نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اعتراض شدید حمید مطهری به سوال برخی خبرنگاران پس از بازی پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرنگاری از مطهری پرسیده بود چرا برای زدن گل، هیچ برنامه‌ای ندارید و این سوال با عصبانیت مربی پرسپولیس روبه‌رو شده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ در پایان دیدار دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان، مثل  سایر رقابت‌های لیگ، از مربیان دو تیم دعوت شد تا در کنفرانس خبری شرکت کنند. از آنجا که یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در آخرین دقایق بازی، با دریافت کارت قرمز از روی نیمکت سرخپوشان تهرانی اخراج شده بود، حمید مطهری باید به کنفرانس می رفت. مطهری در مورد چند موضوع مختلف به صحبت پرداخت که محور اصلی حرف‌هایش، بلند بودن چمن ورزشگاه آزادی بود. سپس به بحث پیشرفت تیمش در بخش دفاع و حمله اشاره کرد و در نهایت اعتراضاتی به مدل اخراج یحیی گل‌محمدی داشت. همچنین او پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. از آنجا که حضور در کنفرانس خبری و ورزشگاه آزادی برای اصحاب رسانه ممنوع است، سوالات خبرنگاران در یک گروه ویژه با حضور مسئولان سازمان لیگ نوشته شده و در جلسه کنفرانس از طرف خبرنگار و رسانهاش خوانده میشود. 

در این کنفرانس، سه سوال مطرح شد که یکی از این سوالات، اعتراض شدید مطهری را در پی داشت. مربی سرخ‌پوشان در پایان کنفرانس، به این موضوع اعتراض کرد که چرا به جای سوالات فنی در مورد پیروزی پرسپولیس یا مسائل رقم خورده در زمین بازی، برخی به دنبال پرسیدن سوال‌های پوچ و سطحی هستند. گویا خبرنگاری از مطهری پرسیده بود چرا برای زدن گل، هیچ برنامه‌ای ندارید که این سوال، مربی آرام سرخپوشان را عصبی کرد. او معترض بود که چرا باید خبرنگاران ورزشی کشورمان، چنین سوالاتی را مطرح کنند و چه لزومی دارد که به دنبال این مسائل باشند. بالاخره پرسپولیس هر روز تمرینات تاکتیکی انجام می‌دهد و این‌طور نیست که محل تمرین برای گذراندن اوقات فراغت باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir perspolisi IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    وجدانن وجدانن این سوال خیلی سوال خنده داری بود و اوج چیپ بودنه اون خبرنگار رو میرسونه!!! چون اولا با شکل بازی تیم ها مقابل پرسپولیس ایجاد کردن موقعیت گل خیلی خیلی سخته چون یازده نفری میچپن زمین خودشون و با تراکم بالا دفاع میکنن و هیچ روزنه ای برا نفوذ باقی نمیزارن و همین باعث پس رفت و کیفیت پایین فوتبال باشگاهی ما شده!!! از طرفی شما فک میکنید چرا پرسپولیس اون بازی های فراموش نشدنی و زیبا رو در لیگ قهرمانان آسیا ارائه داد؟؟؟؟ چون تیم های لیگ قهرمانان مثه تیمای لیگ خودمون اینجوری ضد فوتبال و ظلم در حق فوتبال نمیکنن و دیگه دوره زمونه ی این شیوه بازی کردن منسوخ شده اما متاسفانه فوتبال ایران هنوز هم بیشتر تیمای لیگ این روش رو برا گرفتنه یک امتیاز بکار میبرن!!! یه دلیل دیگه هم شرایط آب و هوایی و زمین ورزشگاه بود که بازیکنا آخر بازی شاکی بودن!!!در آخرم بگم خدایی بازی پرسپولیس و صنعت نفت بیشتر موقعیت گل داشت یا بازی استقلال و فولاد؟؟؟ من اکثر خلاصه بازی ها رو دیدم وجدانن پرسپولیس بیشترین موقعیت گل رو داشت اما مثه همیشه دروازه بانا جلو پرسپولیس میشن گوری گوچا
    • علی غریبی IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      امیر خان همکاریم منم برقی ام خدا قوت بهت بده برادر عشقپولیسی.. با این ظلمهایی که فدراسیون نشین ها درحق فوتبال کردن وامدن مربی خارجی وهمچنین بازیکن خارجی ممنوع کردن بزرگترین پسرفت راشاهدش خواهیم بود.فوتبال ایران درحال حاضر دوران افول خودراطی می‌کند خدا آخر وعاقبت همه ما خیرگرداند.
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    لنگ بدون موقعیت و با اهدای یک پنالتی ۳ امتیاز رو گرفته و هوادارهاشونم غرق شادی شدن خخخ
    • پیام پرسپولیسی CA ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      یه چرخه تیم چندم عربستان هستم و ازشدت حسادت نمیتونم زیر سرورم نفس بکشم....
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    کیسه با هدیه داور هم نتونست حداقل یه مساوی بکیره خخخ چه کیفی میکردن یه هفته بالاتر از پرسپولیس بودن بندگان خدا خخخ البته الان زیر سرورشون هستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی