نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
۴ |
۰
حمایت دیرهنگام اسماعیل خلیل‌زاده از فرهاد مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسماعیل خلیل‌زاده درست در روزهایی تعریف و تمجید از مجیدی را پیش گرفت که این کار چیزی جز تضعیف کادر جدید نیست.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ در حالی که استقلال سرمربی دارد اسماعیل خلیل‌زاده کلی در تلویزیون از فرهاد مجیدی تعریف و تمجید کرد! البته تعریف از مجیدی ایرادی ندارد ولی خلیل‌زاده آن موقعی که باید از فرهاد حمایت می‌کرد، نکرد. در روزهای بدی که سعادتمند برای مذاکره با استراماچونی رفته بود و استقلال درگیر دربی بود شاهد سکوت خلیل‌زاده و هیئت مدیره استقلال بودیم.

اعضای هیئت مدیره نه تنها از مجیدی حمایت نکردند بلکه حتی یک توضیح ساده هم به هواداران استقلال ندادند که اصلاً چرا سعادتمند باید در آستانه دربی برای مذاکره با یک مربی دیگر برود؟! نکته مهم اینکه الان هم محمود فکری سرمربی استقلال است ولی خلیل‌زاده می‌گوید اگر مجیدی می‌ماند استقلال حتماً قهرمان می‌شد! ...و این چیزی جز تضعیف کادر جدید نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    کاری که خبر ورزشی و وزیر برای از بین بردن آرامش تیم استقلال داره میکنه. ظاهرا هر طور شده میخوان تیم حکومتی را به آرامش برسونه .
  • ابرام US ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    رستم و اشکبوس ام آمد یاد ........ که بزد اشکبوس این فریاد ============== =====او تنوره کشان و در پرواز .......رستم بی نوا رو کرده دراز============ =====که کجا یت رها کنم دریا ؟......... یا که در کوه پشت این دریا ؟========== =====رستم اما زبل بود و هوشیار............. پلیتیک زد به دیوِ بد کردار ========== =======گفت٬ من اهلِ کوه و کوهسارم ........... توی رشت هم یکی هتل دارم ========== =======منو بنداز به کو هِ کا کتوسان ............... خودت هم شب بیا به منزلمان========= =======دیو گفت پس یه کم بریم بالا ..........میرسیم کوهِ پشت اون دریا ============= =========نرسیده به کوه رستم را ........... از بالا پرت کرد توی دریا ============= ========دیو ها کُلُّکم نه« کُلُّ یوم» .........بر عکس میکنند رو حرف هات« زوم» ======== =======رستم هم با کرالِ سینه و پشت .......... توی سا حل رسید٬به مُفتِی یِ مُفت======== ======رستم اما کجا و این داستان ؟ .......... حا ج خلیل است رستم دستان========== *******( که یکی هست و هیچ نیست جز او ......... ما که نه ٬ حا ج خلیل خودتی ببو ) ******
    پاسخ سایت:

    با سلام. درخواست موردنظر شما در کنترل ما نیست. موضوع را از طریق شرکت برنامه‌نویس پی‌گیری خواهیم کرد تا در صورت امکان اعمال کنند.

  • حمید علوی CA ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    مطمئن باشین در پس پرده، زد و بندهای مالی و‌ منفعت مشترک بین مجیدی و‌ خلیل زاده وجود داره. شک نکنین.
    • ابرام US ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
      ***(در پس پرده با چنین فردی ........ نتوان رفت به سهل و آسانی) *** ***{{نتوان شد به سهل و آسانی ......« پهلوان اکبر خراسانی»}}*** ***(پس چنین می شود نتیجه گرفت ...... که فقط اکبر خراسانی )*** ***( او بباید که کنده اش بکشد .......... نه که فرهادِ جوجه ماشینی)*** ***(از افق سر برون نکرده هنوز ........ آفتابی چنین زمستانی)*** ****{{ باز شد دیده گان من از خواب .... به به از آفتاب عا لمتاب }}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی