وحید فاضلی: نباید برای نتیجه گرفتن، داوران را تحت تأثیر قرار دهیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با تأکید کرد بر اینکه تیمش نیاز به سنگربانی جدید ندارد گفت که به نیما میرزازاد دروازه‌بان جوان سرخپوشان اعتقاد کامل دارد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ وحید فاضلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: در ابتدا درگذشت استاد محمود یاوری را خدمت خانواده ایشان و جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم و امیدوارم قدر بزرگترهای خود را بدانیم. درباره بازی فردا و تیم فوتبال تراکتور باید بگویم که تراکتور تیم بزرگی است، ستاره‌های زیادی دارد و از مربی خوبی بهره می‌برد. ذهنیت تراکتور، ذهنیت برد است، به خاطر اینکه جزو مدعیان قهرمانی لیگ است.

وی ادامه داد: ما هم نساجی و تنها نماینده شمال و به خصوص استان مازندران در لیگ برتر هستیم. ما هم با این ذهنیت وارد بازی می‌شویم که تا ثانیه آخر سختکوش باشیم و بتوانیم نتیجه خوبی را رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره مصدومان و محرومان تیمش در بازی فردا تصریح کرد: خدا را شکر مصدوم و محرومی برای بازی فردا نداریم و نتیجه تست کرونای تمام اعضای تیم منفی شد و با یک شرایط خوب فردا بازی خواهیم کرد.

فاضلی در پاسخ به این پرسش که نساجی به دنبال جذب دروازه‌بان شاخصی برای جایگزینی علیرضا حقیقی خواهد بود یا خیر، خاطرنشان کرد: ما در بازی قبل نیما میرزازاد را درون دروازه داشتیم. من اعتقاد کامل به او دارم و می‌تواند آینده فوتبال ایران باشد و نیاز ما را در دروازه برطرف کند. ما مهرداد طهماسبی باتجربه و حسین خطیر را هم داریم. میرزازاد در جام جهانی جوانان بازی کرده است و حتی می‌تواند در جام جهانی هم برای تیم ملی بازی کند، اگر قدر خودش را بداند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا او هم مثل برخی مربیان و برخی تیم‌ها به چیدمان داوری‌ها اعتراض دارد، گفت: من به دنبال این هستم که فضایی برای داوری ما درست شود تا نتوانیم با جنجال داوری‌ها را تحت تأثیر قرار دهیم. برای نهادینه شدن این فلسفه سعی می‌کنم به اندازه خودم کمک کنم. به خصوص درباره داوری بازی فردای ما با تراکتور و قضاوت کرمانشاهی باید بگویم او پیش از این هم برای ما قضاوت و نهایت عدالت را برای‌مان رعایت کرده است. من پیرو این مکتب هستم که نباید برای اینکه نتیجه بگیریم داور را تحت تأثیر قرار دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • deep blue IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    سلام ......... بر خلاف نظر شما جناب آقای فاضلی و در همسویی با دغدغه ی سرمربیان و مربیان باشگاه ها در راستای چینش داوران ، باید نسبت به انتخاب و رفتار کمیته ی داوران به ویژه مسول این کمیته که با حذف نام جناب فغانی موجب نابسامانی بزرگی گردید و خوشبختانه با فشار رسانه ها و مقامات ورزشی و اکثریت هوادارن فوتبالی ، این رفتار آگاهانه و از سر بخل و حسادت و کینه توزی ،ختم به خیر گردید و اینک حذف نام جناب عرب براقی و جایگزینی داوری که چک سفید تقدیمی ش به جناب مسول کمیته ی داوران ، زمزمه ی دست اندرکاران و رسانه ها شده است ، باید به هوش باشید که چینش دواران در راستای حذف های پر حرف و حدیث فعلی غالب نشود ..... خود دانید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی