نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
۰ |
۰
لیونل مسی: باید برای پیراهن تیم ملی آرژانتین جنگید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین می‌گوید همیشه برای این پیراهن بیشترین توانش را می‌گذارد.

خبرورزشی/ تیم‌های ملی؛ لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی مقابل پرو در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲  در منطقه آمریکای جنوبی به تمجید از تیمش پرداخت.

او گفت که در تیم ملی کشورش همواره سعی کرده تا بهترین نمایش خود را در بازی ها ارائه دهد، با ابراز خوشحالی از پیروزی تیمش بیان کرد: «هر موقع که به تیم ملی می‌آیم، سعی می‌کنم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم. معتقدم که باید برای پیراهن تیم ملی جنگید. احساس خوبی دارم که در مسیر درستی ادامه می‌دهیم و می‌خواهم بازی‌های بیشتری را انجام دهیم. نیمه دوم بازی قبل خوب بودیم و فکر می‌کنم در بازی مقابل پرو نیز در همان سطح بازی کرده و به نظرم حتی کمی هم پیشرفت کردیم. این راهی است که باید ادامه دهیم. قدم به قدم باید قوی‌تر بشویم و به مانند یک گروه خوب پیشرفت کنیم.»

شاگردان لیونل اسکالونی با این برد ۱۰ امتیازی شدند و پشت‌سر برزیل ۱۲ امتیازی در رده دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها هستند. آلبی‌سلسته با این برد روند شکست‌ناپذیری خود را به ۱۱ بازی افزایش داد،این در حالی است که آنها در ۳ بازی خارج از خانه اخیر خود به پیروزی رسیده اند، اتفاقی که از سال ۲۰۰۰ برای‌شان رخ نداده بود.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی