نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
۷ |
۰
بازگشت شیخ دیاباته به تمرین استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم مغضوب فکری، در تمرین ظهر امروز آبی پوشان حضور پیدا کرده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ پس از دو روز سرگردانی، بالاخره امروز استقلالی ها توانستند زمین تمرینی را پیدا کرده و خودشان را برای دیدار هفته سوم در مقابل ماشین سازی آماده کنند.

دو روز پیش و به دلیل بارش باران در تهران و آب گرفتگی زمین تمرین مجموعه ورزشی انقلاب، استقلالی ها تصمیم گرفتند تا تمریناتشان را در سالن سرپوشیده برگزار کرده و کارهای ریکاوری را انجام دهند.

با توجه به وضعیت نامطلوب زمین تمرین انقلاب، تمرین دیروز آبی ها نیز لغو شد و آنها بالاخره ظهر امروز خودشان را به مجموعه غدیر رساندند تا در زمین چمن مصنوعی این ورزشگاه تمریناتشان را برگزار کنند.

نکته مهم تمرین امروز آبی پوشان، حضور شیخ دیاباته مهاجم مغضوب فکری است. در دقایق پایانی دیدار استقلال و فولاد، مابین فکری و آقای گل لیگ برتر درگیری لفظی پیش آمد و سرمربی آبی‌ها ضمن اینکه دیاباته را در اختیار کمیته انضباطی گذاشت، از حضور او در تمرین دو روز گذشته نیز ممانعت به عمل آورد.

حالا و با حضور شیخ در تمرین امروز، به نظر می رسد آنها دلخوری ها را کنار گذاشته و خود را برای دیدار مقابل ماشین سازی آماده می کنند. دیداری که باید روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

استقلال در حالی باید ۲ روز دیگر به مصاف ماشین سازی برود که دو روز گذشته را نتوانستند به خوبی تمرین کنند و امروز نیز بر روی چمن مصنوعی تمریناتشان را از سر گرفتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عاشق استقلال IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    از اولم معلوم بو آخر برمی گرده یک سناریو تکراری آقای فکری ما از شما می خوایم با بازیکن سالاری مبارزه کنید نه اینکه بدون هیچ چیزی راحت برگرده
    • دلاک ضد لنگ IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      برو عاموووو خودتی چرا خودتو استقلالی جا میزنی
    • اسطوره شیس و نصرتی IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      باید اسمتو مینوشتی عاشق لنگپولیس
  • محمدطاها IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    ماشالاااا شیخ آقای گل..امسال هم میترکونه //همه میدونن شیخ چ اخلاق خوبی داره بهترین شیخ‌ دنیا رو داریم ولی قدرشو نمی‌دونن
  • دلاک ضد لنگ IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    خبر ورزشی جان از کجا فهمیدی شیخ مغذووووب فکری شده کلا مغذوب و خوب اومدی
  • امیرحسین IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    کیسه کشا قبل از شروع فصل؛ تنها کسی که میتومه جلوی بازیکن سالاری رو بگیره محمود فکری ولی چند روز بعد - بی توجهی میلاد زکی پور به دستورات تاکتیکی در تمرینات - درگیری فیزیکی با چگوارای پلاستیکی - درگیری با شیخ دیلاق به خاطر تعویض - فحاشی ناموسی فرشید اسماعیلی خطاب به فکری حالا خبر رسیده علاوه بر اینکه برخوردی با اسماعیلی شده و شیخ دیلاق هم به تمرینات کیسه برگشته، نکشیمون اقتدار
  • ابرام US ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    (شیخ برگشت تا نگردد بخت او .......بخت برگشته کجا باشد چو او ؟)***** *****(شیخنادراصل اهل ما لی است....... گر چه ما دانیم نه چندان ما لی است) **** ****(شیخ اندر بحر یک رفت دگر ...........رفتنی نا کرده بر گشتی دگر)***** ****(دستِ خود آورده پیش گوید که من ........ اهل برگشتم چه می گویید سخن؟)***** *****(آنکه گفت «رفتم که رفتم» من نِیَم............« بی وفا رفتم که رفتم » من نِیَم)***** *****(می نمی نوشم ز دستت من نِیَم............ دیگر از دستت نمینوشم نِیَم )***** *****(الغرض ٬ من شیخ ِ اهل مالی ام ........... اِسْکِن ار دیدم نباشد حا لی ام)***** ****(گرشما سازید کارم٬ با قی ام ............ اسکناس ها زیرِ قالیم٬ کا فِی ام)***** ****(بر که گردم٬ بارِ دیگر از سفر ........... سویِ تهران با دو صد شور و شَرَر)***** ================================================================================================= ****(جمله می خوا نیم ٬ برم راننده رو ........... ٬٬ اون کلاج و دنده رو)***** ****(گاز و فرمونو ببین ............................ شور و حال بنده رو)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی