رسول خطیبی: هدف آلومینیوم رتبه تک‌رقمی است
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم یک ماه دیگر بهترین فوتبال را بازی می‌کند و کیفیتی که هواداران فوتبال و هواداران اراکی انتظار دارند را به نمایش می‌گذاریم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ رسول خطیبی چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر سپاهان اصفهان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: با توجه به بازی دوستانه‌ای که با سپاهان انجام دادیم و بازی این تیم در هفته نخست به شناخت نسبی از این تیم رسیده‌ایم و امیدوارم بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم و فردا بازی خوبی از هر دو تیم شاهد باشیم.

وی درباره دورنمای خود برای تیمش افزود: آلومینیوم اولین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند و قطعاً اگر رتبه ما تک‌رقمی شود کمتر از قهرمانی نیست و هدف‌مان این است که در پایان فصل رتبه تک‌رقمی کسب کنیم که مطمئن باشید این اتفاق می‌افتد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره حمایت اخیر مدیرعامل و سایر مسئولان باشگاه آلومینیوم اراک از تیمش ادامه داد: قبل از بازی اول خیلی از موارد وجود داشت که آنها را در شأن باشگاه نمی‌دانستم. پس از انتخاب هیئت‌مدیره جدید و مدیرعامل که یک هفته پیش از مسابقات رخ داد، زمان کافی را برای نقل و انتقالات، ساختن تیم جدید و مشخص شدن تشکیلات باشگاه از دست داده بودیم و حتی سرپرست و مدیر اجرایی نداشتیم. تیم را با یکی دو نفر از عوامل باشگاه اداره کردیم که واقعاً سخت‌ترین روزهای فوتبالی ما بود، اما پس از بازی اول و صحبت‌هایی که با هیئت‌ مدیره انجام دادیم در آن چند روز اتفاقات مثبتی در باشگاه رخ داد که از تمام اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم.

خطیبی گفت: با اینکه هنوز کم و کسری داریم اما فکر می‌کنم این موارد جزئی نیز در عرض یک هفته رفع می‌شود تا تمرکز خود را بیشتر بر مسائل فنی بگذارم چون مربی هستم که دوست دارم تمرکزم روی مسائل فنی باشد. چند روزی هم که پس از بازی با نساجی در تمرینات نبودم و برخی از این موارد رفع شد، پس از بازگشت گفتم که احساس می‌کنم اولین روز سرمربیگری خود در آلومینیوم اراک را تجربه می‌کنم و از امروز تمرکز خود را بر مسائل فنی گذاشته‌ام. پیش از آن اصلاً تمرکز فنی نداشتم و نمی‌توانستیم کارهای تاکتیکی انجام دهیم و مسائل دیگر آن‌قدر ما را درگیر کرده بود که زمانی برای رسیدگی به مسائل فنی نداشتیم. خوشبختانه اوضاع رو به بهبود است و تا چهار بازیکن جدیدی که در این هفته به تیم آمده‌اند به هماهنگی تاکتیکی و فنی برسند کمی زمان لازم داریم اما قول می‌دهم تیمم پس از یک ماه یکی از تیم‌های خوب فوتبال ایران می‌شود.

وی درباره دلیل رفت و برگشت خود به تیمش بیان کرد: هیچ‌وقت از این شهر و این تیم جدا نمی‌شوم و در مدتی که در اراک هستم به جز خوبی از مردم و مسئولان آن ندیده‌ام و در کنار بازیکنان و عوامل باشگاه خاطرات خوبی داشته‌ام، اما پس از صعود تیم اتفاقاتی افتاد که به تیم و باشگاه ضربه زد اما خوشبختانه پیش از بازی اول هیئت‌ مدیره جدید و مدیرعامل باشگاه مشخص شدند و شخصیت تیمی آلومینیوم در حال شکل‌گیری است و همه ما تلاش می‌کنیم که این شخصیت را که در گذشته نمی‌دیدم بسازیم و امیدوارم بتوانیم با کمک یکدیگر باشگاه آلومینیوم را به هدف خود برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره کیفیت بازیکنان جدید تیمش تصریح کرد: قطعاً هیچ مربی نمی‌تواند در ۳-۴ جلسه تمرین از یک بازیکن توقع داشته باشد که در تیم جا بیفتد و این امر زمان‌بر است اما تلاش کردیم در این چند جلسه تمرینی این بازیکنان را با سایرین هماهنگ کنیم و همان‌طور که گفتم آلومینیوم یک ماه دیگر بهترین فوتبال را بازی می‌کند و کیفیتی که هواداران فوتبال و هواداران اراکی انتظار دارند را به نمایش بگذاریم.

خطیبی درباره دیدار دوستانه تیمش با سپاهان پیش از آغاز لیگ برتر اضافه کرد: جا دارد از باشگاه سپاهان برای دعوت از ما برای آن دیدار دوستانه تشکر کنم و ما را شرمنده کردند. بازی خوبی برای هر دو تیم بود و به ما بسیار کمک کرد. بازی‌ دوستانه  با سپاهان و بازی هفته اول را آنالیز کرده‌ایم و امیدوارم ثمره آن یک بازی خوب در نقش‌جهان باشد.

وی در پاسخ به اینکه آیا آلومینیوم می‌تواند شگفتی‌ساز لیگ امسال باشد، اظهار داشت: قطعاً بازیکنان بسیار باکیفیتی جذب کرده‌ایم اما هماهنگی آنها نیاز به زمان دارد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک افزود: یک فصل در ذوب‌آهن و چهار فصل در سپاهان بازی کردم و خاطرات خوبی از اصفهان دارم. دوستان خوبی در اصفهان دارم و هم‌بازی‌های من در کادر فنی سپاهان حضور دارند. امیدوارم محرم نویدکیا، محمود کریمی، رحمان احمدی و فرهاد بهادرانی موفق باشند. برای محمدرضا ساکت که یکی از بهترین مدیران ورزشی و فوتبال ایران است آرزوی موفقیت دارم چون ایشان برای سپاهان، فوتبال ایران و برای خود من بسیار زحمت کشیده و امیدوارم سپاهان در این فصل به هدف خود دست یابد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی