نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یواخیم لو: شبی مرگبار برای آلمان بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یواخیم لو از شب شکست آلمان مقابل اسپانیا با عنوان «شبی مرگبار» یاد کرده است.

خبرورزشی/ لیگ ملت‌های اروپا؛ شکست شرم‌آورانه آلمان در اسپانیا با ۶ گل در لیگ ملت‌های اروپا به‌شدت یواخیم لو را تحت فشار قرار داده است.

یوگی بعد از این باخت درباره شرایط بد تیمش گفت: «مشب برای ما واقعاً شب بدی بود. هیچکدام از چیزهایی که می‌خواستیم محقق نشد. نه حرکت فیزیکی مناسب و نه قدرت بدنی. آمده بودیم شجاعانه بازی کنیم، هجومی بازی کنیم، اما نه در حمله و نه در دفاع خوب نبودیم. بعد از دریافت گل اول همه چیز را رها کردیم. یادمان رفت که چه برنامه‌های تاکتیکی داشتیم و بی‌هدف در سرتاسر زمین پرسه می‌زدیم. تیم‌مان نظم نداشت و همه فضاها را باز گذاشته بودیم. اینها برای‌مان یک شب مرگبار را ساخت.»

لو درباره مسیر مانشافت که خیال می‌کرده‌اند درست است و عدم دعوت برخی بازیکنان مثل مولر، هوملس و بواتنگ هم بیان کرد: «نیمه دوم، سعی کردیم وارد فار یارگیری نفر به نفر شویم و حریف را تحت فشار قرار دهیم و اینگونه به گل برسیم تا به بازی برگردیم، اما اسپانیایی‌ها بهتر بازی می‌کردند و سریع‌تر و دقیق‌تر بودند. ما هیچ موقعیتی برای گلزنی نداشتیم. پیش از این گفته بودم که به بازیکنانی که دعوت کرده‌ایم، اعتماد داریم و فکر می‌کنیم که در مسیر درستی در حال حرکت هستیم، اما این باخت نشان داد آنقدرها هم در این مسیر پیشروی نکرده‌ایم و پیشرفت‌مان به اندازه‌ای که امید داشتیم، نبوده است. باید بررسی کنیم و ببینیم که کجای کارمان می‌لنگد، چون باخت امشب‌ ناامیدکننده و هر کاری که انجام دادیم، ضعیف بود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهرشاد IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    انتقام برزیل رو اسپانیا از این تیم مغرور گرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی