نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
هوشنگ نصیرزاده: اختلافات من با زنوزی؟ سوءتفاهم بود
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون ورزشی جدید باشگاه تراکتور گفت: قرار است تمام امور مرتبط با ورزش در باشگاه تراکتور توسط من اداره شود.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ هوشنگ نصیرزاده معاون ورزشی باشگاه تراکتور در مورد شرایط این تیم در لیگ برتر و اهداف این باشگاه نیز توضیح داد: الان همه تیم‌ها جا نیفتادند و این یک واقعیت است. همیشه در لیگ ایران تا هفته پنجم ممکن است نتایج کاذب حاصل شود، ولی از هفته پنجم به بعد همه تیم‌ها شکل واقعی خود را پیدا می‌کنند. ما تیمی پر مهره هستیم که تلفیق تجربه و جوانی را با هم داریم که این‌ها می‌تواند در بحران یک تیم را نجات دهند.

نصیرزاده در خصوص اینکه فصل گذشته و در زمان جدایی از باشگاه ماشین‌سازی اختلافاتی با زنوزی داشت و حتی اتهاماتی از سوی مالک باشگاه تراکتور به او زده شد اما اکنون دوباره با مالک باشگاه تراکتور همکاری می‌کند، گفت: آن صحبت‌ها کلا سوءتفاهم بود و طرفین متوجه شدند که موضوع باید حل شود و الان برای کار کردن با هم مشکلی نداریم.

وی در پاسخ به این پرسش که بحث اصلاح قرارداد برخی بازیکنان تراکتور در روزهای گذشته مطرح شده است و آیا تیم مدیریتی جدید باشگاه نیز به دنبال اصلاح قراردادها خواهد بود؟ عنوان کرد: این موضوع اصلاح قرارداد در بارسلونا و در بسیاری از تیم‌های ایتالیایی اتفاق افتاده است. در باشگاه‌های ایرانی هم ممکن است اصلاح قرارداد داشته باشیم. حتی در اروپا از برخی بازیکنان خواسته شده به دلیلی تعطیلی بیش از حد مسابقات، نارضایتی اسپانسرها، نبود تماشاگران و بلیت فروشی درآمد باشگاه‌ها را به نصف رسانده است و به همین دلیل در معتبرترین باشگاه‌های جهان هم به دلیل زیان ۱۰ میلیارد یورویی، قرارداد بازیکنان را کاهش دادند، اما ما می‌دانیم که نباید بازیکنان خودمان را نگران کنیم چون آن‌ها سرمایه باشگاه‌ هستند و برای خوشحالی هواداران شب و روز در حال تمرینات فشرده و تحمل سختی هستند و ما برای زحمات آن‌ها ارزش قائل هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمودی IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    نون بازوتو بخور. یکماه بعد زنوزی خطاب به نصیرزاده: بای بای هوشنگ!!!!
    • محمد IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      موافقم.یک ماه دیگه با تی پا دوباره میندازدت بیرون.....شب درازه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی