جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
۲ |
۵
غایبان پرسپولیس مقابل صنعت نفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان فردا (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ سرخ‌ها برای این دیدار مهدی مهدی‌خانی را به دلیل آمادگی نداشتن در اختیار ندارند و کمال کامیابی‌نیا و عیسی آل‌کثیر نیز محروم هستند.

در حالی که گفته می‌شد بشار رسن مبتلا به ویروس کرونا شده است، اما تست این بازیکن منفی اعلام شده و در دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت حضور خواهد داشت، اما با صلاح‌دید کادرفنی در ترکیب اصلی قرار نخواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خسروانی عاشق واقعی تاج IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    بازی استقلال و فولاد داور قطعا به نفع فولاد سوت می زند امسال معلوم هست قهرمان از بین سپاهان و فولاد و تراکتور هست دلیلش اینکه در این دو هفته داور ها بیشتر این سود را برای این سه تیم داشتند سپاهان بازی با آلمینیوم اراک گلش آفساید بود گل تراکتور هم آفساید بود امروز هم داور به نفع فولاد سوت می زند به امید برد تاج کبیر تاج اسم واقعی استقلال هست تاج کبیر هواداران استقلال می خواهند اسم این تیم تاج شود
  • استقلال فولاد IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    پنالتی استقلال پنالتی نبود ،امسال فولادحقشه قهرمان بشه چون هزینه کرده ونکونام همیشه نشون داده بلد جلو استقلال بازی کنه استقلال اگه تیم با اینهمه خرید داورم باید ببره،بسه چشمامونو باید وا کنیم تیم بهت فولاد بود داوریشم که دست گذاشته بود رو کولیبالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی