نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
۵ |
۰
اعتراض پرسپولیس به محرومیت از سکوها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس به محرومیت از سکوها و عدم تغییر در تصمیم اشتباه داور اعتراض کرد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ بنا بر اعلام مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و نفت آبادان از سری رقابت‌های هفته دوم بیستمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر، ساعت ۱۱ امروز جمعه به ریاست امیر داوود زاده، ناظر مسابقه، در سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال، برگزار شد.

از پرسپولیس نیز افشین پیروانی و علیرضا اشرف، مدیران تیم و رسانه‌ای تیم، در این جلسه حضور پیدا کردند.

در این نشست بخش مهمی از صحبت‌ها، به مسایل مربوط به اجرای پروتکل‌های پیشگیرانه برابر کرونا، چون محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای افراد، برای حضور در ورزشگاه، رختکن و مواردی از این دست اختصاص داشت.

پرسپولیس در این دیدار که اولین میزبانی خود را در فصل جدید انجام خواهد داد، یک‌دست سرخپوش است و دروازه‌بان مشکی می‌پوشد. صنعت نفت آبادان نیز در این بازی یکدست زردپوش خواهد بود و دروازه‌بان این تیم، طوسی به تن خواهد کرد. در این جلسه همچنین از سوی نماینده ورزشگاه آزادی اعلام شد که با درخواست ارایه شده از سوی باشگاه پرسپولیس، برای اجرای طرح موزاییکی، روی سکوهای ورزشگاه مخالفت شده است.

این مساله در حالی مطرح شد که پرسپولیس، میزبان مسابقه است. افشین پیروانی هم با اعلام این‌که در دیگر بازی‌ها سکوها برای انجام طرح‌های هواداری، در اختیار تیم میزبان بوده است، به این موضوع معترض شد.

وی عنوان کرد: این تبعیض و همچنین در اختیار میزبان نبودن سکوها که یک عرف بدیهی در فوتبال است، یک رفتار عجیب است و خواهان رسیدگی به این موضوع شد.

همچنین، علیرضا اشرف، نیز به این مساله اعتراض کرد که با وجود رویه بودن در سال‌های گذشته، کارت قرمز کمال کامیابی‌نیا بخشیده نشد در حالی که تصاویر ویدویویی و نظر کارشناسان داوری موید این نکته بود که داور مسابقه در صدور کارت زرد دوم و اخراج بازیکن، مرتکب اشتباه شده است. وی عنوان کرد: کمیته داوران در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس، اشتباه داور را تایید ولی اعلام کرد به دلیل قوانین، امکان برگرداندن کارت، وجود ندارد، در حالی که این ادعا درست نیست و قبلا چنین اتفاقی افتاده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    پرسپولیس که مثل کیسه حکومتی نیست بابا مسعود ۴ یال نتوانست برای کیسه جام بیاورد امسال می خواهد هر جور شده کاری کند استقلال قهرنان شود ولی کییه شخصیت قهرمانی ندارد و قهرمان نمی شود
  • رضا FR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    پرسپوليس تنها تيم ايران است كه كنيته داوران اشتباه خود را در برابر ان قبول مي كند! و حتي علنا به ان اعتراف مي نمايد! ايا اين اشتباهات در برابر تيمهاي ديگر ليگ اتفاق نمي افتد؟ كسي مي تواند جواب بدهد چرا ؟
    • كيسه سوز IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      واسه اينكه احتياج به اعتراف نداره،،هر آدم كوري از صد كيلومتري ميفهمه،،كه به ديلاق و قائدي سيردن،،از خط محموطه جريمه كه رد شديد خودتونو بزنيد،زمين!!!! بقيه شو بسيريد به داور !!!خودش بلده براتون جطور ينالتي بسازه!!!!! حداقل شش بازي آخر فصل قبل يا ينالتي هاي دربي هاي اخير رو ببين البته اكه سن و سالت قد ميده،،،يه كم شرم كن ،حيا كن!!! اول يه كم فكر كن بعد دهنتو باز كن.......
  • شادوماد IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    اینا چرا از همه شکایت دارن؟ واقعا بعد تراکتور، پرسپولیس شده نخاله لیگ برتر
  • محسن IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    کیسه آل سعود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی