آندره‌آ استراماچونی: در ایران مجبور شدم پروفایل اینستاگرام بسازم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی ایتالیایی و سابق استقلال اعلام کرد که علاقه‌ای به حضور در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ندارد.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق و ایتالیایی استقلال که مدت زمان کمی در این تیم حضور داشت و به محبوبیت باورنکردنی‌ای رسید، در برنامه The Social Dilemma پاسخگوی سوالات مجریان این برنامه بود.

استراماچونی که در زمان حضورش در استقلال یک حساب کاربری در اینستاگرام ساخت، با وجود آنکه فعالیت چندانی در صفحه‌اش ندارد، اما اکنون ۴۲۴ هزار دنبال کننده دارد که در زیر تنها پست اینستاگرامی او، ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار کامنت فارسی وجود دارد.

در ابتدای این برنامه که با محوریت تأثیر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بر فوتبال بود، مجری مکس ساردلا مجری برنامه در مورد دلایل حضور سرمربی سابق استقلال صحبت کرد. او گفت که استراماچونی به این دلیل برای حضور در این برنامه انتخاب شد چرا که در این مدت خبرهای غیرواقعی زیادی دور و بر او شکل گرفته بود.

استراماچونی می‌گوید: در اولین دوره کاری من پروفایل های فیکی به نام من و با فالوئرهای خیلی کمی تولید شدند اما با حضور من در ایران، این پروفایل‌ها توانستند فالوئرهای چند هزار نفری جذب کنند که از تمام صحبت‌های من به عنوان مطلب استفاده می‌کردند.

او گفت: اینکه من در اینستاگرام یک حساب کاربری بسازم، یک انتخاب اجباری بود. از دید من برای شغلی که من دارم، یک مربی الزاما به یک پروفایل در شبکه های اجتماعی که به شغل او چسبیده باشد و با آن ارتباط تنگانگی داشته باشد، نیاز ندارد.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم که ما خیلی راجع به فوتبال در روزنامه‌ها با خبرنگاران صحبت می‌کنیم. پس یک مربی نسبت به بازیکنان موقعیت‌های بیشتری برای صحبت کردن دارد تا ایده‌هایش را در مقابل خبرنگاران به زبان بیاورد.

استراماچونی ادامه داد: باید ببینیم یک مربی از این شبکه‌های اجتماعی چه استفاده‌ای می‌خواهد داشته باشد. تجربه من در ایران، با یک علاقه و هیجان خیلی شدید شروع شد ولی شروع بدی در آنجا داشتیم. چرا که با کادر مدیریت دچار مشکل شدیم. آنها نسبت به ما، باشگاه و طرفداران رفتار خوبی نداشتند.

وی گفت: در این موقعیت، شبکه‌های اجتماعی کاربردش را برای تخریب و همینطور برای استفاده و سودرسانی و جنبه‌های مثبت خودش را نشان داد. هر چیزی که در اطراف باشگاه می‌گذشت، در شبکه‌های اجتماعی منتشر و موجی از اخبار میان طرفداران پخش می‌شد.

استراماچونی در مورد شبکه‌های اجتماعی گفت که چنانچه به زمان حضورش در اینتر بازگردد، هرگز در شبکه‌های اجتماعی حضور پیدا نمی‌کند و فعالیتش در اینستاگرام به دلیل شرایط حضورش در ایران، از روی اجبار بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • طاهرخانی پیروزی را قال گذاشت IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    این استراماچونی هم تو استقلال بزرگ شد و خودش هم باور نمیکرد که شخص مهمی شده به یکباره دید ظرفیت تیم بزرگ استقلال با هواداران شصت میلیونی استقلال را نداره رفت و روزی پشیمان خواهد شد همین که رفت آقافرهاد و استقلال توانستن تیم دوم پایتخت و رقیبشان را ششششییییییییییییششششتایی کنند روز پنجم شهریور نودونه
    • مسلمان، رضاییان کیسه را قال گذاشت IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
      دلاال بزرگ
  • دیگه نگم برات از لایی که قائدی تو دربی زد IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    استراماچونی به غیر از پول چی از جون ما میخواد بابا ولمون کن برو برو ما نمیخوایم تو رو ۶۶۶۶۶۶
  • شاهین با نبستن قرارداد پیروزی را به ما داد IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    آندره آ حیا کن این ایران و استقلال رو رها کن۶۶۶۶۶۶
  • مجید IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    بابا این مربی چرا اینقدر پیام میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی