه اراده فوتبالی نیست بلکه اراده غیرفوتبالی و نفع داوری هست حالا کیسه از ترس باخت از فولاد با جو سازی ها علیه داوری دنبال امتیازات و بردهای ناپاک در خارج زمین هستند
  • ناشناس IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    اشکالی نداره یه کم ادای بزرگترها رو درآورده شما ببخشیدش!!!خخخخ
  • کیسه کوچول IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    اون نایب قهرمانی جعلی و رسیدن به باشگاهای اسیا که به کمک پنالتی های باداورده وگلهای افساید نگرفته شده بدست اومد خیلی به کیسه کشا چسبیده حالا میخان با تغییر دادنه داورا وکلا قوانین فوتبال امسال برن برا قهرمانی!البته قبلا قولش رو از بابا مسعود ونمایندگان مجلس گرفتند تا تلافی این چند سال که از نظر فوتبالی زیر پرسپولیس بودند رو به طریق مافیایی در بیارن.این بیانیه ی تغیر داور شروعه عملیاته اما از بخت بدشون خوردند به نکو نام که از تیره وغماش خودشونه یه کیسه کش !حالا ببینید چه کیسه درکیسه ای میشه این بازی!
  • علیمحمد US ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    قیافه کمدین ها را داری هنرپیشه بودی بهتره شمسعلی نظرت چیه؟
  • لنگ مافیای ورزش IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    حتما فولادیا دوباره با داور جدید برامون سوپرایز دارن
  • ss IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    جمعه محمودخان مچالت میکنه
  • تنگسیر IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    فرمودید فصل قبل از اشتباه غیر عمد زاهدی فر ۳ امتیاز از دست داده اید،خوب استقلال هم به همین موضوع اعتراض کرده،استاد.مشکل همین تصمیمات تاثیر گذار داور زاهدی فر هست.و راهکار ممانعت از داوری وی در لیگ برتر.
  • صمدقلی IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    استقلال کار خودش را کرد و با جنجال سازی و حمایت رسانه ای فشاری که مدنظرش بود را وارد کد الان داور در موضوع ضعف است تمرکز لازم برای تصمیم صحیح گرفتن را ندارد . از ترس حملات ناخودآگاه و ناخواسته از همین الان سمت استقلال غش کرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی