نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حسین پورحمیدی: از باخت استقلال به فولاد تعجب کردم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان استقلالی آلمینیوم اراک به خبرورزشی گفت: حتم دارم نتیجه دیدار استقلال و فولاد در هفته‌های بعد جبران می‌شود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ حسین پورحمیدی دروازه‌بان قرضی استقلال که به آلومینیوم اراک پیوسته از باخت تیم پیشینش اظهار تعجب کرد.

چه شد که از آلومینیوم سر درآوردی؟
با حضور دو دروازه‌بان خوب در استقلال حس کردم دیگر به هیچ عنوان به من بازی نمی‌رسد. من سال قبل هم کاملاً نیمکت‌نشین بودم و یک بازی هم نکردم. تازه آن زمان آقا رشید (مظاهری) هم نبود. برای همین وقتی در روزهای آخر نقل و انتقالات با پیشنهاد آلومینیوم مواجه شدم از آقایان مددی و فکری خواستم اجازه بدهند بروم.

آنها چه گفتند؟
آقای مددی گفت بدون رضایت آقای فکری رضایتنامه‌ام را صادر نمی‌کند. برای همین با آقا محمود حرف زدم که اول راضی نمی‌شد و می‌گفت گلر سوم ندارد تا اینکه روز آخر نقل و انتقالات به من گفتند اگر گلر سوم بگیرند اجازه مرا صادر می‌کنند. من آن شب تا ۱۰ و نیم منتظر ماندم تا استقلال گلر مس کرمان را جذب کرد و بعد رضایتنامه‌ام را دادند و من هم تا ساعت یک ربع به دوازده شب خودم را به هیئت فوتبال رساندم و قراردادم را در حضور نماینده آلومینیوم ثبت کردم.

پس قرضی رفتی؟
بله! جا دارد به همین خاطر از آقایان مددی و فکری خیلی تشکر کنم که به من کمک کردند تا بتوانم به تیمی بروم که شانس بازی کردنم خیلی بیشتر است.

از خطیبی شناخت داری؟
نه! ولی از بابک مرادی که قبلاً با آقارسول کار کرده شنیدم که او به سابقه بازیکنان کاری ندارد و هر بازیکنی در تمرینات بهتر باشد او را به میدان می‌فرستد. امیدوارم بتوانم در آلومینیوم جواب اعتماد آقا رسول را بدهم.

استقلال هم که باخت...
تعجب کردم. چون ما با مس رفسنجان بازی داریم داشتم آن بازی را می‌دیدم ولی بعد که شنیدم استقلال باخته ناراحت شدم. حتم دارم این نتیجه در هفته‌های بعد جبران می‌شود چون استقلال تیم آماده‌ای دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی