نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
افشین پیروانی: مطمئن باشید هر سر و صدایی که می‌کنیم، صددرصد به‌حق است
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت برخی داوران تلاش می‌کنند ثابت کنند به سود پرسپولیس قضاوت نمی‌کنند، اما از آن سوی بام می‌افتند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ افشین پیروانی درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس به محرومیت کمال کامیابی‌نیا و یحیی گل‌محمدی اظهار داشت: نسبت به اخراج اشتباه کامیابی‌نیا اعتراض کردیم و فکر می‌کردیم مانند لیگ قهرمانان آسیا، اعتراض بحق ترتیب اثر داده می‌شود. با این حال به ما گفتند این اخراج اشتباه بوده، اما قانون اجازه بازی به کامیابی‌نیا را نمی‌دهد! ما به دنبال احقاق حق بودیم که جوابیه غیرمنطقی دادند.

وی با انتقاد از داوران گفت: لحن داوران واقعاً تند است؛ به‌خصوص در بازی اول ما. پرسپولیس نیمکت اخلاق‌مداری دارد و مربیان ما خیلی کم اعتراض می‌کنند. آنها تلاش می‌کنند قدرت خود را در زمین نشان دهند. شما ببینید چقدر به گل‌محمدی فشار می‌آید. کادر فنی ما اکثراً فوتبالی هستند و می‌دانند خطا چه زمانی رخ می‌دهد. ما هم باید به ۴۰، ۵۰ میلیون هوادار پاسخگو باشیم و داور هر پنج متر خطا می‌گرفت.

مدیر تیم پرسپولیس که با برنامه «فوتبال برتر» گفت‌وگو می‌کرد، تصریح کرد: ما نسبت به کارت قرمز گل‌محمدی اعتراض داریم و می‌بینیم مربیان در سایر کشورها که توپ یا آب معدنی را شوت می‌کنند. این تصمیم سختگیرانه بود و خود گل‌محمدی هم از این حرکت ناراحت است. خطاها از وسط زمین شروع شد، سپس در جناح مقابل ما به اشتباه خطا گرفتند و بعد روبه‌روی ما خطا اعلام شد. یکی از این خطاها وارد دروازه ما می‌شود.

پیروانی با بیان اینکه همه بازی‌ها برای پرسپولیس یک فینال به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: ما قهرمان چهار دوره اخیر لیگ برتر، فینالیست لیگ قهرمانان آسیا و محکوم به پیروزی هستیم. نمی‌خواهیم داوران نسبت به ما نگاه تبعیض‌آمیز داشته باشند، اما نخواهند قدرت خود را نشان دهند. همه می‌خواهند بگویند به نفع پرسپولیس سوت نمی‌زنیم و از آن سوی بام می‌افتند. طرز صحبت داوران باید متین باشد، اما کارت‌ها حربه آنها شده است.

وی درباره پیشنهاد مجری برنامه مبنی بر اینکه بهتر است برای هر نیمکت دوربین بگذارند، بیان کرد: برای نیمکت ما دو دوربین بگذارند. چند کاپیتان تیم ملی روی نیمکت ما نشسته‌اند و احترام باید متقابل باشد. برخورد داوران و به‌خصوص داور چهارم باید بهتر از این باشد و مطمئن باشید هر سر و صدایی که می‌کنیم، صد درصد بحق است.

مدیر تیم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا مهدی مهدی‌خانی می‌تواند برای این تیم بازی کند، اظهار داشت: ITC مهدی‌خانی ظهر روز بازی با صنعت نفت رسید و با صلاحدید کادر فنی، او هر زمانی می‌تواند بازی کند.

پیروانی در مورد وضعیت امید عالیشاه که به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس احضار شد، گفت: او در یک جلسه تمرینی نسبت به بازی نکردن خود معترض بود و به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شد. ان‌شاءالله این موضوع ختم به خیر شود و مشکلی نباشد.

وی با اشاره به اتفاقات سال گذشته در هفته‌های پایانی فصل گذشته لیگ برتر و اعتراض بسیاری از اهالی فوتبال به آغاز مجدد مسابقات بیان کرد: سال گذشته برخی دوستان به دنبال تعطیلی لیگ بودند، مصاحبه کردند، بیانیه دادند و تهمت زدند که جام برای پرسپولیس از جان مهمتر است. این صحبت‌ها به خاطر اختلاف ۱۰ امتیازی ما با سایر تیم‌ها بود که با زحمت بچه‌ها و درایت کادر فنی، به ۱۴ امتیاز رسید و پرسپولیس قهرمان شد.

«سال گذشته فوتبالی روزی ۵۰ نفر فوت می‌کردند و می‌گفتند لیگ تعطیل شود، حالا که تلفات ۱۰ برابر شده، همه سکوت کردند.»، مدیر تیم پرسپولیس ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: سال گذشته ما معجزه کرونا را دیدیم و آقایان در کمتر از ۲۰ ساعت خوب شدند! بعد گفتند ما در ورزشگاه تماشاگر نداریم و ضرر می‌کنیم. اگر چنین چیزی درست باشد، پرسپولیس که پُرتماشاگرترین تیم ایران و آسیاست، بیشتر از همه ضرر می‌کند.

پیروانی با بیان اینکه دوستان باید به وجدان خود رجوع کنند، تصریح کرد: اگر زمانی که داد می‌زدم لیگ تعطیل نشود، چنین اتفاقی رخ می‌داد، امسال نمی‌توانستیم مسابقات را برگزار کنیم و پرسپولیس به فینال آسیا صعود نمی‌کرد.  عیب ندارد که مورد هجمه و بی‌احترامی قرار گرفتم. خوشبختانه پرسپولیس چهارمین قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید. مطمئن باشید می‌رویم قهرمان آسیا می‌شویم و آن را به هواداران هدیه می‌کنیم.

وی در واکنش به اظهارات علیرضا مرزبان مربی تیم سپاهان که استقلال را رقیب  تیم خود برای قهرمانی لیگ برتر خوانده بود، گفت: همه تیم‌ها باید زحمت بکشند و تلاش کنند تا مقابل ما بایستند. مطمئن باشید پنجمین قهرمانی را در زمین و با احترام به یکدیگر می‌گیریم و روی نیمکت یا در تلویزیون داد و بیداد نمی‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    هنوز فرصت اعتراض به مرگ و میر کرونا نشده انشاالله چند هفته دیگه.نصف لیگ به طور کاملا خود جوش خواستار لغو بازی ها میشند.و یواش یواش دوباره کرونا می گیرند.بعد اگر لیگ هم لغو نشد برای تیم های عربی اطلاعات می فرستند.بعد هاشا می کنند بعد میگن وزیر پرسپولیسه.کل تیمشون رو حفظ می کنند کلی بازیکن میگیرند.بعد میگن عمو مسعود عمو مسعود.و دوباره مربی عوض می کنند.البته نا گفته نماند یه سری بازیکن هم پیدا می کنند که خرج تیم رو بده که این مرحله برای پرسپولیس قفله و از کرامات آبی پوشانه امیدوارم اگر به بقیه هم یاد بدن.
    • علی- قسمت اول IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      آقای افشین پیروانی پارسال نبود و همین امسال بود که همه تیم ها اعتراض کردند. شما اشتباه می کنی چون اون موقع که روزی 50 نفر می مردند زمستون پارسال بود که فوتبال رو اول بدون تماشاگر کردن تا بازی سپاهان و پرسپولیس بدون تماشاگر باشه تا بلکه پرسپولیس بتونه یک امتیاز بگیره چون اگه سپاهان قلعه نوعی مثل دیدار رفت که با 2 گل پرسپولیس رو در ورزشگاه آزادی و در حضور تماشاگران پرسپولیس در هم کوبیده بود می اومد این بازی برگشت رو هم می برد اختلاف پرسپولیس و سپاهان فقط 4 امتیاز می شد و در این صورت دیگه پرسپولیس نمی تونست قهرمان بشه. برای همین مهندسین لیگ برتر تصمیم گرفتند که کرونا رو بهونه کنند تا همه بازی ها بدون تماشاگر برگزار بشه ولی هدف اصلی اونها بازی سپاهان و پرسپولیس بود در نتیجه سپاهان خواست از حق خودش دفاع کنه که در نهایت بازی رو 3 بر صفر در وزارت ورزش به نفع پرسپولیس کردند و اختلاف رو به 10 امتیاز رسوندند و همین 10 امتیاز اختلاف باعث قهرمانی پرسپولیس شد و موضوعی شد که پرسپولیسی ها با توقف لیگ مخالفت می کردند.
    • علی- قسمت سوم IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      آقای افشین پیروانی فقط در نظر داشته باش اگه فکر کردید می تونید برای فینال لیگ قهرمانان آسیا فرجه بگیرید و از بازی ها فرار کنید بدون که در اشتباه هستید. به هیچ عنوان سازمان لیگ و هیچ نهادی نمی تونه به پرسپولیس مهلت بده که مثلا دو هفته بازی هاش به تعویق بیفته که چون رفته فینال آسیا. بازی ها باید به ترتیب همه انجام بشن در تاریخ و زمان خودش. حتی یک هفته هم به پرسپولیس اجازه نمیدیم که بتونه از لیگ برتر فرار کنه همون طور که به استقلال برای بازی سوپرجام این یک هفته تعلق نگرفت. قانون برای همه باید یکی باشه و همه تیم ها باید بازی هاشون رو سر موقع انجام بدن حتی سازمان لیگ نمی تونه اعلام کنه بازی های مثلا هفته هشتم همه لغو میشن چون پرسپولیس می خواد بره فینال آسیا بازی کنه. چنین چیزی از سوی اهالی فوتبال پذیرفتنی نیست. چیزی به نام تعطیلی، لغو بازی ها و یا لغو بازی پرسپولیس و فرجه به پرسپولیسی ها نداریم اون هم به بهانه کرونا یا به بهونه فینال آسیا. مطمئنا شما الان دنیال این هستید که برای فینال اسیا برای تیم پرسپولیس زمان بگیرید و خدا خدا می کنید که لیگ به بهونه کرونا تعطیل بشه.
    • علی- قسمت چهارم IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      اما در خردادماه که تعداد فوتی ها به 130 نفر رسیده بود همه تیم ها با برگزاری لیگ مخالفت کردند حتی دکتر نمکی وزیر بهداشت هم مخالف بود که بعدا اعلام کرد تحت فشار وزارت ورزش مجبور به دادن مجوز شده. خوب کاملا طبیعیه وقتی که در اون شرایط بحرانی با 15 تیم لیگ برتر مخالفت می شه و وزارت ورزش و سازمان لیگ دستور به ادامه برگزاری لیگ میدن و حتی به وزیر بهداشت برای این موضوع فشار وارد می کنند در نتیجه الان تیمی نمیره اعتراض کنه و وقتش رو بیهوده هدر بده. اتفاقا الان باید بپرسیم چطور وقتی فوتی ها 50 نفر در روز بودن بازی ها نزدیک 2 ماه و نیم تعطیل شد اما وقتی فوتی ها 130 نفر شدن بازی ها به رغم مخالفت وزیر بهداشت برای قهرمان کردن پرسپولیس از سر گرفته شد؟
    • نوید IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      ببینید اومدن 7 بازیکن درجه یک برای پرسپولیس گرفتند و قبل از پایان مهلت فیفا قراردادهاشون رو ثبت کردند و تیم پرسپولیس رو با بهترین سرمربی و بهترین بازیکنان فرستادن در رقابت های لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا شرکت کنه. اما از اون طرف در مهلتی که استقلال داشت احمد سعادتمند دست نشانده مسعود سلطانی فر به جای اینکه بازیکنانی که فرهاد مجیدی گفته بره قبل از بسته شدن پنجره جذب کنه رفته الکی ایتالیا که تمرکز بازیکنان و مربی استقلال رو به هم بریزه اون هم با چراغ سبز وزارت ورزش در حالی که می دونسته نمی تونه استراماچونی رو برگردونه به دلیل قانون جدید. این شد که تیم استقلالی که در 5 شهریور 1399 با 6 گل پرسپولیس رو در هم کوبیده بود و بهترین تیم غرب آسیا بود رو بدون بازیکن های جدید و بدون سرمربی به لیگ قهرمانان آسیا فرستادن و نتیجش همین شد که دیدیم. 5 روز قبل از لیگ قهرمانان نامجو مطلق مربی رو گذاشتن سرمربی و بعد ما دیدیم که دانشگر آورد جای دیاباته. فرض کنید پرسپولیس این 7 تا بازیکن جدید رو نگرفته بود و با کریم باقری می فرستادن لیگ قهرمانان آسیا. به نظر شما از گروهش صعود می کرد؟
    • میلاد IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      آقای افشین پیروانی در کشورهای صاحب فوتبال آیا یک تیم رو مهندسی شده 4 سال قهرمان لیگ می کنن و بهشون جام های مهندسی شده و جعلی و کاغذی میدن؟
    • امیرحسین IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      ولشکن این کیسه کش رو اینا همشون متوهمه و هوچی گرن هر سال بدون هیچ جام و مقامی گرون ترین تیم لیگ می بندن و آخرشم هدایا داوری نایب قهرمان میشن))))***
    • سرخپوشان ایران و آسیا IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      علی آقا شما بنویسید وزیر پرسپولیسی همین طور که پنالتی می گیرد رئیس جمهور ترکیه می رود تعویق بازی ها خیلی راحت تر است هیچ تیمی هم حق اعتراض ندارد وزیر پرسپولیسی هست شما هم معلوم است سوختی پماد بزن پماد بزن
    • پسر فوتبالی IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      اصلا دقت کردین وقتی شیخ آقای گل شد و قائدی بهترین پایور شد جایزه هیچکدوم رو ندادن!! جالبه اصلا ربطی به کرونا نداره و در انگلیس واردی آقای گل شد و جایزه بهش تحویل داده شد چطور بلدن برا سوگلیشون بدون بازی جام بفرستن و ۳-۰ برنده کنن بعد نمیتونن جایزه بازیکن ما رو بدن؟؟ به نظرتون طبیعی هست؟؟ چرا وقتی عالیشاه به گلمحمدی گفت تو عقلت نمیرسه رسانه ها بازتاب ندادن؟؟؟
    • امیرحسین IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      خطاب به کودک فوتبالی نتیجه ۳-۰ دادگاه CAS هم تایید کرد ولی کودکان کیسه کش هنوز قبول ندارن خخخخخخ
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      علی معلوم سوختی پماد بزن پماد بزن بعد از بازی استقلال و فولاد با چشم های اشکبار خوابیدی گرینه نکن
    • امیرحسین IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      عالیشاه همچین حرفی رو به گل محمدی نزد این ساخته ی ذهن کودکان کیسه کشه)))))))
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      افشین خان با تعصب با غیرت صحبت های افشین خان پیروانی کیسه سوز هست
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      در جواب علی فقط می توانم بگویم برای دانا توضیحی لازم نیست برای نادان توضیحی کافی نیست
    • امیرحسین IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      اینقدر بچه سالی که نمی دونی صنعت نفت داشت برای سهمیه با شما رقابت می کرد نه برای قهرمانی اسکوچیچ کردن مربی تیم ملی تا کیسه سهمیه بگیره
    • شاهین DE ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      پارسال هم پرسپولیس را مجاب کردند دربی بازی کنه 5 روز بعد فینال اسیا بره. شما نگران نباش دشمنان پرسپولیس در ایران هستند نه در ان ور اب!!!
    • علی IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      هاشا...؟!!!
    • کارپِت IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      یکی این بابا رو از برق بکشه دِ آخه اگه همون فصل پیش سفت و محکم وامیستادن و بازیها رو لغو میکردن امروز شاهد این همه مرگ و میر نبودیم یادت رفته که او روزا بخاطر یه جام حلبی اونم ناپاک چه قشقرقی راه انداخته بودی ؟
    • تتلیتی وحشتناک باهوش SE ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      در پاسخ نوید عمو جون اون شش گل از نقطه پنالتی زده شد!
    • ابرام US ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      علی دلسوخته ــــ قسمت پنجم : محترمانه عرض میکنم نیستید که اگر بودید عرض می کردم . ............ ابرام زبل
  • کی روش IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    فرشمو بده
    • ملت ایران IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      فرهاد دلاریان ارزهای بیت المال برگردان
    • پیمان IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      خدا همه رو شفا بده
    • ......... IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      انشالله از پول هدایتی کبیر پرداخت میشود نگران نباشید
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      فری تری دی دریافت کننده 9 بار ارز دولتی برای واردات ...
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      هدایتی و بابک زنجانی هم کیسه سوز هستند هردو از هواداران پرسپولیس هستند و دوست داشتند به پرسپولیس کمک کنند
    • کی روش IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      من طرفدار تیم های وزارتی نیستم،هردو تیم باید منحل شوند ،شما لنگی ها چرا فکر میکنید هرکس علیه تون حرف زد کیسه کشه خخ
    • کی روش IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      درضمن کی روش سرور کل لنگی ها وکیسه کشا بجزکیسه مافیا،برانکو، آلکثیر،فرهاد مجیدی و محمود فکری است
    • کی روش IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      پیمان خودت بیشترازهمه به شفا نیاز داری
  • ارتش سرخ IR ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    ان شاالله با قهرمانی توی اسیا دهن همه ی یاوه سرایان و میبندیم
    • میثاقی GB ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      لطفا همه نظرات منتشر بشه
    • امیرحسین IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      پس تکلیف جک تری دی چی میشه خخخخخخ
  • اُِمُِیُِدُِ اُِسُِ اُِسُِ# ضد تتلو SE ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    درسته استقلالی ام ولی معرفتم اجازه نمیده به شخصی چون جناب پیروانی که دهها برابر اسطوره باشگاهم جناب فرهاد مجیدی بازی ملی داشته و طعم حضور در جام جهانی را چشیده اهانت کنم جناب پیروانی بابت همه تلاشهات در تیم ملی ممنون
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      بازیکن خیلی خوبیه این بازی بد بود من دوسش دارم البته استقلال سرورمه نه ببخشید پرسپولیس سرور تراکتور نه نه استادم سرور همشون یا سپاهان سرور استادم؟؟! ببخشید فولاد سرور پرسپولیس یا من سرور تراکتور؟؟؟.....مهم اینه استادم بی نظیره یا من نظیر دارم؟؟!!
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      یه اشاره ای به مسئله تیم محبوبم پرسپولیس هم بکنم و بگم ما هواداران پرسپولیس از جمله خودم و کیسه مافیا و محمدم و ستارگان سرخ خواهان برکناری یحیی گلمحمدی و آوردن شیث رضایی به عنوان سرمربی و محمد نصرتی به عنوان دستیارش هستیم اومدن این زوج موفق با اخلاق و بی حاشیه و باعث میشه تیممون دوباره ارتش سرخ آسیا بشه و از شر مدیریت نالایق رها بشیم لطفا حمایت کنید
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      اینم بگم من به عنوان یه موجود مسخره و نادان و پرسپولیسی اعتراف میکنم پیروانی اصلا سودی نداشته و فقط هوچیگری میکنه و باید بره البته استقلال سرور من هست
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      امیر حسین صادقی و فرهاد مجیدی نماد استقلال اند
  • علی- قسمت دوم IR ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    اما در خردادماه که تعداد فوتی ها به 130 نفر رسیده بود در حالی که بیشتر از این تعداد بود و همه می دونن همه تیم ها با برگزاری لیگ مخالفت کردند حتی دکتر نمکی وزیر بهداشت هم مخالف بود که بعدا اعلام کرد تحت فشار وزارت ورزش مجبور به دادن مجوز شده چون وزارت و بابا مسعود دنبال قهرمان کردن پرسپولیس بودند چون کلی مهندسی در طول سال کرده بودند و حیف بود که این مهندسی ها به بار نشینه. کله پا کردن استراماچونی بعد از 9 برد پیاپی و 3 بر صفر کردن بازی سپاهان و پرسپولیس و نابود کردن شهر خودرو در کورس با آوردن یحیی گلمحمدی از اون تیم و نابود کردن صنعت نفت با فراری دادن اسکوچیچ از این تیم به بهانه بیماری قلبی که بعدا دیدیم سر از تیم ملی در آورد و گرفتن پنالتی های الکی برای پرسپولیس نمونه ای از این مهندسی ها بود. خوب کاملا طبیعیه وقتی که در اون شرایط بحرانی با 15 تیم لیگ برتر مخالفت می شه و از بالا تا پایین وزارت ورزش و سازمان لیگ که همشون پرسپولیسی هستند دستور به ادامه برگزاری لیگ داده می شه و حتی به وزیر بهداشت برای این موضوع فشار وارد می کنند در نتیجه الان تیمی نمیره اعتراض کنه و وقتش رو بیهوده هدر بده.
    • پیمان IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      خداوندهمه رو شفا بده هم کرونایی هم توهمی هم بدبینی مفرط.خداخیرت بده پرسپولیس الان به سودشه که بازی کنه نه اینکه تعطیل کنن.این خیلی بده که ما خودمون نتونیم تجزیه تحلیل کنیم وهرچی که بخورد مغزهامون میدن همونو طوطی وار همه جا جاربزنیم.خواهشا انصاف رو رعایت کنیم همه.
    • امیرحسین IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      امسال که بحرانی تر از پارساله چطور امسال اعتراضی نکردن چون فقط پارسال داشت پرسپولیس قهرمان می شد اعتراض کردن هنوز یادمون نمی ره چجوری کیسه با مافیا بازی پارسجنوبی فرستاد دسته سه.......
    • ss IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      هر کثافت کاری که میشد کردن، الان زبونشون هم درازه
    • امیرحسین IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      آخه کیسه کش متوهم اگر اسکوچیچ فراری نمی دادن خود سهمیه کیسه به خطر می افتاد نه قهرمانی پرسپولیس آخه کیسه کش متوهمه پرسپولیس رضایت نامه یحیی کامل پرداخت کرد و گرفتش کیسه نه رضایت نامه فکری پرداخت کرد نه چیزی فقط از نساجی دزدیدش و خود نساجی هم معترض بود بعدم بعد کرونا بیشترین پنالتی برای کیسه گرفتن تا کیسه تونست سهمیه بگیره سپاهان که خود مردم سپاهان تو تلویزیون سپاهان گفتن نتیجه باید ۳-۰به نفع پرسپولیس بشه و همینطور اعتراف مصلح و تابش کیسه کش جماعت از اولم هوچی گر و متوهم بوده
    • ستارگان جعلی عبده IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      درضمن بگید پسر بابامسعود سه سال پیش فیلمش دراومد که داره استقلال رو مسخره میکنه!!! جالبه هیچ برخوردی باهاش نشد
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      در جواب علی فقط می توانم بگویم برای دانا توضیحی لازم نیست برای نادان توضیحی کافی نیست
    • امیرحسین IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      فکری فحش داد محروم نشد منشا هوادار زد محروم نشد فرشید اسماعیلی مشت زد تو صورت هوادار محروم نشد هوادار های کیسه تو فرودگاه دعوا کردن محروم نشدن و پارسجنوبی کیسه کشا با مافیا بازی فرستادن دسته پایین تر و تونستن با پنالتی های دروغ سهمیه بگیرن
    • کیسه مافیا و IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      در ضمن بگید استقلالی ها اعتراف به زدن دوپینگ می کنند اما برخوردی نمی شود لطفا بگویید قلیون می کشند استقلالی ها اما برخوردی نمی شود لطفا بگویید خانواده حجازی به احمد جرارد توهین می کند اما برخوردی نمی شود لطفا بگویید فحش می دهند توهین می کنند اما برخوردی نمی شود در فرودگاه‌ می کنند اما برخوردی نمی شود
    • ستارگان جعلی خسروانی IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      سرخپوشان ایران و آسیا ... سابقه استقلال بسیار پر بار هست از قلیون کشیدن و دوپینگ و توهین و فحاشی تا گرفتن ارز ملت
  • حسن IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    بله ، دقیقا درست هست ،چون تیم حکومت هستید همیشه حق هر کاری دارید حتی کلاه برداری،اختلاس،تقلب و....
  • امیرحسین IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    سال گذشته آمار کشته ها و مبتلا خیلی کمتر از الان بود ولی اون موقع همه تیم ها چون پرسپولیس داشت قهرمان می شد اعتراض داشتن حالا که امسال آمار خیلی رفته بالا تیم های لیگ برتری هیچ اعتراضی ندارند و کسی هم تو لیگ کرونل نمی گیره هنوز یادمون نمی ره بازیکن های کیسه کرونا گرفتن و در عرض دو روز خوب شدن و لازی با پارس جنوبی در حالی که طبق قانون چون همون کرونایی های دروغ کیسه کمتر از حد حساب بود باید ۳-۰به نفع پارس جنوبی می شد ولی بابامسعود دوست نداشت‌ دیگه بازی انداختن تعویق و همین پارسجنوبی به خاطر مافیا بازی های کیسه کشا رفت دسته پایین تر
  • ss IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    چرا دنبال تعطیلی لیگی؟ چرا 4 ماه پیش داشتی زور میزدی لیگ باید به هر شرایطی برگزار بشه تا ما قهرمان شیم؟!! الان تیمت خسته است و میخوای لیگ رو به بهونه کرونا ببندی تا تیمت 3 هفته برای فینال آسیا استراحت کنه
  • ارتش زرد آسیا(سپاهان عشق) IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    در جواب به علی کیسه کش بچع سال که خودش قسمت بندی کرده باید بگم که همین پارسال یک نامه فرستادن تو باشگاه سپاهانکه امضا کنه درباره برگزار نکردن لیگ و سپاهان آن برگه امضا نکرد و تقریبا میشه گف موافق بود برای ادامه لیگ فقط یکم قلعه نویی شلوغش کرد
  • بدون اطلاع IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    اهان برا منم سواله شد که فوتبالی نیستم فصل قبل بعضی تیمها میخواستن به خاطر کرونا لیگ تعطیل بشه با وجود اونکه روزی ۷۰۰ ۸۰۰ مبتلا داشت ایران و ۴۰ ۵۰ نفر فوت میشدن اما امسال همون تیمها درباره کرونا نگران نیستن باوجود اینکه روزی ۱۰ ۱۲ هزار نفر کرونا مبتلا میشن و روزی ۴۰۰ ۵۰۰ فوتی داریم یکی برام من یه توضیح درست بده بدون در نظر گرفتن تعصب بده که چی بود اصل داستان یا داستان کرونا گرفتن یک تیم چیه که بعد ۲ روز بازیکنان اون تیم خوب شدن
    • اس اسی IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      بازیکن ما باز دو روز طول کشید تا خوب بشه بشار رسن و نعمتی که یک روزه کرونا رو شکست دادن و به جنگ سایر بیماریهای دیگه رفتن !!
  • امیر IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    فرش کیروش چی اونم به حق بود؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی