نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
عکس| پاسخ سعید آذری به بیانیه باشگاه استقلال: ظاهراً توهین به نوامیس برایتان عادی است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به بیانیه باشگاه استقلال علیه او، واکنش نشان داد و پستی در اینستاگرامش منتشر کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ باشگاه استقلال پس از حواشی به وجود آمده در بازی مقابل فولاد و فیلمی که از محمود فکری منتشر شد، بیانیه ای علیه سعید آذری مدیرعامل فولاد صاد کرد (اینجا بخوانید). پس از این بیانیه سعید آذری در اینستاگرامش پستی منتشر و از مدیران این باشگاه انتقاد کرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مظلوم IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    مربی تیم کیسه فحش ناموسی دادند حالا باشگاه کیسه یه جای عذرخواهی یه چیزی طلبکار هستند
  • بهروز نبوی IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    جالب اینجاست فوش های اینچینی تو فوتباله ما پره همه دارن بهم فوش میدن منتها شانس بد فکری این بود که صداش ضبط شد و وایرال شد وگرنه همین آذری میدونه که تو تیم خودشم هستن که بدتر از فکر فوش نوامیش میدن و دادن و مختص فولاد و استقلال نیست کله تیم های ما هستن کسانی که این فوشارو میدن..البته اذری باید اول اخلاق از تیمه خودش شروع کنه...چیزی که فولاد دیروز انجام داد علاوه بر فوتبال یک بازی کثیف غیر اخلاقی از فشار و داد و فریاد روی داور بگیر تا چرک بازی کردن ابشک و بزد درو کعبی و جاسوسی خبرنگار فولاد...
  • علیرضا IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    مرد شماره یک حاشیه سازی هست این آذری،آخه یکی نیست بگه یعنی چی بچه که هر وقت با هر تیمی در می افتی فوری بیانیه میدی و در اون بیانیه از بزرگان اون تیم تعریف و تمجید می کنی تا کل اون مجموعه رو زیر سوال ببری،در این که محمود فکری خطا کرده شکی نیست اما تا زمانی که مدیرانی مثل این آقا تو فوتبال ما همیشه هستند و برای بقاء خودشون دست به هر ناپاکی می زنند حال و روز فوتبال ما خوب نمیشه. آقای آذری شما همون آدمی هستید که همیشه در کنارتون یک عده از افراد فاسد فوتبال دارید،الان هم در فولاد کلی بزن بهادر و دلال و رابط برای خرید داوران و بازیکن های حریف دارید و همه هم این جماعت رو می شناسند پس لطفا به حرمت همه بزرگان و اخلاق مدار های فوتبال سکوت کنید و بیش از این ماهیت خودتان را افشا نکنید،دیگر مردم شما را شناخته اند.
  • فوتبال پاک IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    آقای آذری ای اسطوره همه چی تموم این آقای عکاس که ملقب به آقای کارت به کارت بوده در کنار تیم شما چه کار میکنه ؟
  • احسان IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    آذری و همه اونهایی که اظهار نظر می کنند و الان در نقش بچه پیغمبر ظاهر میشن خوب می دونند که تو تمام بازیهای لیگ ما فحش های بسیار بد تر از این داده میشه اما حالا یک عده برای خراب کردن فکری دارند به هر وسیله ای متوسل میشن، یکی به آذری بگه خدا وکیلی و قرآنی کادر و بازیکن های شما نیستند که تو تمام بازیها دارند رکیک ترین فحش ها رو میدن،آخه یک کمی خوبه آدم باشیم ،انسانیت و جوانمردی از فحش ندادن خیلی با ارزش تره،همه چیز تو برد و باخت فوتبال خلاصه نمیشه آقای آذری، شما که با هر وسیله ای بود بازی رو بردی حالا دنبال چی هستی؟تا کجا می خواهی پیش بری ؟هنوز هفته دوم لیگ هست،انرژی و تشکیلات شانتاژ بازی و خراب کردن اشخاص و تیم ها رو نگه دار برای ۲۸ هفته پیش رو.
    • محسن IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      تازه تیم های آذری جادوگر هم داره،اجی مجی لا ترجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی