شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
۴ |
۰
سرمقاله| این استقلال خیلی کار دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال برای تیم شدن خیلی کار دارد ولی نکته مثبت اینجاست که دست محمود فکری باز است.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ اگر باخت استقلال را به مسائل داوری ربط بدهیم، هیچ کمکی به محمود فکری نمی‌شود. واقعیت آن است که استقلال حتی اگر بازی را با همان گل وریا هم می‌برد، نمی‌شد از مدل بازی‌اش دفاع کرد چون دیروز از نظر تاکتیکی اصلاً خوب نبود و حتی از نظر انفرادی هم بازیکنان این تیم حرف خاصی برای گفتن نداشتند. حتی مهدی قایدی که یک پنالتی گرفت، چنگی به دل نزد و البته مشکل اصلی آبی‌ها در خط دفاعی و هافبک بود.

برای انتقادات تند از محمود فکری خیلی خیلی زود است ولی خب استقلالِ او حالاحالاها کار دارد. تعویض غلط آرش رضاوند با محمد دانشگر تنها اشتباه فکری نبود. او حتی در ارنج اولیه تیمش می‌توانست بهتر کار کند. صرف نظر از اشتباهات خود فکری و بازیکنان (مثلاً اشتباه مرادمند روی گل دوم) باید به دستیاران سرمربی استقلال هم اشاره کرد چون بعید است امثال مرفاوی، برهانی و حنیف بتوانند در طول فصل کمک خاصی به فکری بکنند.
در بازی دیروز فرشید باقری هم ضعیف بود و همان‌طور که متوجه نشدیم چرا مهدی مهدی‌پور بازی نکرد (در این مورد به سلیقه فکری احترام می‌گذاریم) نفهمیدیم چرا باقری اصلاً تعویض نشد؟! استقلال وقتی بازی را به فولاد باخت که اول میانه میدان را باخت و بعد هم طبق روال عادی برنامه! اشتباهات سریالی مدافعان در جایگیری و پوشش و... شروع شد تا فولادی که می‌توان گفت در مجموع ۹۰ دقیقه مستحق پیروزی بود، با زیرکی بازی را به سود خود تمام کند و سر و شکل یک تیم مدعی را بگیرد.

استقلال برای تیم شدن خیلی کار دارد ولی نکته مثبت اینجاست که دست محمود فکری باز است. از بازی بعد مسلماً امثال رشید مظاهری، مهدی‌پور، دیاباته و... هم می‌توانند به او کمک کنند. به هر حال در فوتبال از این باخت‌ها هست اما استقلال نباید مثل سال گذشته و سال‌های قبل از آن خیلی زود از صدر جدول فاصله بگیرد. این باخت را باید مدیریت کرد و این کار، کار خود محمود فکری است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین DE ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    استقلال به یک وزیر نیاز دارد.خخخخخخخخخخخخ
    • وزیرالاحمر IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
      ای گفتی ..لا کردار این لنگیا نمیذارن حتی روی ماه بابا مسعود رو از دور ببینیم بچه اینقدر حسود اینقدر بخیل
    • هاشم DE ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      خوبه به وزیر احتیاج داره و نه به شما . شما در آلمان وزیر دریافت کردید؟
  • امیر عباس سامی IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    استقلال با این کادر فنی به هیچ جا نمیرسه دیروز کنار زمین مثل اینکه اصلا مربی وجود ندارد اگر بود ابتدای نیمه دوم تعویض میکرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی