نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
۰ |
۰
مربی ماشین‌سازی:‌ حاج ملک عالی قضاوت کرد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: بازیکنان ما مقابل ذوب آهن جانانه جنگیدند اما روی غفلت گل خوردیم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمدسعید اخباری پس از تساوی یک بر یک ماشین سازی مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهار داشت: به همه عوامل برگزاری بازی و رسانه ها که در این ایام کرونا زحمت می کشند خسته نباشید می گویم. ضمن اینکه به بازیکنان خودمان که جانانه جنگیدند تبریک میگویم.

وی افزود: شناخت خوبی روی ذوب آهن داشتیم و طبق برنامه ریزی و استراتژی روی نقاط ضعف حریف به خوبی کار کرده بودیم. به اتفاقی که دلخواهمان بود رسیدیم اما در بازی هایی که تیم مقابل از ابتدای بازی 10 نفره می شود، لایه های دفاعی را تشکیل داده و در این شرایط سخت می توان به آن گل زد.

مربی تیم ماشین سازی ادامه داد: برای گلزنی حوصله داشتیم و طبق برنامه به گل رسیدیم. متاسفانه روی غفلت گل دریافت کردیم اما می گویم جوان هایی در تیم تازه تشکیل یافته ماشین سازی هستند. 80 درصد ترکیب تیم تغییر کرده و نفرات جویای نام و آینده داری به این تیم آمدند. خیلی از این نفرات در آینده می شنوید. کادرفنی و بازیکنان جوانی دارم که جانانه جنگیدند و هرچه داشتند گذاشتند. روز به روز تیم ما بهتر می شود و به اهداف بزرگ مان می رسیم.

اخباری افزود: به حمید حاج ملک که بسیار شجاعانه قضاوت کرد، تبریک می گویم. سال گذشته که در تیم گل گهر بودم دیدم وی بسیار آماده و شجاع در صحنهها حضور دارد. داوری عالی از وی دیدیم. هر چند از حریف جلو بودیم و گل خوردیم و به همین دلیل فشار زیادی به ما ایجاد شده اما به تیم داوری که فوق العاده قضاوت کردند تبریک می گویم.

وی درباره ضعف خط دفاعی ماشین سازی توضیح داد: در فوتبال وقتی یک تیم گل می زند یا گل می خورد همه مشارکت دارند. خط دفاعی ما ضعف نداشت. این بازی کاملا یک طرفه بود و از دقیقه یک موقعیت ایجاد کردیم. ذوب آهن پس از اخراج بازیکن خود موقعیتی نتوانست روی دروازه ماشین سازی ایجاد کند. این هم نشان دهنده بزرگی بچه ها ما است که از دقیقه یک خودشان را به حریف تحمیل کردند. خط دفاعی ما مشکلی نداشت اما روی ضربه ایستگاهی همه نفرات غفلت کردند و فقط خط دفاعی خود را مقصر نمی دانیم.

مربی تیم ماشین سازی ادامه داد: در ادامه بیشتر کار کرده و وقت می گذاریم. اکنون هفته دوم است. با توجه به بضاعت مالی ماشین سازی در صرف هزینه ها و بودجه مان یک تیم فوق العاده خوب را جمع کردیم و در آینده بهتر میشویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی