نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سیدجلال حسینی: روزهای سختی داریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از پاسخ به سوالی درباره بالارفتن سنش طفره رفت.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در مورد پیروزی سرخپوشان مقابل صنعت نفت آبادان گفت: آن‌ها مهره‌های خیلی خوبی داشتند که نسبت به بازی قبل به این تیم اضافه شده بودند اما بچه‌های ما خیلی خوب تلاش کردند و توانستیم سه امتیاز خیلی خوب را به دست بیاوریم.

وی در مورد کیفیت چمن ورزشگاه آزادی گفت: همه چیز فقط این نیست که بازی‌ها انجام شوند. چمن خیلی بلند بود. باران هم آمده بود و به جای اینکه توپ سر خورد، اصلا حرکت نمی‌کرد. چمن خیلی بلند بود و هر دو تیم را خسته کرد. بچه‌های ما خوب شروع کردند و توانستیم نیمه دوم بازی را کنترل کنیم. سه امتیاز خیلی سختی را به دست آوردیم.

حسینی در مورد اینکه برخی معتقدند او به دلیل بالا رفتن سن ممکن است کیفیت لازم را در ادامه لیگ نداشته باشد، اظهار داشت: فردا ریکاوری داریم و امیدوارم که ریکاوری خوبی انجام بدهیم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد وضعیت امیدعالیشاه گفت: امید از فردا به تمرین می‌آید. روزهای سختی داریم و امیدوارم همه کنار هم باشیم. درست است مشکلات زیادی از نظر مالی وجود دارد و به بچه‌ها و کادر فشار می‌آورد. ولی باید خودمان را برای کار گروهی آماده کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیرحسین IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    واقعاروز های سختی داریم فینالیست آسیا بهترین مهاجم ۲۱ سالشه اون وقت کیسه بدون هیچ جامی در لیگ و مقامی تو آسیا مهاجم تعویضیش ۲۱ میلیارد هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی