ماجرای شوخی افشین پیروانی با محمدحسین کنعانی‌زادگان چه بود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارگردان تلویزیونی در حین دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان صحنه‌ای جالب را شکار کرد که با واکنش مدافع پرسپولیس همراه بود.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در حالی با برتری شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید که در این دیدار محمد حسین کنعانی زادگان توانست به زیرکی یک پنالتی را به نفع تیمش بگیرد و این پنالتی با ضربه سیامک نعمتی تبدیل به تک گل این دیدار شد. حاشیه جالب این پنالتی صحنه ای بود که توسط کارگردان تلویزیونی شکار شد. در این صحنه افشین پیروانی نکته ای را به کنعانی‌زادگان گفت که باعث خنده این مدافع شد.

کنعانی‌زادگان در مصاحبه اخیرش با خبرورزشی در این خصوص هم صحبت کرد هرچند خیلی مایل به باز کردن این ماجرا نبود. مدافع پرسپولیس در این خصوص گفت: «افشین‌خان با من شوخی کرد اما شما که نمی‌خواهید من اصل شوخی را بگویم؟ (‌خودش ادامه می‌دهد) البته نمی‌گویم ولی انصافاً آقای پیروانی رابطه خوبی با اغلب بازیکنان دارد و ما یک تیم صمیمی و باصفا هستیم. حرمت‌ها سر جایش است و به موقع هم شوخی می‌کنیم. خوشحالم در چنین تیمی توپ می‌زنم.»

مصاحبه کامل محمد حسین کنعانی زادگان با خبرورزشی را می‌توانید اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صمدقلی IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    خبرورزشی به عنوان بازوی رسانه ای استقلال از همان ابتدا در راستای شرح وظایفش سعی در ایجاد شبهه در پنالتی بازی پرسپولیس و صنعت نفت داشته. از گفتگو با شخصی مجهول الهویه ای بنام نادر جعفری گرفته تا عدم انتشار نظر حداقل پنج کارشناس مطرح و نام آشنا که صحت پنالتی را تایید می کردند و این مصاحبه که عامدانه در مقدمه اش نوشته شده کنعانی زادگان با زیرکی پنالتی گرفته. وقتی یک نشریه تا سطح روابط عمومی کانون هواداران یک باشگاه شان خودش را پایین می آورد نیاید انتظار بیشتری داشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی