ادعای استقلالی‌ها: حسین کعبی هم باید محروم شود 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از مسائلی که باشگاه استقلال خیلی روی آن تأکید دارد، برخورد قاطع و قانونی با حسین کعبی است که به‌زعم آنها یکی از عوامل اصلی ایجاد تنش در میدان بود ولی تاکنون برخوردی با او صورت نگرفته است.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ پس از اتفاقاتی که در خاتمه جدال با فولاد رخ داد و تصویری که در فضای مجازی منتشر شد، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محمود فکری را احضار کرده و سرمربی استقلال حالا باید پیرامون آن تصویر و البته شکایت باشگاه فولاد توضیح بدهد. بدون شک  اتفاق موردنظر جای هیچ توجیهی باقی نمی‌گذارد ولی مقامات باشگاه استقلال مدعی‌اند اگر واقعاً قرار است عادلانه با وقایع جمعه هفته گذشته در اهواز برخورد شود، باید جدا از پرونده سرمربی تیم آنها، موارد تخلف میزبان نیز به صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرد. یکی از مسائلی که باشگاه استقلال خیلی روی آن تأکید دارد، برخورد قاطع و قانونی با حسین کعبی است که به‌زعم آنها یکی از عوامل اصلی ایجاد تنش در میدان بود ولی تاکنون برخوردی با او صورت نگرفته است.

بازیکنان و مربیان استقلال تأکید می‌کنند کعبی در اواسط نیمه دوم هنگامی که درگیری کوچکی رخ داد، ناگهان وارد معرکه شد و می‌خواست با همه آنها گلاویز شود. او حتی با مسعود ریگی هم درگیر شد و یکی از عوامل اصلی جنجال و تنش بود بنابراین اگر قرار است قانون به طور عادلانه و دقیق در مورد محمود فکری اجرا شود، باید برای حسین کعبی هم باشد و محرومیت یک جلسه‌ای، کمترین حکمی است که باید از طرف کمیته انضباطی برای مربی فولاد در نظر گرفته شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • درگیر IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    فقط نمیدونم روزی که کعبی با افتخار تمام به طرف لوئیس فیگو لگدپراکنی کرد ابرو هاش همین شکلی بود یا نه ؟
  • پرسپولیس IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    خودشو مثل مسخره هاکرده.ایقد بوتاکس زده ک ادم شک میکنه کعبی...
  • لنگی کیسه کش IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    حسون کعبی با چهل دو سال سن با شناسنامه برادر کوچکترش حسین کعبی سالها فوتبال بازی میکرد۵
  • Amordad Foolad IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    هرکس تخلف کرده باشه باید تاوانش را پس بده فرقی نمی کنه ،کعبی کارت قرمز گرفت و قانونا یک جلسه محروم است ،ضمن اینکه از طرف کمیته انضباطی باشگاه فولاد توبیخ و جریمه شد و تذکر جدی گرفت اما تیم استقلال از سرمربی فحاش و بی اخلاقش حمایت کرد.تفاوت تیم و باشگاه .
  • استقلال IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    متاسفانه فقط مارو میبینن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی