نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
استقلال و فولاد چرا این بازی رسانه‌ای را تمام نمی‌کنند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر قرار است در هر مسابقه ای، حاشیه‌هایی از این دست به یک پرونده قطور رسانه‌ای تبدیل شود و طرفین دعوا حرف‌هایشان را در فضای مجازی، پس کمیته انضباطی چه کاره است؟

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ آنچه در حاشیه بازی تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان رخ داد، بحثی است که نه تنها در فضای مجازی که ابعاد آن تا فدراسیون فوتبال گسترش پیدا کرد.

حالا کمیته انضباطی سرمربی استقلال را احضار کرده تا برای ادای پاره ای از توضیحات به فدراسیون فوتبال برود. طبعا در چنین مواردی اسناد و مدارک حرف اول را می‌زند و رای کمیته انضباطی نیز باید بر همین اساس صادر شود اما بیانیه‌ها، مصاحبه‌ها، تهدیدها و حرف‌های اضافه طرفین دعوا همچنان ادامه دارد و ظاهرا هیچ کدام نمی‌خواهند کوتاه بیایند.

هر کدام از مسئولان استقلال و فولاد، در جایگاه خود تلاش می‌کنند از ابزارهای رسانه‌ای در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها استفاده کنند و حتی برای کمیته انضباطی، قانون را تفسیر و به صورت خلق‌الساعه، رای هم صادر می کنند!

به نظر شما عجیب نیست که این دو تیم با چنین روش‌هایی به جان افتاده‌‍اند؟ فولاد خوزستان ویدیویی در اختیار دارد که آن را کمیته انضباطی هم قطعا دیده و باشگاه استقلال حرف‌هایی دارد که سرمربی‌اش بی‌تردید در فدراسیون فوتبال بازگو خواهد کرد اما این داستان به یک ماجرجویی بزرگ رسانه‌ای تبدیل شده و توئیتر، اینستاگرام و خروجی خبرگزاری‌ها، هر کدام به نوعی با این موضوع درگیر شده‌اند.

واقعیت ماجرا اما چیست؟ اگر قرار است در هر مسابقه‌ای، حاشیه‌هایی از این دست به یک پرونده قطور رسانه‌ای تبدیل شود و طرفین دعوا حرف‌های‌شان را در فضای مجازی و ... بزنند، پس کمیته انضباطی چه کاره است؟ آیا نمی‌شود صبر کرد تا قاضی پرونده در این رابطه رای خود را صادر کند؟ 

این رای که سرانجام به کمیته استیناف نیز ارجاع داده خواهد شد، پرونده‌ای نیست که به همین زودی مختومه اعلام شود. بنابراین استقلال و فولاد تا چه زمانی می‌خواهند درباره مسئله‌ای حرف بزنند که رای آن را یک ارگان دیگر صادر می‌کند؟ استقلال و فولاد چهارشنبه همین هفته، باید در رقابت‌های لیگ برتر به میدان بروند اما آیا آنها می‌خواهند با ذهنیت بازی تمام‌شده‌ای که نتیجه‌اش هم مشخص شده و تنها رای انضباطی‌اش باقی مانده با حریفان‌شان مواجه شوند و آیا به این ترتیب، این تیم ها تمرکز لازم را خواهند داشت؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد پرسپوليسي IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    بخاطر بي جنبه بازي کيسه ..مربيشون فحش داده طلبکار هم هستن
    • مانی IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      کلا الاستقلالیها نه جنبه برد دارن و نه جنبه باخت . هفته پیش مس کرمان که تازه اومده به لیگ و خیلی ضعیفه رو بردن و حرف از قهرمانی در ایران و اسیا زدن این هفته که باختن شروع کردن به توهین به داور و تیم حریف و حتی به هواداران خودشونم جیره خوار دشمن گفتن الاستقلال فقط دستوری و با پنالتیهای اهدایی نتیجه میگیره
    • اس اسی IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      لنگ و فولاد دکل همدیگه شدن خخخخخخخخخخخخخخخخ سلام دکل نوردان عرصه های جاسوسی
    • جواب اس تسی IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا جون اینا چقدر پررو تشریف دارن متخصص دکل های داخلی خارجی شما دیگه حرف نزن
  • کیسه حقیر IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    کمیته انظباطی چرا دستور موقت فوری بر محرومیت فکری تا جلسه رسیدگی و نتایج آن صادر نمی کند قانون در مواقع که مجرومیت و تخلف انظباطی ثابت شده می تواند با دستور موقت فوری به طور موقت محرومیت فکری صادر کند و در کمیته انظباطی با توجه رکیک بودن الفاظ فحاشی به شدیدترین میزان محرومیت با توجه به مستندات فیلم و دفاعیات فکری میزان محرومیت صادر کند ولی مشخص درکمیته انظباطی هیچ اراده در محرومیت فکری وجود ندارد وگرنه باید ظرف ۲۴ ساعت از ارایه شکایت فولاد و مستندات فیلم دستور فوزی محرومیت صادر می کرد
  • امیر فولادی IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    بالاخره بابا مسعود دوست نداره از تیم محبوبش بازیکنی و یا مربی محروم بشه فکری فحش ناموسی داد فیلمشم هست خود باشگاه کیسه هم تو بیانیش اینو تایید کرد ولی اینجا حرف بابا مسعود مهمه دیگه تا کی تبعیض درباره کیسه حکومتی واقعا خسته شدیم
    • لنگ کپک زده IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      لنگی فولاد نما
  • امیرحسین IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    خب بابا مسعود دوست نداره فکری که فحش ناموسی داده محروم بشه ولی دوست داره یحیی که توپ شوت کرده محروم بشه شما چه کار دارید)))))))))))
  • رضا IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    جالبه كه موضوع بين باشگاه استقلال و فولاده، ولي اين بچه لنگي ها هستن كه همشون از سر بيكاري امدن و مزخرف پايش مي نويسن! اي خدا كي مدرسه ها باز شه اينا برن دبستانشون حداقل چند ساعت تو روز از دستشون راحت باشيم!
    • امیرحسین IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      آخه کیسه کش بچه سال که هر دقیقه از بیکاری تو سایتی یادت رفته همین ماه پیش تو بازی های آسیایی پرسپولیس می رفتید ایمیل می فرستادید واسه النصر و پاختاکور و تو پیج های اینستاگرامیشون همش التماس می کردید البته بهت خق نی دم یادت نباشه چون سنت نمی رسه عمویی
    • امیرفسیل لنگی IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      نه که خودت خیلی کم کامنت میزاری،دو سه روزه تو هر خبری که رفتیم والا کامنت تو بود ی مشت حرفای کودکانه
  • ناشناس IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    دو سر قضیه استقلالی هستن.بیشتر ازاینم ازشون انتظار نمیره!!خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی