نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
ماه آینده دوئل دراگان اسکوچیچ – برانکو ایوانکوویچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق پرسپولیس و کنونی تیم ملی عمان خواهان برگزاری یک دیدار دوستانه با یک تیم آسیایی شد.

خبرورزشیتیم‌های ملی؛ شبکه «الکاس» قطر خبر داد برانکو ایوانکوویچ، سرمربی اسبق پرسپولیس و کنونی تیم ملی عمان از فدراسیون درخواست کرده تا یک بازی دوستانه با یک تیم ملی آسیایی در ماه آینده تدارک ببیند. برانکو بعد از جدایی از پرسپولیس راهی لیگ عربستان شد و برای مدت ۳ ماه هدایت الاهلی را برعهده داشت ولی به  دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار شد. سرمربی کروات ۶ ماه پیش با فدراسیون فوتبال عمان به توافق رسید و هدایت این تیم را برعهده گرفت.

پیش‌تر و در خرداد ماه فدراسیون فوتبال عمان به دلیل روابط حسنه ای که با فدراسیون فوتبال ایران دارد برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی دو کشور در استادیوم آزای تهران را نهایی کرده بود که این بازی به دلیل ویروس کرونا لغو شد و در ادامه هم فدراسیون فوتبال ایران اصرار به برگزاری این دیدار در فیفادی‌های سپری شده گرفت که اینبار برانکو با آن مخالفت کرد. به این دلیل که لیگ برتر عمان بر خلاف لیگ برتر ایران در میانه‌های راه به دلیل ویروس کرونا تعطیل و دیگر پیگیری نشد و به همین خاطر برانکو برگزاری بازی دوستانه تیم ملی دو کشور را صلاح ندید. اما اکنون شرایط متفاوت است و با توجه به اعلام بازی‌های انتخابی از سوی فیفا فوتبال دوباره در عمان هم به جریان افتاده و تیم ملی این کشور بدون دغدغه خاطر می تواند بازی دوستانه برگزار کند. 

به نظر می‌رسد با توجه به درخواست برانکو و اینکه قرار بود فدراسیون فوتبال عمان و ایران در خصوص برگزاری بازی دوستانه با هم مذاکره داشته باشند این بازی در فیفادی بعدی نهایی شود. جالب اینکه فدراسیون فوتبال ایران اصرار به برگزاری این دیدار دوستانه در تهران دارد به این خاطر که تیم ملی از زمان محول شدن به اسکوچیچ در تهران بازی نکرده در حالی که در اولین بازی پیش رو در مرحله انتخابی جام جهانی باید در استادیوم آزادی تهران میزبان حریف باشد. یک مشکل کوچک که در این زمینه وجود دادرد مشکل مالیاتی برانکو است که از سوی باشگاه پرسپولیس حل نشده است. شاید همین بهانه‌ای شود که در نهایت دیدار دو تیم در عمان برگزار شود. 

تیم ملی فوتبال ایران در ماه های اخیر دو بازی دوستانه با تیم های ازبک و بوسنی انجام داد که در هر دو بازی به برتری دست یافت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    فقط پروفسور برانکو کبیر برانکو ایوانکوویچ اسطوره واقعی پرسپولیس
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    پروفسور برانکو اسطوره واقعی پرسپولیس کبیر برانکو هیچ وقت جام هایی که برای پرسپولیس به دست آوردی را فراموش نمی کنم
  • امیرحسین IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    بازی خوبیه برای محک تیم ملی و اسکوچیچ و بازیکن ها
  • ق ر IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    تا زمانی که مالیات برانکو پرداخت نشود او نمیتونه وازد ایران شود .
    • امیرحسین IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      حاجی حالت خوبع فقط یک بازی دوستانه هست قرار نیست مربی ایران بشه خخخخخخخخ
  • کی روش IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    کی روش سرور فرانکو است
  • سینا قنبرزاده IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    واقعا بازی دوستان رو جدی گرفته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی