نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
کاظم اولیایی: اتفاقات برنامه فوتبال برتر، ضد فرهنگی بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: برای همه روشن شد که حضور این آقایان در استقلال غلط است. اعضای هیئت مدیره در زمان ما حالا هر کدام در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصمیم گیرنده هستند.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ دعواهای باشگاه استقلال دوباره به تلویزیون کشید. بعد از جنجال معروف علیرضا منصوریان، اکبر ملکی (عضو سابق هیئت مدیره) و سیدرضا افتخاری مدیرعامل سابق این باشگاه روی آنتن شبکه ۳، این بار هم نوبت به خلیل زاده رئیس هیئت مدیره و سعادتمند مدیرعامل قبلی آبی ها رسید. دوشنبه شب گذشته آنها حرف های تندی علیه هم در برنامه فوتبال برتر زدند و حتی خلیل زاده یک فایل صوتی خصوصی را پخش کرد. کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق استقلال نسبت به این اتفاقات واکنش تندی نشان می دهد.

*فقط می توانم بگویم جای تاسف دارد که این بی اخلاقی ها را دیدیم. البته قابل پیش بینی هم بود. وقتی باشگاهی نه ساختار دارد و نه شرح وظایف این اتفاقات درونش رخ می دهد. باشگاه استقلال حتی سقف بودجه هم ندارد و متاسفانه تبدیل به میدان تاخت و تاز آقایان شده است. به نظرم باید کمیته اخلاق به دعوای این دو ورود کند. اتفاقی که در برنامه «فوتبال برتر» افتاد عین حرکت غیرفرهنگی و ضدفرهنگی بود. این حق جوان هایی نیست که به یک باشگاه امید بسته اند و به آن دلخوش هستند.

*افشای فایل صوتی قطعا بی اخلاقی است. ما باید به حریم خصوصی احترام بگذاریم. فراموش نکنید این دوستان آن موقع که فایل ضبط شده است، با یکدیگر در هیئت مدیره کار می کردند! یعنی سعادتمند طبق قانون، انتخاب خود هیئت مدیره بود.

*برای همه روشن شد که حضور این آقایان در استقلال غلط است. اعضای هیئت مدیره در زمان ما حالا هر کدام در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصمیم گیرنده هستند و نقش پررنگی دارند. چرا الان هیئت مدیره استقلال این طور شده؟ نمی دانم به کجا داریم می رسیم. خاله بازی شده است! چرا نباید استقلال ساختار داشته باشد؟ مگر نمی گویید باشگاه دولتی است که البته من قبول ندارم. پس چرا یک برنامه ندارد؟! هرکی هرکی شده و هرکس کاری را که دوست دارد می کند.

*این بن بست را خود وزارتخانه ایجاد کرده و در آن مانده است! آقای سلطانی فر قطعا راضی نیست. اتفاقا با ایشان جلسه ای داشتم و فهمیدم گرفتار چه مصیبتی شده است. خودش راه فرار را نمی داند. به حرف ما هم گوش نمی کند.

منبع: جام جم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    ما که به بی اخلاقی کیسه کشا شک نداشتیم وقتی تیم کشور خودشون رو به afc و عرب ها فروختن متوجه شدیم که کار از بی فرهنگی و اینجور چیزها گذشته
    • شاهین DE ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
      نود را که پرسپولیسی می دانستید . مخالفت کردید . حذف شد . فوتبال برتر که یک استقالی دو اتشه هست . دیگه چکار کنند مشکل شما این هست که از بس استقلال لابی می کند تخلف می کند دیگه اش زیاد شور شده!
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    وزیر برای این راه فرار رو نمیدونه که چند ساله از کیسه حمایت می‌کنه و حتی تلاش زیادی برای فراری دادن بازکن ها و مربی و مدیر کردن افرادی مثل عرب و... خرج کردن پاداش های پرسپولیس برای کیسه انجام داده ولی پرسپولیس کبیر همچنان بهترین تیم ایران و آسیاست وزیر باید هم سرگیجه بگیره
    • آل بابا مسعود IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
      وزیر استقلالیه برای همین هر فصل فرت و فرت به لنگپولیس جام میده خخخخخخخخخخخخخخخخخ یاد نوازشهای سید جلال افتادم که چه پدرانه به سرش دست میکشید خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ابرام US ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    استاد ٬ اون اعضای هیإت مدیره شما اول تو استقلال آب دیده شدند و ما حصل کارهاشون را فعلی ها دارند جمع و جور میکنند تو استقلال . بقیه کا ر هاشون توی مجلس مصلحت را هم ٬ فعلا ملت دارند با دلار ۳۰ هزاری راست و ریس میکنند . اخم و تَخم شما رو چه جوری راست و ریس کردن رو پدر جد ما هم از عهده اش بر نمی آند. بابا خبر ورزشی جون ٬ جون هر کی دوست داری جای این بابا لا اقل اگر خوشگلی دم دست نداری یکی رو بیار که خدا رو خوش بیاد . از ما بنده ها که گذشت . لا مصب نشنیدی که : الله جمیل و یحب الجمال .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی