نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کارلوس کی‌روش: هواداران صبور باشند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی‌روش بعد از شکست سنگین کلمبیا مقابل اکوادور، از هواداران درخواست کرد که صبور باشند.

خبرورزشی/ تیم‌های ملی؛ کلمبیا بعد از باخت مقابل اروگوئه، مقابل اکوادور هم با نتیجه ۶ بر یک شکست خورد تا روزهای سیاهی در فوتبال این کشور رقم بخورد.

کارلوس کی‌روش بعد از این شکست دور از انتظار و عجیب می‌گوید: «بازیکنانی که پیراهن تیم ملی را می‌پوشند و در گذشته روزهای پُرافتخاری برای کلمبیا رقم زدند، دوباره چنین اتفاقی را رقم می‌زنند. نتیجه سنگینی رقم خورد که ما بابت آن به خودمان افتخار نمی‌کنیم.»

کی‌روش در ادامه وعده کلمبیای بهتر را داد: «بازیکنان کلمبیا بابت این دو شکست رنج می‌کشند و با اشتیاقی که در بازی‌های گذشته نشان دادند، تیم ما تغییر می‌کند. کلمبیا بهتر می‌شود و امتیازات مورد نیاز برای رسیدن به قطر را می‌گیرد.»

این هم پیام کی‌روش به هواداران فوتبال کلمبیاست: «از تمام هواداران کلمبیا می‌خواهم آرامش خود را حفظ کنند و این شرایط را درک کنند. تیم و بازیکنان ما مستحق بیشتر از این‌ها هستند و من تاکید می‌کنم در بازی‌های آینده  به پیروزی خواهیم رسید. دو نتیجه اخیر به دست آمده (شکست مقابل اروگوئه و اکوادور) واقعاً سخت بود. تیم ما مستحق این شکست‌ها نبود اما من مسئول اصلی این ناکامی هستم. اطمینان دارم در بازی‌های آینده می‌توانیم در وضعیت را تغییر دهیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مصطفی IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    چه عجب نگفت مقصر فدراسیون و برانکوست...شانس بیاری تیربارون نشی ...بعله اقای کیروش هر جا ایران و هوادارای بچه سالش نیستن که با کولی بازی تقصیرها رو گردن این و اون بندازی...سنگین ترین شکست های تاریخ رو رقم زدی برا کلمبیا...خدا جای حق نشسته
  • کی روش IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    کی روش سرور کل لنگی هاست
  • کیسه کش سوراخ IL ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    شکسته نفسی نفرمایید شما هیچ تقصیری نداری مقصر این افتضاحات فرست کلاس و برانکوست شاید هم بازیکنان بد بازی کردند و مانند بازی ایران با ژاپن دستورات شما رادر زمین پیاده نکردند ولی آقای کیروش حقیقت بلاخره رو میشود شما در کلمبیا نمی توانی با ضد فوتبال مردم را گول بزنی و خبر دلاران را شارژ کنی که برای بازیهای کسل کننده و کاملا دفاعی تیم تحت حمایت شما دست بزنندو هورا بکشند آنجا فوتبال زیبا و روان می خواهند که شما هشت سال از فوتبالدوستان ایران دریغ کردیدچون بلد بودید چطور دم آنهایی را که لازم بود بیایی فقط خوشحالم که دیگر از دست تعریف و تمجیدهای یک مشت ذوب شده در کیروش راحت شدیم چون از این به بعد هر کس نام کیروش را بیاورد فقط ۳ و ۶ را برایشان یاد آوری می کنیم
  • ارش US ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    هیچ وقت مربی خوبی نبوده و نمیشه. بازیهای کسل کننده و ملال اور و پناه بر خدایی یه گل زدن کل تاکتیک کیروشه.
  • نادی الکیسه AT ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    مشکل کیروش اینه که در کلمبیا کسی مثل فردوسی پور را ندارد که روی باخت هایش ماله بکشد و بعد هم از همون باخت حماسه تاریخی بسازد!! بویژه بعد از باخت سه بر صفر مقابل ژاپن!!
  • ایمان IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    کاش میدونستم مردم کلمبیا ریختن بیرون بابت باخت خوشحالی کنند خخخخ اخه کی روش وقتی ایران بود از باخت تیم ملی حماسه درست میکردن برا مردم مردم همیشه در صحنه هم میریختن بیرون خوشحالی میکردن
  • فرزاد IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    این اقا هرجا بوده بعنوان نفر اول موفق نبوده این کلمبیا قویترین تیم امریکا جنوبی محسوب میشه فقط کیروش میتونه اینارو حذف کنه مثل رئال مادرید کهکهشانی که قهرمانش نکرد
  • جواد آقائی IR ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    پس از دو شکست متوالی و خوردن نُه گُل در دو بازی! دیگه باید خیلی پُر رو تشریف داشته باشه یه مربی که بگه ما مستحق این شکست نبوده ایم! ! رو نیست که! ماشاءالله سنگ پای قزوینه! !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی