نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
۰ |
۰
حرف آخر| با تعطیلی لیگ، کرونا نمی‌رود 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که ستاد مقابله با کرونا از تعطیلی دو هفته‌ای چند صنوف خبر داده که مسابقات لیگ برتر فوتبال همچنان به کار خودش ادامه خواهد داد.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ دوستانی که فکر می‌کنند با تعویق ۲ هفته‌ای لیگ برتر، کرونا از بین می‌رود و یا کمتر می‌شود، احتمالاً نمی‌دانند وقتی مسابقات رسمی تعطیل می‌شود، تیم‌ها همچنان تمرین می‌کنند و تازه بازی‌های دوستانه هم برگزار می‌شود. بازی‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی خیلی کمتر از مسابقات رسمی در آنها رعایت می‌شود. تازه یکسری از فوتبالیست‌ها هم به سالن‌های بدنسازی می‌روند که آنجا هم اگر خطرناک‌تر از ورزشگاه‌های محل برگزاری بازی‌ها نباشد، سالم‌تر هم نیست.

نکته مهم دیگر اینکه در تمام دنیا کرونا همچنان جولان می‌دهد ولی مسابقات فوتبال هم برگزار می‌شود و تازه در بعضی از ورزشگاه‌ها شاهد حضور تماشاگران هم هستیم. در اینکه مسابقات باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود و همه مراقبت کنند، شکی نیست اما مسلماً تعطیلی بازی‌ها کمکی به کاهش شیوع کرونا نمی‌کند. به هر حال میلیون‌ها نفر در این شرایط کرونایی با فوتبال و فیلم و سریال و... سرگرم می‌شوند و این‌ها را نباید از مردم گرفت. تازه بعد از ۲ هفته هم که کرونا کلاً از بین نمی‌رود. همین دیروز یکی از مسئولان اعلام کرد احتمالاً تا ۲ سال آینده باید ماسک بزنیم و این یعنی کرونا حداقل تا ۲ سال آینده هست و باید با آن مبارزه کرد اما به طور حتم با تعطیل کردن مسابقات لیگ برتر هیچ مشکلی حل نمی‌شود. خوب به خاطر داریم بعضی از فوتبالیست‌ها در فصل گذشته درست وقتی به کرونا مبتلا شدند که مسابقات تعطیل بود و فقط تمرینات تیم‌ها برگزار می‌شد. از طرفی رقابت‌های لیگ نوزدهم بدون تلفات تمام شد و خدای نکرده اگر بازیکنی هم جانش را به خاطر کرونا از دست بدهد، لزوماً نمی‌توان گفت در زمین مسابقه یا مثلاً در فرودگاه مبتلا شده چون امکان دارد در خانه یا هنگام خرید و... مسائل بهداشتی را رعایت نکرده باشد. حالا بماند که خیلی از فوتبالیست‌ها چه لیگ تعطیل باشد و چه نباشد، اصلاً نمی‌توانند قلیان کشیدن را ترک کنند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی