نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مهدی هاشمی‌نسب: از دقیقه یک، بازی را در اختیار داشتیم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از دقیقه اول دیدار با استقلال، بازی را در اختیار داشتیم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهدی هاشمی‌نسب، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از برتری ۲ بر یک فولاد برابر استقلال گفت: قبل از هر چیز باید از بازیکنان خوب‌مان تشکر کنم که مردانه جنگیدند و می‌دانستند از بازی چه می‌خواهیم. یک تبریک جانانه به آنها می‌گویم. از دقیقه یک، بازی را در اختیار داشتیم. خوشحالیم مقابل استقلال بازی می‌کردیم و هواداران خوب‌شان بازی را نگاه می‌کردند اما همه دیدند در طول ۹۰ دقیقه بازی در اختیار داشتیم.

وی عنوان کرد: چه بعد از دریافت گل و چه بعد از زدن گل مساوی، کنترل بازی دست ما بود. فشار را دو چندان کردیم و خدا را شکر گل دوم را زدیم. استقلال تیم بزرگ و مدعی اول قهرمانی است و می‌دانستیم بازی سختی داریم و بازیکنان جانانه جنگیدند. تبریک می‌گویم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

مربی تیم فولاد درباره قضاوت محمد حسین زاهدی‌فرد تصریح کرد: وظیفه ما نیست در مورد داوری صحبت کنیم. قبل از بازی هم گفتم امیدوارم امروز زاهدی‌فر ستاره بازی شود، اما به نظرم با بیانیه‌هایی که قبل از بازی صادر شده بود،‌ داور فراتر از ستاره بود و جانانه قضاوت کرد و به او تبریک می‌گویم.

هاشمی‌نسب درباره اینکه چرا سینا مریدی در لیست ۱۸ نفره فولاد نیست، گفت:‌ سینا در لیست ما است ولی به آمادگی مطلوب نرسیده که در لیست ۱۸ نفره باشد. ضمن اینکه امروز ۷ بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم، ۴ مصدوم و سه کرونایی که فکر می‌کنم اگر آنها برگردند شرایط‌مان بهتر می‌شود.

وی درباره حضور تیم فولاد در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا و آمادگی این تیم برای آن مسابقات اظهار داشت: تمام سعی‌مان را می‌کنیم از این هم بهتر شویم. می دانیم آسیا جای اشتباه نیست. آنجا نماینده ۸۰ میلیون ایرانی هستیم و باید تمرکزمان را بیشتر کنیم تا به اهدافی که داریم برسیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی