نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مهدی تارتار: دوست دارم لیگ برتر تعطیل شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: در بازی با شهرخودرو که تیم باکیفیتی است مستحق برد بودیم که این اتفاق افتاد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهدی تارتار پس از پیروزی یک بر صفر پیکان تهران مقابل شهرخودرو مشهد در دیداری که روز گذشته، ۲۲ دقیقه از آن روز قبل برگزار شده بود اما به خاطر شرایط بارانی ادامه پیدا نکرد تا امروز برگزار شود گفت: با توجه به اینکه قرار بود ۷۰ دقیقه بازی کنیم با بازیکنان پیکان صحبت کردیم که تهاجمی کار را شروع کنند. کاملاً هم بازی را در اختیار داشتیم. در نیمه اول می‌توانستیم به گل‌هایی هم برسیم.

سرمربی پیکان تهران ادامه داد: در نیمه دوم تغییراتی داشتیم و توانستیم به پنالتی هم برسیم که خوشبختانه آن را خراب کردیم. چون اعتراض حریف بیشتر از اینها هم می‌شد. شهرخودرو تیم با کیفیتی است و از نبود چند بازیکن بهره بردیم و به پیروزی رسیدیم. آنها تیم با کیفیتی دارند. در مجموع ما مستحق برد بودیم که این اتفاق هم افتاد.

وی درباره اعتراض سیدمهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو مبنی بر تمارض بازیکنان پیکان گفت: آنها که من را می‌شناسند می‌توانند شهادت بدهند در فلسفه مربیگری ام دنبال وقت تلف کردن نیستم. متاسفانه پیکان با توجه به تفکرات سابق که در تیم بود امروز یکی دو مورد روی زمین افتادند که خودم به آنها اعتراض کردم. برای دروازه بان تیمم هم مشکل به وجود آمد که روی زمین افتاد. بعضی از دوستان فکر می‌کنند من علامت دادم که آنها روی زمین بیفتند که اصلاً این‌طور نیست.

تارتار درباره تمایل خود مبنی بر برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ برتر با توجه به ویروس کرونا گفت: دوست دارم لیگ برتر با توجه به اینکه دیر به پیکان آمدم تعطیل شود اما تابع تصمیمات هستیم و امیدوارم اقدامی شود که به نفع مردم باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی