نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
مهدی مهدی‌خانی؛ بازیکنی که به پرسپولیس گل زد و یحیی اخراجش کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی مهدی‌خانی، مهاجم جدید پرسپولیس سابقه گلزنی به تیم جدیدش را با پیراهن شهرخودرو داشته است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهدی مهدی‌خانی، مهاجم واراژدین کرواسی بعد از یک فصل بازی در لیگ این کشور به لیگ برتر بازگشت تا با پرسپولیس قرارداد امضا کند. مهاجمی که در لیست ابتدایی این تیم جایی نداشت اما به دلیل پر شدن سهمیه خرید بازیکن لیگ برتری پرسپولیس به لیست این تیم اضافه شد و در نهایت با سرخپوشان تهرانی قرارداد امضا کرد. پست تخصصی مهدی‌خانی مهاجم نوک است اما در تیم امید به دلیل کمبود بازیکن در پست هافبک دفاعی هم بازی کرد. مهاجم جدید پرسپولیس که برای پر کردن جای عیسی آل‌کثیر به این تیم آمده با عملکردش در مستطیل سبز شناخته نمی‌شود و بیشتر حواشی بیرون زمین او باعث افتادن نامش بر سر زبان‌ها شد. برای آشنایی بیشتر با او ادامه این مطلب را دنبال کنید.

مشخصات فردی

نام‌: محمدمهدی

نام‌خانوادگی‌: مهدی‌خانی

سن‌: ۲۳

محل تولد: گیلانغرب

قد: ۱۸۰

پای تخصصی‌: راست

پست‌: مهاجم هدف

عناوین و افتخارات‌: ...

تیم‌های باشگاهی: شهرخودرو، واراژدین، پرسپولیس

لیگ برتر ایران:

تعداد بازی‌: ۳۹

دقایق بازی‌: ۱۵۶۹

گل زده‌: ۲

میانگین دقایق گلزنی‌: ۷۸۴/۵

جام ‌حذفی ایران:

تعداد بازی‌: ۲

گل زده‌: ۱

لیگ برتر کرواسی:

تعداد بازی‌: ۲۱

دقایق بازی‌: ۹۲۳

گل زده‌: ۱

میانگین دقایق گلزنی‌: ۹۲۳

جام ‌حذفی کرواسی:

تعداد بازی‌: ۲

گل زده‌: ۱

حضور در تیم ملی‌:

تیم ملی ایران‌: ...

تیم ملی زیر ۲۳: ۶ بازی بدون گل زده

تیم ملی زیر ۲۰‌: ۳ بازی و یک گل

تیم ملی زیر ۱۹: ۳ بازی و یک گل

چند نکته در مورد مهاجم جدید پرسپولیس

*بیشترین رکورد گلزنی مهدی‌خانی در یک فصل به عدد یک می‌رسد.

*او به دلیل مسائل انضباطی توسط گل‌محمدی در لیست خروجی شهرخودرو قرار گرفت.

*به دلیل مسائل اخلاقی برای گرفتن رضایتنامه با باشگاه شهرخودرو به اختلاف خورد.

*تنها گل خود در جام‌های حذفی را به پرسپولیس زد.

*مهدی‌خانی با این قرارداد از تیم قعرنشین کرواسی به تیم قهرمان لیگ برتر ایران رسید.

*در فصل اول حضورش در واراژدین حتی یک گل هم برای این تیم در لیگ نزد.

*قبل از قرارداد با واراژدین شایعه حضور او در پرسپولیس به گوش می‌رسید.

عملکرد مهدی‌خانی در ایران و کرواسی نقطه چندان درخشانی ندارد و یک بازیکن معمولی بود و حالا باید دید در پرسپولیس می‌تواند مثل سرلک و پهلوان خیلی زود اوج بگیرید یا کنار آرمان رمضانی از روی نیمکت بازی‌های پرسپولیس را تماشا می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهباز IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    بر خلاف گفته مدیران پرسپولیس که عنوان می کنند با دلال ها مذاکره نمی کنند،از یک کارمند باشگاه خودم شنیدم که این مهاجم بی کیفیت،با این آمار وحشتناک به واسطه دوستی یکی از اقوام نزدیکش با شکوری به تیم اضافه شده،متاسفانه شکوری که طی سه سال گذشته خودش راه صد ساله رو یک شبه و با سفارش یک آدم خاص در حکومت که همه می شناسند طی کرده حالا تو باشگاهی با این قدمت و بزرگی داره نون قرض میده به دوستانش تو دستگاه های خاص،این آقا با دسته گلی که روز آخر نقل و انتقالات به آب داد ثابت کرد که زمان بازی کردنش هم لیاقت پیراهن طوفان سرخ آسیا رو نداشته.چرا با بودن افرادی مثل دادکان،دکتر زادمهر،پروین ها، عربشاهی ها،پیوس ها و درخشان ها باید یکی مثل این آقا همه کاره باشگاه باشه؟تو رو خدا یکی به داد ما برسه،چرا بزرگان پرسپولیس سکوت کردند؟از کی می ترسند؟همون آقای خاص؟
    • سعید IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      بله،متاسفانه من هم این موضوع رو از یک منبع موثق شنیده ام و البته بسیاری از خبرنگاران و ارباب جراید هم موضوع را خیلی دقیق مطلع هستند اما اینکه سکوت کردند جای تعجب و سوال هست!
    • عماد DE ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      چرا لفت میدی چرا میگی ادم خاص چرا اسم نمیبری دم لر بزرگ پرسپولیس گرم وسط برنامه زنده اسمش رو اورد و رو سیاهیش موند واسه مدیر بی کفایت حیفم میاد اسمش رو حتی ببرم ولی یچیزی ته دلم میگه این بنده خدا با این امار افتضاح بخاطر خط هافبک غول پرسپولیس خوب میدرخشه ااقای علیپور هم یادشون نرفته که تو دو فصل اخری که زیر سایه طارمی بود چند تا گل زده بود بعد یهو خودش رو پیدا کرد منم از اومدنش راضی نبودم ولی حالا که اومده چیکار کنیم حمایت نکنیم یعنی بزارید ببینیم خدا چی میخواد انشالله که نتیجه میگیره قرارداد که بسته شده لااقل انشالله خوب گل بزنه که پول باشگاه یغما نره لااقل و در اخر رادوشویچ تو معنی صبر و مردونگی رو خوب یاد بعضیا دادی سلطانی به خدا
    • شاهین IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
      بنده خدا اسم نبرده چون میدونه انتشار نمی دهند،ضمنا لازم نیست اسم آورده بشه .دیگه همه می دونند که شکوری با چه رانت قوی مثل بختک افتاده روی فوتبال و بزرگترین تیم آسیا.واقعا با وجود بزرگترهایی که تاریخ پرسپولیس رو ساختند خیلی زور و خنده دار هست که الان شکوری و پیروانی همه کاره پرسپولیس هستند.خیلی جای امثال دکتر دادکان و دکتر زادمهر و ...در باشگاه خالی هست.
  • پوکر IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    با اینکه هم زبان و همشهریم هست ولی جایگزین مناسبی واسه عیسی نیست متاسفم واسه سمیعی و شکوری که کار ناتمام رسول پناه رو بخوبی تمام کردن فینالیست آسیا رو بدون مدافع و مهاجم بستن که شاید کیسه بتونه غیر از موز این فصل ی جام برداره!!!!!!
  • محمد IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    آخه با این کارنامه،بازیکن قحطی بوده؟این از کجا اومده؟با بازیهای تو محلشون کلا ۳ تا گل تو عمرش زده
    • پوکر IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      شایدبازیش درحدواندازه ترابی ه پول دوست نباشه ولی خیالت راحت خیلی بهتره ازعلیپورپا طلا وشجاع که آخرای بازیگریش هوس دلارکرده بوده.
  • سارا IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    چشم بازار رو کور کردند با این مهاجم خریدنشون.میشه خبر ورزشی در رابطه با چگونگی حضور مهدی خانی تو تیمی که بهترین مهاجم های تاریخ فوتبال ایران رو داشته روشنگری کنه؟؟؟؟
  • سردار IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    الان هم مطمئن باشید تا هفته پنجم بیشتر دوام نمی آورد و یحیی اخراجش می کند.چه کارنامه افتضاحی دارد؟!
  • ناشناس GB ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    کیسه کش ورزشی فقط بسوز و با خودت زمزمه کن 29 آذر فینال واقعی آسیاست
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    وقتی آل کثیر نیست مجبوریم دیگه ! قطعا مهاجم اول پرسپولیس عبدی خواهد بود ! خدا تا نیم فصل هوامونو داشته باش ! ولی جان شما نمی فهمم برای چی AFC آل کثیر رو در لیگ داخلی هم محروم کرده ولی به نظرم واقعا اینجای حکم AFCمشکوکه :))))))))!!!! والبته که هفته ۲۳ ام هم می رسه و استقلالی ها منتظر آل کثیر باشند -:-)))))))))))
  • جام های اسنپی لُنگ IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    وقتی چهل سال یه تیم حکومتی مثل لنگ همه جوره از طریق لابی وومافیا بازی و انواع اقسام حمایت بهترین زمین تمرین تا اردو و کمپ های خارجی درجه یک و هواپیمای فرس کلاس در اختیارش میگذارن و بهترین بازیکنان لیگ رو براش حاضری خور میکنن(۲ تا بازیکن شون میره ولی بابا مسعود ۷ تا بلزیکن تاپ لیگ رو براشون میگیره) ..لیگ رو عقب میندازن بخاطر لنگ ... سوپر جام رو عقب میندازه بخاطر لنگ ....باید این این تیم منحوس بی ریشه و جاعل حالا حالا تقاص پس بده و مجازات شدیدتری در انتظار این تیمه... ومکرو و مکرالله والله خیر الماکرین ..روسیاهی برای زغال می مونه...
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      خوبه تازه مدیرعامل شما افشاگری کرده اونم از دلالی اسطورتون با ارز نیمایی جعل و فتوشاپ و هوچیگری و مظلوم نمایی بخش جدا نشدنی از شما کیسه کشاست کیسه کش یه نگاهی به خرید های کیسه و مبلغ قرارداد ها بنداز حساب کار میاد دستت ما با 12 تا بازیکن رفتیم فینال واقعی آسیا
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      ببخشید که هفت تا بازیکن تاپ خریدیم اون هم جایگزین ترابی‌، علیپور ، نادری ، شجاع ، بیرانوند !!!!!!-:-:))))) بعدش هم عیسی آل کثیر رو محروم کردید ! اینو بدون که شما هیچی نمیشید و مکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین (۲۹آذر منتظرباش )
    • بختیاری IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      ببخشید پرسپولیس همیشه مردمی بوده و خواهد بود ،اسم پرسپولیس درتاریخ ریشه داره ،نه مثل تاج که حکومتی بود
    • شمسعلی IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      وقتی هفتاد سال یه تیم حکومتی مثل کیسه همه جوره از طریق لابی و مافیا بازی و انواع اقسام حمایت بهترین زمین تمرین تا اردو و کمپ های خارجی درجه یک و هواپیمای فرست کلاس در اختیارش میگذارن و بهترین بازیکنان لیگ رو براش حاضری خور میکنن(۲ تا بازیکن شون میره ولی بابا مسعود شیخ ۲۰ میلیاردی رو براشون میگیره) ..لیگ رو عقب میندازن بخاطر کیسه ... سوپر جام رو عقب میندازه بخاطر شیشتاییها ....باید این این تیم جاعل حالا حالا تقاص پس بده و مجازات شدیدتری در انتظار این تیمه... ومکرو و مکرالله والله خیر الماکرین ..روسیاهی برای زغال می مونه... امسالم رنگ جام رو نمیبینین، الکی صابون به دلت نزن.
    • شمسعلی IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      بنده اراجیف این آقا رو به خودش برگردوندم، اونوقت دوستان کی روش ورزشی ما صلاح ندیدن منتشرش کنن، جالبه!
  • عیسی IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    بازم حالا حالاها قهرمانیم بسوز کیسه
  • محمدغلی عاشق برانکو IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    به امیداقای گلیش
  • محمد FR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    خیلی با حب و بغض نوشته شده است
  • لنگ حکومتی حقیر IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    چوب خشک ها در لنگ حکومتی اسطوره حکومتی ها میشوند آب سر بالا رفته است کلاغ را بجای قناری جا می زنند و عده ای مردم عامی زود باور باورشان میشود جامهای اسنپی و جعلی و آلوده پدر فوتبال را درآورده است
    • کیسه طاغوتی صغیر IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      شما ببخشید آقای خواص همه چیز فهم البته از نوع دوپینگی و ارز دولتی و سایر ناپاکیها .....
    • حمید یزد IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      دقیقا کجات سوخته؟
  • پرسپولیسی IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    اولا که همه امار تعداد گل زده در رده های مختلف تیم ملی رو به عمد کم نوشته برو تو سایت تیم ملی در رده های مختلف تا خجالت بشی دوما اختلافش با گل محمدی اخلاقی نبود در اون مقطع وقتی تیم امید بازی داشت مربی گفته بود نباید بری تیم امید که مهدی خانی قبول نکرد وبرای تیم امید بازی کرد و اتفاقا خوب هم بازی کرد قابل توجه بعضی ها در مقاطع مختلف در لیست خرید مربیان بزرگی چون برانکو،دایی،کالدرون،قلعه نویی بوده حسادت هم حدی داره،بنده خدا ببخشا خدا که از این همه دروغ نمگذره
  • پسرک قرمز IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    کیسه کیسه کیسه وقتی اینو می نویسم جگرم حال می ده
  • جواد IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    واقعا کیسه کشا چطور روشان میشه در باره عظمت پرسپولیس اراجیف بنویسند ...شما مجیدی اسطوره تونه با ارز دولتی. افتخار ...بازی در امارات ....ولی اسطوره‌های قهرمان واقعی را بشمار ....دایی ..کریمی ... طارمی و......۶..۶...۶...۶...۶....۶...۶...تاییا
  • کیسه تبم حکومتی در تمام دوران ها IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    کیسه کش و توجیه ،کیسه کش و سفسطه ،بخش اجتناب ناپذیر ،جالبه فقط دیاباته اندازه پنج تا بازیکن ما قرارداد بسته ،وقتی مدیر عامل کیسه تو برنامه تلویزیونی میگه وزیر ده شب تا صبح نخوابید به خاطر آوردن استرا، وقتی فتح الله زاده میگه پول اسپانسر پیش خور کردیم وقتی پیش کسوت و مربی و مدیر عامل میگن مدیون حمایت وزیر و وزارت ورزش هستیم ولی کیسه کشا منکر میشن ،ببین کدام تیم حکومتی مجلس وزارت تو جلسه بررسی مشکلات کیسه آمدن همون جلسه هفته بعد برا تیم پرسپولیس نیامدن به چه زبانی باید بگن برای ما کیسه فقط مهمه اینقدر مهم که برانکو باید میرفت چون دستور بود، جلوی پرسپولیس گرفته بشه ،راست گفتی مکرو مکرالله والله خیرالماکرین ،هرچه تبر زدند تورا زخم نشد جوانه شد. پرسپولیسم ارزوست
  • پرسپولیس IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    اقای( مکرو)کمتر مکر وحیله تو حرفات استفاده کن از غضب خدا بترس میدونی که همون مکرو والله وخیر ال بقیه اش
  • ایول وصال IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    مهدیهانی بازیکن جوان با استعدادی .ک خیلیاچشم دیدنش ندارن
  • ۶آتیشه IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    کیسه کاش بودی در همه دوران ها تا ببینیم ۲قرن شده رنگ جام ندیدن خخخخخخخ
  • عیسی RU ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    به نظرم اگر شما بزارید و این بچه اسیر حاشیه نشه می‌تونه جا بیوفته و باتوجه به اینکه قلبا یه پرسپولیسی هستش می‌تونه خیلی خوب باشه سرعت و تکنیک خوبی داره و بکار سیستم یحیی هم میاد در آینده. هرچی باشه از مرتضی تبریزی بهتره خخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی