نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بوی تغییر در ترکیب اصلی استقلال؛ آماده‌باش به نادری و مهدی‌پور
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

از جمله بازیکنانی که زمزمه حضورشان در بازی استقلال و ماشین‌سازی به گوش می‌رسد، محمد نادری و مهدی مهدی‌پور است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ استقلال جدا از اتفاقات حاشیه‌ای که در اهواز رخ داد، باید این حقیقت را بپذیرد که به لحاظ فنی هم مشکلات زیادی داشت و ساختار تاکتیکی آبی‌پوشان حتماً مقابل ماشین سازی باید دستخوش تغییر شود در غیر این صورت اصلاً بعید نیست روند امتیاز دادن‌های شاگردان فکری همچنان تداوم یابد. البته به نظر می‌رسد کادر فنی آبی‌پوشان نیز تا حد قابل ملاحظه‌ای متوجه یک اشتباهات فنی مسابقه با فولاد شده و می‌خواهد تیم را در جدال چهارشنبه متحول کند. تحولی که هم جنبه تاکتیکی دارد و هم شکل انسانی. به احتمال زیاد ترکیب ثابت استقلال مقابل ماشین سازی با آنچه که برابر فولاد دیدیم، تغییر خواهد کرد. تغییراتی که احتمالاً اصلاً کم نیست.

آماده باش به نادری و مهدی‌پور
از جمله بازیکنانی که زمزمه حضورشان به گوش می‌رسد، محمد نادری و مهدی مهدی پور است. مهره‌هایی که هر دو هنگام حضور در استقلال دچار بدشانسی شده و به بیماری کرونا مبتلا شدند ولی کادر فنی اعتقاد ویژه‌ای به آنها دارد. در این میان البته شاید از وجودشان به عنوان بازیکن اصلی استفاده نشود ولی به نظر می‌رسد در پازل تاکتیکی مربیان قرار گرفته‌اند. حتی بحث بر سر این است که شاید نادری فیکس نباشد ولی مهدی‌پور برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی می‌تواند شانس خوبی داشته باشد.

تبعید باقری 
فرشید باقری پس از پایان مسابقه با فولاد در فضای مجازی واکنش تندی نشان داد و همین مسئله موجب احضار این بازیکن به کمیته انضباطی باشگاه شد. از طرف دیگر، باقری مقابل فولاد از نظر فنی نیز نمایش خوبی ارائه نکرد و همین مسئله می‌تواند به قیمت تبعید این بازیکن به روی سکوها در جدال مقابل ماشین سازی تمام شود.

وضعیت مبهم اسماعیلی 
شرایط فرشید اسماعیلی نیز برای بازی با ماشین سازی مبهم است. این بازیکن مقابل فولاد خوب نبود و وظایفش را به ویژه در صحنه‌ای که منجر به به ثمر رسید شدن گل تساوی حریف شد، به طور کامل انجام نداد. از طرف دیگر، مصدومیت هم موجب شد تا در تمرین ریکاوری حضور پیدا نکند. با این شرایط باید منتظر بمانیم و ببینیم محمود فکری روز چهارشنبه از وجود اسماعیلی در ترکیب ثابت استفاده می‌کند یا نه؟

معمای رشید 
بدون شک یکی از بزرگ‌ترین معماهای ترکیب ثابت استقلال برای هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، استفاده کردن از  محمدرشید مظاهری یا تداوم نیمکت‌نشینی این سنگربان است. قطعاً کادر فنی با توجه به اهمیت پست دروازه‌بانی نهایت تلاش خود را به کار می‌بندند تا انگیزه هر دو سنگربان را تا آخرین لحظات در بالاترین شرایط نگه دارند .البته در اطراف تیم زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه مظاهری در قیاس با حسینی برای این بازی شانس بیشتری دارد، شنیده می‌شود ولی نمی‌توان با استناد به این شنیده‌ها پیرامون پیراهن شماره یک استقلال نظر قطعی داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • با حقارت شرم استقلالی هستم IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    بوی بی شخصیت بودن فکریه مصاحبه می کنه انگار ن انگار اتفاقی افتاده از سنت حداقل خجالت بکش عین افراد بچه سن فحاشی میکنی همین نادری قرار پول جریمه محمود بده
    • تهامی PL ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      آخه آدم بی شخصیت واقعا فکر نمیکنی اصرار به فحاشی به استقلال و استقلالیا و اصرار به بی ادبی صحبت کردن باعث میشه همه پی به حقارت و بی فرهنگی تو و هوادارای پبروزی ببرند .شما که لسطوره فحاشی دنبا علی پروین رو دارید که تو هر بازی بالای پنجاه بار بالا تا پایین مجتبی محرمی و دوستان رو میشمرد .لجن پراکنی های مینا خانم و رهبری فر و دوستان دیگه که اگه قرار بود محروم کنند کل باشگاه فاسدتون از بالا تا پایین محروم می شدند . تو باشگاهتون فحاشی و بی ادبی جزئی از مرامنامه محسوب میشه .مگه فیلم قرائت مرامنامه بازی چزک و شارلاتانی رو تو رختکن پبروزی توسط کاپبتان فرش دوستتون ندیدید؟ نگو که ندیدم که هیچ کسی باور نمیکنه .اگه دوست دلشتی یه بار دیگه تو اینترنت سرچ کن و ببین
    • تاجی US ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      هرچی فکری بگه ......در ضمن لنگی ها کمتر بسوزید تا کمتر بخندیم بهتون خخخخخخخخخخ
  • محمدطاها IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    واقعا اگه نادری و مهدی پور از لحاظ بدنی آماده باشند خیلی میتونن به تیم کمک کنند مهدی پور راحت میتونه جای خالی کریمی رو پر کنه//‌‌هر دو فرشید افتضاح بودن باید بشینند رو نیمکت// رضا آذری هست الان تو دوران بدون پلی میکر رضا آذری بهترین گزینه واسه بازیسازی تیمه امیدوارم بهش بازی بده خیلی بازیکن خوبیه:/
  • M. D. Reza IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    بنظر من فقط استرا قدرت بازی کردن ونتیجه گرفتن عالی رو داشت بقیه مربیان کم جراتن همین باعث نتیجه نگرفتنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی