نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
طلسمی عجیب برای سرخ‌ها؛ تراکتور خارج از خانه برنده نمی‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تراکتور آخرین بار ۳۲۷ روز پیش در زمین حریف موفق شد، میزبان خود را شکست دهد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ تیم فوتبال تراکتور تبریز با وجود کلی تغییرات ریز و درشت در لیست بازیکنان، مربیان و مدیران عامل خود، همچنان با مشکلاتی کاملا عادی و بدیهی مواجه است. یکی از این مشکلات، در نوع خود جالب است؛ این تیم نزدیک به ۱۱ ماه است که نتوانسته است در دیدارهای خارج از خانه پیروز شود.

سرخها در نخستین دیدار هفته دوم، در ورزشگاه شهید وطنی به دیدار نساجی رفتند که این دیدار با تساوی یک–یک به پایان رسید تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند. این بازی، به روند ناکامی‌های تراکتور در بازی های خارج از خانه در لیگ برتر ادامه داد. موضوع عدم کسب پیروزی در دیدارهای خارج از خانه، یک طلسم باورنکردنی برای سرخپوشان غرب کشور ساخته است؛ آنها آخرین بار ۳۲۷ روز پیش و در تاریخ ۷ دی ۹۸ در زمین پیکان موفق شدند، میزبان خود را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهند و پس از آن در دیدار مقابل میزبانان خود ناکام بودند.

تراکتور از آن روز به بعد، در زمین تیم های پرسپولیس، پارس جنوبی، فولاد شکست خورد و مقابل میزبانان خود یعنی تیم های گل گهر سیرجان، استقلال، شهرخودرو، شاهین بوشهر به تساوی رسیده بود و این هفته نیز در برابر نساجی و در قائمشهر، به نتیجه ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرد.

تراکتور در هفته چهارم باید به رفسنجان سفر کند تا در مقابل مس قرار گیرد و باید دید شاگردان منصوریان بالاخره در آن مسابقه می توانند در خارج از تبریز به پیروزی برسند یا این روند منفی همچنان ادامه دار خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    تراکتور واقعا در حد استقلال و پرسپولیس نیست
  • طویله ی ساواک IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    اما تو جام حذفی تویه نیمه همه ی دق ودلیشو تو دل کیسه کشا در اورد!سه بار تور دروازه ی کیسه ی ال سعود رو سوراخ کرد .یادش بخیر چه حالی داد.خخخ خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی