کلین‌شیتی برای پرسپولیس که حامد لک در آن نقشی نداشت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کلین شیت دروازه پرسپولیس برابر صنعت نفت را باید به پای مدافعان پرسپولیس نوشت که حتی یک بار هم اجازه زدن شوت در چارچوب را به شاگردان پورموسوی ندادند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ حامد لک در بازی با صنعت نفت آبادان باز هم کلین شیت کرد تا آمارش در لیگ برتر برای پرسپولیس صد در صد کلین شیت در هر بازی باشد. ۱۸۰ دقیقه از لیگ برتر میگذرد و هنوز کسی گل خوردن پرسپولیس را ندیده است. البته لک در لیگ قهرمانان آسیا هم دروازهاش باز نمیشد و فقط دو بار از روی نقطه پنالتی گل خورد. نمایش درخشان لک در پرسپولیس باعث شده همه نام علیرضا بیرانوند را فراموش کنند ولی نباید این کلین شیت ها را تنها به پای درخشش او نوشت. در بازی با صنعت نفت آبادان حامد لک حتی یک سیو هم نداشت اما کلین شیت کرد. خط دفاع پرسپولیس یک موقعیت هم در جریان بازی به نفتی ها برای شوتزنی نداد و تنها شوت این تیم در دقایق پایانی توسط طالب ریکانی از فاصله ۳۵ متری روی یک ضربه ایستگاهی زده شد که با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

کلین شیت این بازی را باید به پای مدافعان پرسپولیس نوشت که حتی یک بار هم اجازه زدن شوت در چارچوب را به شاگردان پورموسوی ندادند. پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر هم کلین شیت کرد و در آن بازی هم شاهد تعریف و تمجید از حامد لک بودیم اما جالب است بدانید در آن بازی هم لک تنها یک سیو داشت و هیچ توپ دیگری به سمت چارچوب دروازه اش زده نشد. این خط دفاع پرسپولیس است که سهم بزرگی از کلین شیت ها دارد. وقتی بیرانوند در پرسپولیس بود با کمال تواضع کلین شیتهایش در این تیم و تیم ملی را مدیون حضور سیدجلال حسینی میدانست و حالا هم حامد لک با وجود کاپیتان پرسپولیس میتواند به بهترین دروازه بان لیگ برتر تبدیل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیرحسین IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    دقیقا متن عالی بود
  • پیام پرسپولیسی CA ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    این چند سال پرسپولیس همین طور بوده و موقعیت به تیمها نمیده ولی قبل از حامد با اینکه موقعیت نمیادیم چند باری گل موفت خوردیم ولی با وجود حامد دیگه صد در صد خیالمون از گل خوردن راحته چون امتحانشو تو بازیای اسیایی پس داده در ضمن سوتی تیم هم رفته و ستون تیم برگشته تو ترکیب. امسال تیمون خیلی قویتر از قبلٍ....
  • ارتش سرخ آسیا IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    انشالله به امید خدا به کوری چشم وطن فروش ها ارتش سرخ آسیا در فینال آسیا با رهبری سید جلال کلین شیت خواهد داشت پرسپولیس در بازی یا پنالتی قهرمان واقعی آسیا خواهد بود و به عنوان اولین تیم ایرانی به قهرمانی آسیا خواهد رسید وعده ما ۲۹ آذر حماسه بزرگ قهرمانی آسیا
  • آنالیزور پرسپولیسی IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    من کم کم دارم به این نتیجه میرسم باید ۷۰ درصد قهرمانی های پرسپولیس رو باید به اسم سید جلال نوشت. انصافا علاوه بر اینکه خودش خیلی دقیق و اصولی دفاع میکنه به بازیکنای بغل دستیشم چیز یاد میده شما مقایسه کنین انصاری، شجاع، کنعانی، شیری، نادری، آقایی، محرمی قبل اومدن به پرسپولیس چطوری بودن بعدش چی شدن؟ تیم وقتی گل نمیخوره حتی با ۱گل هم میتونه ۳ امتیازا رو جمع کنه. بیخودی نیست که این فوق بشر ۸ بار قهرمانی لیگ رو داره. اگه برانکو لیگ پونزدهم سیدجلال رو آورده بود الان داشتیم برا قهرمانی ششم میجنگیدیم
  • زاگرس IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    دم پیام و ارتش و انالیزور گرم واقعا هرسه نفر عالی تحلیل کردین کیف کردم
  • فربد نعمتی IR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    البته نقش یک دروازبان ششدانگ و مطمئن در تمرکز نفرات دفاعی خیلی مهمه، مدافع وقتی از عملکرد دروازبانشون مطمئن باشن با تمرکز و هماهنگی بیشتری بازی می کنن و این رابطه دوطرفه است.
  • امير IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    ليگ برتر جزيره و سري ا و لاليگا رو ادم ميبينه و كيف ميكنه و لذتشو ببره ،بعد بازي هاي داخلي و توروخدا ببينيد.نفت دو تا پاس سالم تو زمين پرسپوليس نميتونست بده چه برسه به شوت و موقعيت در چارچوب داشته باشه.واقعا اين بازيكناي ليگ برترن.تو تمرينات چي كار مي كنن !!پولاي ميلياردي ميگيرن فقط.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی