نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
محمود فکری: استقلال و فولاد از مدعیان قهرمانی هستند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هر دو تیم استقلال و فولاد مدعی قهرمانی در لیگ امسال هستند و بازی برای دو تیم سخت خواهد بود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و فولاد خوزستان شرکت نکرد اما در مقابل دوربین باشگاه استقلال به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی اظهار داشت: بسیار خوشحالم که اولین بازی خارج از خانه را در استانی به نام خوزستان و شهر اهواز که خانه دوم استقلال است، برگزار می کنیم. امیدوارم فردا با یک بازی خوب هم طرفداران استقلال را در سراسر جهان و هم در خوزستان خوشحال کنیم.

سرمربی تیم استقلال تاکید کرد: بازی فردا بسیار سخت است. هر دو تیم مدعی قهرمانی هستند و بازی برای دو تیم سخت خواهد بود. فولاد هم از بازیکنان و هم از کادر فنی خوبی برخوردار است و امیدوارم دیدار قشنگی از آب در بیاید چون هر دو تیم امتیاز می خواهند.

فکری افزود: بازیکنان ما از نظر روحی شرایط خوبی دارند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدارم فردا دست پر به تهران برگردیم و شرایطمان را در جدول بهتر کنیم. پنجره نقل و انتقالاتی باز شده و فردا می توانیم از بازیکنان جدیدمان استفاده کنیم اما از طرفی ۳ بازیکنمان را در اختیار نداریم.

وی تصریح کرد: محمد نادری، سیداحمد موسوی و سیاوش یزدانی را در اختیار نداریم اما نگرانی خاصی بابت این موضوع نداریم. مطمئنا انگیزه بازیکنان ما زیاد خواهد بود و آنها برای خوشحالی طرفداران بازی خواهند کرد. امیدوام بازی فردا به دور از مسائل حاشیه ای که بخواهد پیش بیاید شاهد یک بازی سالم و درنهایت برنده این بازی باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    اولا جهان رو خوب اومدی ٬ ثانیندش ٬ نگفتی بالاخره پرسپولیس رو قابل میدونی که مدعی باشه یا باید تفهیم بشه بعدشم سومندش بازیکن خود پرسپولیس رو که خداییش مونده بودیم کجای دلمون بذاریم حی برخ ما نگش و بذار دندون رو جیگر بذاریم نگیم چیزی رو وقتی قندلی تون که دوزار هم شمارو قبول ندار ه می شنفه خودشو به کوچه علی چپ میزنه ٬شما جو جه ها که جای خود دارید .والله
  • نقی معمولی IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    آقای محمود خان فکری که فدایی نداری یه کاری نکن که با رزمی کارهای علی آباد بیام در خونت تا آبروزی نشده برگرد نساجی
  • نقی معمولی IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    آقای محمود خان فکری که فدایی نداری یه کاری نکن که با رزمی کارهای علی آباد بیام در خونت تا آبروریزی نشده برگرد نساجی
  • ارسطو IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    آخه گل تو کجا جواد اساسونا کجا جواد اساسونا همه چی داره پول داره امکانات داره لابی داره ولی تو چی هیچی تو الان توی باشگاهی هستی که معروفه به باشگاه زیرابزنی آخه چرا از نساجی رفتی چرا ما رو تنها گذاشتی ای خدا بگم چی کار کنه اونیو که تو رو گول زد
  • الدوچرخه چی IR ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    فولاد و کیسه خیلی ساله مدعی قهرمانین!البته جام وقهرمانی رو به مدعیون نمیدند .جام قهرمانی لیاقت میخاد که کیسه تنان کلا ندارند . البته این جملات مدعی رو یادتون باشه چون اول فصله .هرچی به اخرای فصل وقهرمانی پرسپولیس برسیم حرفهای اقایون مدعی میره طرف بی ارزشی جام وارزش جان انسانها و تعطیلی لیگ بدون مشخص کردن قهرمان!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی