نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
۴ |
۰
شجاع خلیل‌زاده: راه سختی در پیش داریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: بوسنی یکی از تیم های خوب اروپا محسوب می‌شود و این پیروزی مقدمه‌ای برای صعود به جام جهانی است.

خبرورزشی/ تیم‌های ملی؛ شجاع خلیل‌زاده ضمن تسلیت به دلیل درگذشت محمود یاوری با اشاره به بازی با بوسنی اظهار داشت: یک اردو و بازی خوب با بوسنی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم در این دیدار پیروز شویم.

وی افزود: بوسنی یکی از تیم های خوب اروپا محسوب می شود و این پیروزی مقدمه ای برای صعود به جام جهانی است. راه سختی در پیش داریم ولی با دعای مردم امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: جا دارد از فدراسیون تشکر کنم که در این شرایط بد این اردو را فراهم کرد. امیدوارم با تلاش کادر فنی و اسکوچیچ و همچنین بازیکنان تیم ملی به جام جهانی صعود کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لگوبوس IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    این لگوبوس هم برای ما آدم شد خوب کسی تو را به حساب نمی آورد به خاطر پرسپولیس به تیم ملی و الریان رفتی ببین به پرسپولیس چه ضربه ای زدی پرسپولیس نتوانست جانشین این لگو بوس پیدا کند این لگو بوس از اول دروغ نمی گفت کادرفنی و هواداران گول نمی زد پرسپولیس مرادمند قبل از اینکه به باشگاه کیسه برود اول به باشگاه پرسپولیس آمد با پای خودش به باشگاه برای مذاکره آمده بود جذب می کرد
  • ... IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    ساکت باش اگه قصد رفتن داشتی زود تر میرفتی تا بتونیم بازیکن بگیریم
  • قرمز IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    بی تعصب دروغگو
  • قرمز CA ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    ضربه ایی که تو به این تیم زدی دشمنای قسم خورده به این تیم نزدند،ببین تو چه شرایطی تیم رو تنها گذاشتی که برای فینال آسیا نمی تونه بازیکن جایگزین پیدا کنه.لااقل می گذاشتی یحیی از دشمن ضربه بخوره تو ادعای معرفتت می شه هر چه نباشه رفیق سروشی اون هم همین کار را با پرسپولیس کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی